Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Т 150 К

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Т 150 К

    имам един трактор Т 150 К смених му единия изпускателен колектор, защото беше спукан, сложих нови гарнитури и всичко стана, както трябва. чудя се дали нетрябва да оплътня и другия с нови гарнитури / двигателя е V образен/ защото изпуска, а машината е с турбо и да не да има по - голямо налягане от едната страна ...
    drive alive

  • #2
    Аз не бих се замислял. Толкова повече че не са особени пари, а трактора е твърде хубав за да се бастисва. Жалко само че страничните ъгли не са много големи, а иначе е такъв влекач ...

    Коментар


    • #3
      замислям се само защото, като сваляхме колектора скъсах две от шпилките и после много псувах докато ги извадя и изобщо незнам какви изненади ме чакат от другата страна, но вече купих гарнитурите и ще го направя.

      иначе трактора е перфектен, чудовище, може да дърпа всичко
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Газ за горене, кока-кола, спирачна течност, преобразувател за ръжда, или просто ВД-40 вместо всичкото това. Шпилковерт, чук задължително, неква майка, и няма къде да се денат ...)

        Коментар


        • #5
          сичко е на лице без шпилковерта, оказа се, че има само един, който е много голям, шпилките са 10мм едни от най - тънките по цялата машина

          но има електрожен и им заварихме по една гайка и готово
          drive alive

          Коментар


          • #6
            Да бе, пълен отврат. Ама пустото, нали няма място за по-дебели((( Пак е по-добре от уазовите, те изобщо са 11 мм. Като стане белята или пренарязваш на 12, или лепило, все едно неуютно(((
            Мамка му, и без това си имам ядове, ти съвсем ми развали настроението. Как ми се кара такова ... И К-700, ама него не съм го и виждал от дявол знае коя година. Е тва са влекачи, си е еб... Трай си че ще довтаса модератора, ама пак си е ..., така де!)) Сканията с 48 скорости е прост буклук!))
            Вие такова, нали откачате акумулаторите преди да заварявате? Да не завари сегментите в цилиндрите.

            Коментар


            • #7
              ама то това нещо пали с пусков двигател, той има микроскопичен акомулатор и стартер

              разбира се, че го откачаме, аз може да съм прост, ама там има механизатори

              миналата есен гледах как един К 700 оре с 9 корпусен плуг и от комина /ауспуха/ излизаше пушек, като от влак

              а малко по в страни един чисто новичък трактор ню холанд, се беше строшил и го пазеха трима с пушки, вече втори ден, защото сервизната кола идвала от софия

              тия руски трактори са велики машини и единствените, които могат да устоят на български механизатор, това са специални хора, с други разбирания
              drive alive

              Коментар


              • #8
                Ех-ех ... Това изобщо не са трактори, само им казват така Те са си смятани за влекачи, плуговете с по 10 лемежа са им за разходка А па и тях като ги дигнат - куршум! Надувал съм такова до 50 км/ч, не е истина кво е. Три оргазма в минута, ама ако си импотентен. За нормалните - повече!))
                Виж, няма малък акумулатор в такъв смисъл. Ако е издухан ще изиграе предпазител, не бърз бушон. Обаче ако си е нормално зареден, и най малкия акумулатор може да изплюе някъв стартерен ток от себе си нататък. Примерно 400 А. А обичайните заварки на тънък материал вървят с 80 - 110 А ... Явно твоите хора са читави, ама нищо не пречи да знаеш. Пък и човек знае колкото знае, и никой - всичко.

                Коментар


                • #9
                  много сложна се оказа направата на 6 шпилки с усилени гайки за въпросния колектор. няма нито един стругар, който има прилична стомана, нямат даже СТ45 тия хора, с какво работят ... само някакви обикновени полуспокйни стомани, които стават само за тел

                  и всички ми казват иди еди каде си, купи си материал, донеси ми го и срещу 100тина лева ще ти свърша работа, но незнам кога ще стане защото нямам толкова здрава плаша и ще ги режа на нож ... абе тия хора, да не всичките да спят на течение

                  няма ли някаде свестен сругар в софия
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Стругари има, обаче от къде материал - нямам идея. Никъде не намирам маркови стомани. Правилните болтове и шпилки се правят от борна стомана, така че да се разтеглят при затягането, и да уплътняват резбата. Твърдите са най-лошото, те се чупят и изпускат. Изглежда трябва да събереш по-големи болтове за глави от западни коли, и да врътнеш от тях.
                    Момчетата в Москва са добре - там има морги за всичко. Правилна постъпка е да си вземеш кофа всякъв крепеж за 10 долара от БМВ.

                    Коментар


                    • #11
                      мислех утре да ида до едно складче в дружба близо до дару кар, там имат най - различни стомани, мислех да си взема нещо с повече Х, примерно 40 Х или 65Г или и двете първото за шпилката, второто за гайката, такива идеи ми се въртят
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Ммм ... Не съм сигурен че това е правилното. Едната е хромна, другата манганова ... Х-овите се използват за износоустойчиви детайли на триене, и главно щамповани. Г- за големи детайли с последваща термообработка. Борните (буква Р) се използват тъкмо заради еластичността им. Ако няма такова - обичайните болтове и гайки са от Ст3 да кажем, високата якост да са 20.
                        Иди по-добре в някой сервиз за двигатели, и събери няколко болта, все им остават. От тях ще ти е мирна главата.
                        След 43-та 50% от загубите на самолети на Луфтвафе са били от катастрофи а не в боевете. През есента на 44-та живота на двигателите на Ме-109 изобщо е стигнал до средно 1 час. работата се оказала проста. Федершайбите на тия твойте шпилки са били стоманени полусфери. Хубаво, ама пленниците които са ги произвеждали в подземните заводи се сетили да не изпразват въпросните полусфери на струга, а плътни те не федерират нищо. Така гайките вече не били подпружинени, и главите се разлитали във въздуха ...
                        Твърдите стомани там са кофти работа, еластичните са си хубаво нещо.
                        Толкова ли ги няма в някой магазин?

                        Коментар


                        • #13
                          намерих само С45 калибрована 10мм и Х40 за гайки, друго няма в склада, питах за бор стомани но те ме гледаха странно

                          дадох ги вече на стругаря, утре ще видим какво ще стане
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            някой има ли представа защо хидравликата на скарата, на въпросната машина, работи със затруднения, едвам вдига плуга

                            хидравличната помпа си работи, масло има, системата е прочистена ...
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Ммм ... Баси. Търси първо механични задръжки. После или протичат цилиндрите (вътре в себе си, между камерите), или помпата е тръгнала ... Пени ли маслото повече от обикновено?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X