Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

    Ок продължавайте... всеки сам си избира. Ние сме направили сметка че я спестяваме 30 лв я не...
    Кольо Динев

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

      То отработеното масло хората си го вадят от картерите не защото след определени часове работа си губи свойствата, а защото просто искат да похарчат малко парици.
      А в техническите характеристики на багери, фандроми,и др. пише след колко часа се сменят маслата и филтрите на хидравличните системи.
      А това че някъде някой е прочел или чул терминът "хидравлична течност" и го талкува както си иска е друга работа, случвало ми се е да срещна работещ маслен крик пълен с вода, спирачна система заредена с ракия, хидравлична система заредена с нафта, охладителна система заредена с нафта, и всичките работеха.
      Последно редактирано от Grigor_Kolev; 26-03-13, 19:21. Причина: допълване

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

        Първоначално публикуван от Искрен Преглед на мнение
        Здравейте , трактора е болгар тк 82 а проблема е следния : значи немога да накарам да смъква навесната система бавно , докато бутна лоста и пада много бързо , какъвто и инвентар да е закачен . Реших да сложа клапан умалител , този клапан в едната посока пропуска много масло а в другата посока много по малко , сложих го на единия извод на хидроцилиндъра , промяна никаква все така си пуска рязко навеса , след това го сложих на другия извод на хидроцилиндъра пак няма промяна, сега сложих и на двата извода но пак никаква промяна няма при спускането ? Дайте идея какво да направя зада накарам навеса на трактора да слиза бавно надолу ?
        Според мен просто дроселовата клапа на нипела нещо не сработва като хората.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

          колега сложи нипела с дросела на маркуча който повдига навеса и пробвай, ако не ще го обърни и ще стане.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

            Чета тази тема с интерес. Забелязвам, че има колеги които подкрепят работата на машините с отработено масло. Нека ви споделя моя опит с този вид масло. Имах Болгар със сменени скорости, голями бордови, Вом и аз реших да спестя пари от масло, и му сложих отработено масло в скорости, диф, хидравлика. Хидравликата, когато беше студен трактора работи завива, загреели няма я, същата работа с навеса. За два сезона сигментацията на скорости и диферинциала беше паднала. Последно преди втория ремонт трактора виеше като трамвай. Последва ремонт, но с моного повече части вложени в трактора, като за масло избрах за скоростите 50 литра Нигрол, хидравлика масло м10д, двигател 20w50. Трактора заспа. Равносметката 1600 лева преразход, 3 седмици труд за цепене на трактора, като моя труд не го оценявам.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

              Аз съм този говорил за вида отвътре на помпи, работили с "горяло масло", че било по-гъсто и без пари.
              Обаче е трудно да обясниш на хора, работещи с принципи от преди 40-50 години, когато масла не е имало.
              Освен това хидравличното масло се нарича така, защото има съответните противозадирни и пр. добавки.
              Горялото, пък има съответните изгорели такива и достатъчно количество фин нагар в него,
              за да блокира сегменти на хидроцилиндър, да шлайфа стержена на разпределителя или да срине помпата.
              Въпрос на време е кога точно ще стане това- обикновенно, когато най- ти трябваа машината.
              Освен това се образуват и налепи по системата с неочаквани резултати.

              Както виждам има и хора стигнали до същите изводи, но по трудния начин.
              Дано това помогне на все още несбъркалите.

              След над 20г години работа, ремонтирайки хидравлики, знам едно хидравликата иска чистота.
              Последно редактирано от dedoKoko; 08-04-13, 20:01.
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                Чакайте сега,отработено масло се слага само в хидравликата.В Скоростите и диференциал за руска машина само нигрол.

                поздрави

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                  Аз пък съм чувал че е допустимо единствено отработено масло да се слага само в тавата на комбиниран въздушен филтър.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                    Чакайте сега,отработено масло се слага само в хидравликата.В Скоростите и диференциал за руска машина само нигрол.

                    поздрави
                    Aз до сега само за възраженията ми против слагане на "горяло" масло в хидравликата съм говорил.
                    Никога не съм споменавал скоростна кутия, а за двигателя съм казвал- "защо не сложиш в него горялото масло от колата, например, че е без пари?".
                    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                      Горяло масло в хидравликата - само ако се мразиш.
                      Повечето от вас сигурно са виждали хидравлики с горяло масло.Тече от всякъде де що има снадка, дифтунги и други уплътненийца.Да не говорим, че съсипва разпределителите, което е скъпо.Слагайте си каквото е предписано за съответната хидравлика и работете спокойно.Евтиното накрая излиза скъпо

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                        Сериозни грешки чета из мненията. И то на хора, работили десетки години с хидрвалики, други имали трактори и т.н.
                        В книжката на трактора си пише какво се слага на руски машини, хидрвалика и други механизми. Съответно, за трансмисия може да е двигателно или трансмисионно според машината, в хидравликата на тракторите изрично двигателно, а изгорялото в хидрaвликата наистина не прави проблем. Проблем са хората, които заедно с него наливат стружки, пясък или камъчета от кофата. И ново да сипят, същата работа, докато не се опарят с пари за ремонти заради немарливост.
                        Нигролът е твърде гъст за ск кутия и при работа с голям товар става питинг на зъбните колела.
                        Какво стана с разпределителя и навесната система от темата?
                        Последно редактирано от lodkar; 09-04-13, 11:47.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                          а изгорялото в хидрaвликата наистина не прави проблем. Проблем са хората, които заедно с него наливат стружки, пясък или камъчета от кофата. И ново да сипят, същата работа, докато не се опарят с пари за ремонти заради немарливост.
                          +1,имам два Болгара МТЗ-80 и Т-150 на хидравликите освен горено прецедено масло,нищо друго не е сипвано,нито текът нито се оплакват,помпи разпределители не съм сменял,работят си.Във скоростни кутии и управления,масла нови по спецификация.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                            Днес точно сменях масло от скоростна кутия което храни и цялата хидравлика на 1500 мото часа чисто като сълза, но времето му е дошло и трябва да се смени ,преди месец сменях на товарача също перфектно чисто, но часовете са навъртени, а колко разколачени трактори за ремонт на скоростни кутии съм виждал именно заради текезесарския тертип с изгоряло масло в сервиза на Мегатрон. Миналата година смених маслената помпа на юмзто и започнах да му наливам именно това чисто масло което съм източил от товарача същото и за беларуса и така всеки трактор си има своя инвентар за да няма мешене .Давал съм инвертар на колеги и като ми го върнат пълен с изгоряло масло и съжалявам, затова и спрях да давам.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                              В тоя ред на мисли,аз също не давам инвентар,новите машини са ми със АТФ масла.Всичко което беше във двора бе разглобено и почистено,то не бяха култиватори,ремъркета,всичко със хидроцилиндър се разкости и сглоби наново.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с хидравликата на Болгар ТК 82

                                slagay klapana s malik otvor isi gotov

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X