Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с багер родно производство!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с багер родно производство!

    Такова опростяване на нещата е много грешно. За да са в ред нещата не е достатъчно на хидравликата да се налее хидравлично масло. Все едно да купиш някакво двигателно и да го налееш на някакъв двигател.
    МХЛ може да е немско, може руско и всякакво - и си остава МХЛ и не е за тази машина, щом загрява. Точно немско МХЛ се наложи да бъде откупено обратно от заблуден Бг търговец преди месец. На Карио/Хилбер, представят се за немци, не че вярвам. Чул, че има хидравалика, и дал МХЛ 32. Взе си го, и даде двигателно. Случаят е доста аналогичен, пак трактор, пак зъбна помпа, НШ, пак пропуски в системата водещи до прегряване на маслото.

    Интересно е за какви машини споменатите германци с десет страници обяснения са намерили сериозни разлики между някакви масла. Особено ако са сравнявали МХЛ с МХЛ.

    Конкретно по темата - какво масло се препоръчва по инструкция за машината, когато е в изправно състояние? Който има книжката да пише.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с багер родно производство!

      На нашият ТРАКТОР ЮМЗ наливаме М10Д на хидравликата, понеже с торачка с хидравличното след малко работа не може да развие обороти на хидромоторът. Маслото което наливаме не е отработено, а ново. Помпата си е зъбна.
      Кольо Динев

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с багер родно производство!

        Но това е трактор, и неговата си хидрвалична система? Тя работи с двигателно масло, точно поради причините, за които говоря (параметри на маслото - вискозитетен индекс и свойства) и по инструкция. За багерната уредба не знам какво масло дават. Помпата е същата, поради пропуските и прегряването е същото, че и по-голямо.
        Да видим някой знае ли какво е маслото по книжка за багера.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с багер родно производство!

          Благодаря за дискусията!
          Между другото извинения, че се включвам рядко, просто ми се налага да ползвам интернета че даже и профила на мой близък.
          А ето, какво намерих относно избора на хидравличните масла:
          Избор на масло
          Подходящият вискозитет - най-главното при избор на хидравлично масло.
          Стартов вискозитет
          Най-високият допускаем стартов вискозитет зависи от типа на помпата. Производителите на помпи определят следните нормативни показатели за помпи различни типове:
          • бутални помпи 200- 800 мм2/с
          • турбо (лопаткови) помпи 500-1000 мм2/с
          • зъбчати помпи800-1600 мм2/с
          Оптимален вискозитет
          За избягване на кавитация и за достигане на максимално ниско съпротивление вискозитета на маслото трябва да бъде максимално нисък, но от друга страна достатъчн висок за осигуряване на смазване на помпата.
          Минимален вискозитет
          В този случаи вискозитета е толкова нисък, че масления филм, които се образува между движещите се повърхности намалява до критическа точка, вследствие на което металическите повърхности започват да се допират една в друга, което ускорява износването.
          Понеже вискозитета на маслата зависи от температурата, температурния диапазон на хидравлическите масла се дава във вид на таблица. Указаните пределни вискозитети са избрани от препоръките на производителите на помпи и носят условен характер (точните данни са приведени в справочниците на фирмите производители).

          Моторно масло не се препоръчва за приемане в хидравлически системи, защото притежават лоша водо- и въздухоотделяща способност

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с багер родно производство!

            Първоначално публикуван от antmadara Преглед на мнение
            Здравейте колеги!
            Наскоро ми изникна да върша една значителна по обем изкопна работа и реших вместо да я отдам изцяло на хората с професионални машини, да инвестирам в евтин багер, с който да посвърша поне част от работата, а и да ми остане машина накрая. Та купих на що годе нормална цена един Болгар ТК80 с каварненска уредба, но май сглупих щото понеже не разбирам от багери, от тогава бера само ядове. То не бяха пукане на маркучи, прегряване на маслото и липса на мощност, люлеене на стрелата и невъзможност да се вкара в изкопа, протече разпределителя и т.н. В крайна сметка след профилактика от един стар майстор (ремонт на разпределител, смяна на филтри, регулиране на налягане и др.), го позакърпихме да започне накак да работи, но като цяло багерът е много бавен (липсва му мощност да закопае както трябва) и в това му сустояние работата с него е наказание. На един терен нашият копае 10 пъти по-бавно от друг багер, който съм наел. Багерът е с две помпи НШ-32 и според майстора дето го ремонтира, като цяло не може да работи много бързо, но пък да е чак толкова бавен??? за мен има още някакви проблеми или с уплътнения по цилиндрите или незнам с какво. Утре пак ще викам майстора да го мъчим, но ако някой знае, моля за съвет! защото от това дето попрочетох и поразпитах, не е нормално тази машина да е чак толкова "куца"!
            Колега имам такъв багер и да ти кажа, че ако си търсил много евтин екземпляр със сигурност си взел машина с проблеми. Първо по документи му дават 18 секунди за роботен цикъл-това означава от максимална дълбочина на копаене която достига до максимална височина на разтоварване плюс завъртането да се включи в това време при работа в почва до 4-та категория.Същевеременно самата машина не е предвидена да копае на табан, т.е. по 8-10 часа дневно без прекъсване.Спокойно може да изкопае до 25-30 кубика без да загрее прекомерно маслото, но после трябва да се работи с повече обороти на двигателя щото пада производителността. С моя максимално съм постигал 130 метра канал на 1,20м. за 10 часа, но не си е работа и натоварването за машината и човека не си струва. Иначе са уникално прости и елементарни за обслужване машини които, ако са поддържани служат дълго време с много евтина поддръжка.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с багер родно производство!

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение

              Конкретно по темата - какво масло се препоръчва по инструкция за машината, когато е в изправно състояние? Който има книжката да пише.
              Книжка нямам, но комшията ми беше от хвърковатата чета която обикаля България да оправят хидравликите на тези багери и товарачи. Питах го и ми каза, че от завода излизат с МХЛ 32.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с багер родно производство!

                Трябва да вземеш някакви мерки срещу греенето. Ако пропуснем лек или сериозен ремонт, двигателното масло, или топлоустойчиво друго са останалите възможности.
                За работа над нула градуса спокойно може да се замени МХЛ32 с двигателно.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X