Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с BCS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с BCS

    Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
    ГАЗ 69 ПРИ БОКЛУЦИТЕ.....Кольо помисли ещьо раз.........
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с BCS

      Първоначално публикуван от tirarista-traktorista
      извинявам се колега клавиатурата ми върти номера
      Ще ти отговоря на въпроса , буталото ако няма износване може да се ползва ,а сега ти ми отговори :– Защо сменя биела ? . И каква е тази смяна на масло на 2 години? То и по 10 дк. на година да косиш ,пак трябва всяка година да го сменяш
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с BCS

        за биелата имах спукване аз за маслото използвам titansupersynlonglifeplussaeow-30 то не 10 дк. да се коси а са някъде към 120 130 на първо косене

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с BCS

          Първоначално публикуван от tirarista-traktorista Преглед на мнение
          за биелата имах спукване аз за маслото използвам titansupersynlonglifeplussaeow-30 то не 10 дк. да се коси а са някъде към 120 130 на първо косене
          Маслото го сменям на всеки 30 до 50 дк. все пак е въздушно охлаждане и няма маслен филтър , а работната температура си минава 100 градуса от ма , тука има доста умни хора, нека да кажат какво става като се опече маслото . Като мина над 50/60 дк. и като си източа маслото, първо е доста черно, и второ се виждат фини стружки нещо като брукат в маслото , а сега не мога да си представя какво би изтекло от твоя двигател след две години работа без смяна на масло ,при положение че един път работело масло мине ли година се сменя....
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с BCS

            Маслата за тези машини трябва да отговарят на SAE 30. Купуват се в магазините за селскостопанска техника и не са скъпи. Не е голяма драма да се ползват и автомобилни, но с тях има повишен разход на масло.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с BCS

              Има си таблица на самия двигател на акме и в зависимост от температурата се ползва съответното масло. Аз на нащо акме ползвам масло за автомобил 10W40 от таблицата го дават да работи с такова над 30 градуса. Закупен е през 1987 от баща ми. До преди 4-5 години баща ми го караше само с М10 и резолтата беше че доста си гореше масло. Баща ми един ремот е правил и след това само смяна на сегменти през 2-3 години. Маслото излизаше черно като катрана. Сега вече с хубаво масло си излиза почети същото като налятото и полупрозрачно. Сменям минимум веднъж годишно, а понякога и 2 пъти. Гледам според изгорения бензин. Като изгори около 50л бензин маслото се сменя. Акме двигателите са доста сполучливи, но вече части започнаха да се намират трудничко. Клапани исках да сменя, износени са ми направляващите втулки, но ще кара така докато може.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с BCS

                Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                Има си таблица на самия двигател на акме и в зависимост от температурата се ползва съответното масло. Аз на нащо акме ползвам масло за автомобил 10W40 от таблицата го дават да работи с такова над 30 градуса. Закупен е през 1987 от баща ми. До преди 4-5 години баща ми го караше само с М10 и резолтата беше че доста си гореше масло. Баща ми един ремот е правил и след това само смяна на сегменти през 2-3 години. Маслото излизаше черно като катрана. Сега вече с хубаво масло си излиза почети същото като налятото и полупрозрачно. Сменям минимум веднъж годишно, а понякога и 2 пъти. Гледам според изгорения бензин. Като изгори около 50л бензин маслото се сменя. Акме двигателите са доста сполучливи, но вече части започнаха да се намират трудничко. Клапани исках да сменя, износени са ми направляващите втулки, но ще кара така докато може.

                Водачите на клапаните се правят и не са скъпи ,при интерес ще ти дам тел. за връзка
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с BCS

                  Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                  Водачите на клапаните се правят и не са скъпи ,при интерес ще ти дам тел. за връзка
                  Знам че се правят. То всичко се прави като цяло, но цената понякога не си заслужава. На мене единствения проблем от водачите е че духа масло през отдушника. Моето акме е на мотоблок, модела му е А330. Баща ми не искаше да правим ремонт и го беше отписал. Закупихме чистонов двигател хонда и го пресадихме на новозакупена скоростна кутия. Има големи благинки новия двигател, разхода на гориво е по-малко, има по-голяма мощност, която рядко се усеща като предимство. Най-голямото предимство на новия двигател е лекото палене. Акмето пали от първото дръпване, но трябва да е много рязко. А буталото прави доста голяма компресия и се дърпа доста трудно въжето. Баща ми не иска да работи с това тракторче поради големите усилия за запалване.
                  Така че нямам намерение да правя вече ремонти на двигателя, докато изкара и след това ще закупя нов двигател.
                  Имам косачка, която се прикача към силоотводния вал и е голяма благинка косенето. Лентата ми е 1,25м. Мотоблока има 2 задни скорости и 5 предни. За косенето се обръща назад. Единствен недостатък е че се върви зад мотоблока, а не се возиш.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с BCS

                    Проблема беше решен с дизелов двигател и след като бяха купили вече дизелта видяли,че регулатора не изпълнява както трябва движението,което се изисква от него а засича и така се цапат свещите и гасне косачката по време на работа.С новия двигател не съм я карал,но тия дни ми се очертават 10-тина дкра
                    Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с BCS

                      Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
                      Проблема беше решен с дизелов двигател и след като бяха купили вече дизелта видяли,че регулатора не изпълнява както трябва движението,което се изисква от него а засича и така се цапат свещите и гасне косачката по време на работа.С новия двигател не съм я карал,но тия дни ми се очертават 10-тина дкра
                      Честито! Да ти трака дълги години
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с BCS

                        Регулатора не мисля че може да направи проблем. Той би трябвало да управлява дроселната клапа. На моя двигател АКМЕ не мога да му подам ниски оборото. Карбуратора ми е износен и се самата клапа като се затвори и заяжда. Регулатора не може да я избута в първия момент, двигателя му падат оборотите и като почне да отваря регулатора дроселовата клапа угасва. В цилиндъра се насища много с бензин и повторно не мога да го запаля. Развивам свеща, въртя няколко пъти, слагам свеща и от първото дръпване е пак в играта. Вече съм го ограничил от винта на карбуратора да не се притваря и да не ми прави тези проблеми.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с BCS

                          Имам едно питане.Гледам из обявите косачки с 4 колела.Нашата е с 3 и вчера я карах не за първи път,но отдавна не се бях качвал.Та може ли да се замени задницата от 3 колела да се направи на 4 колесна?И евентуално освен колесара отзад какво друго трябва да се смени/промени?
                          Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с BCS

                            Гледам доста неща се изписаха. Ако все още търсите някакви части ми пишете на лично съобщение, ще ви дам по-добра цена за почти всички части по косачките.(доста от нещата си ги внасям лично)

                            Относно проблема, тия двигатели не са толкова капризни от към свещ (единстено тези с електронното запалване правят проблем ако кабела и лулите не са оригиналните ако нямат резистор свещите избиват почти веднага)
                            Иначе основно почисти си с финна пила чукчето наливай бензин и пали.
                            Ако пак цапа и уж центровката е както трябва , а на моменти работи, на момент бърка токовете, смени кондензатора в делкото. Ако той е изсъхнал почва да дава грешни токове и може и да се излъже и да работи но на определени обороти гърми трещи пука гасне и после пак навиване и дърпане.

                            Ако всичко е редовно по токовете двигателя пали ВИНАГИ от едно дърпане. Независимо дали е с много ниска компресия или износен и горящ масло. Не му пречи дори и да пуши синьо ако запалването е добре не цапа свеща и работи.
                            Свещта оригиналната за тия мотори е няколко лева, но ако имаш работеща която да дава хубава искра и става на резбата не е проблем.
                            Отделно много е важно в горивото да не е сипано двутактово масло, дори и малко масло да има в бензина цапа и не работи.


                            За маслото просто задължително е маслото да е с висок вискозитет. Тези масло SAE30-са за зимния период при много ниски температури, Косачките работят в 40+ градуса на много голям товар масло с вискозитет 50 е единственото подходящо.
                            15w-50 минерално не е скъпо, но при градуси доста над 100 при работа това е маслото.

                            Масло от рода на M10D M16D Въобще не трябва да се доближават до тези мотори.


                            Сетих се още нещо ЧИСТЕТЕ СИ РЕБРАТА НА ДВИГАТЕЛЯ !!!!! Много ми е неприятно да видя двигател с напълно задръстени ребра напрво ме заболява корема(въпреки, че продавам резервни части за тези машини)
                            Също много важно е да си чистите въздушния филтър и да си наливате масло от долу в чашката. Праха направо може да съсипе двигателя за един сезон.

                            Коментар


                            • #44

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с BCS

                                Колеги аз имам проблем с косачката, изплюва 3 и 4 скорост,блокажна е ,игления лагер на кухия вал ми се вижда разбит има хлабина де
                                ама не мога да го извадя има сигурно някакъв чалъм.Някой тук да го е вадил?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X