Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Беларус номер рама

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Беларус номер рама

    Знае ли някой къде се намират номерата на рамата и двигателя на трактор Беларус ? Не се знае коя година е произведен, през 89 е купен като във фактурата пише "бракуван". Ламарините са му много зле, но запали без яд и на звук двигателя е много добър. Не знам и колко коня е, поне продавача не знаеше.
    Може ли изобщо да се регистрира ако го купя и ако може какво е необходимо ? Продават го за 5000 заедно с плуг.
    И най-важното, да се занимавам ли изобщо с него ?
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

  • #2
    От: Беларус номер рама

    Не знам каква е разликата между двата модела,ама това не е ли по читаво!??-
    продавам тк-80 с автовишка 14 метрова

    После бартеросваш вишката за инвентар,и на полето!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: Беларус номер рама

      Това ЮМЗ ли е?
      Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

      Коментар


      • #4
        От: Беларус номер рама

        МТЗ Минский тракторний завод
        Тази земя, по която тъпча сега,
        тази земя, която пролетен вятър пробужда,
        тази земя – не е моя земя,
        тази земя, простете, е чужда.

        Коментар


        • #5
          От: Беларус номер рама

          Някъде по кабината е номерът. Пробвай скоростната кутия, диференциала - двигателят е най-лесното нещо и не е важен.

          Коментар


          • #6
            От: Беларус номер рама

            НА ЮМЗ-тата номера е на един от профилите които свързват предницата с коритото на скоростите. Не се сещам на коя страна беше. Нищо чудно и на МТЗ да е там, все пак и двата трактора се водят от семейство "Беларус"
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Беларус номер рама

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              НА ЮМЗ-тата номера е на един от профилите които свързват предницата с коритото на скоростите. Не се сещам на коя страна беше. Нищо чудно и на МТЗ да е там, все пак и двата трактора се водят от семейство "Беларус"
              И на МТЗ е там номера а и си го пише отзад на табелкака тя е над резервоара.
              0885719173-Красимир

              Коментар


              • #8
                От: Беларус номер рама

                ЮМЗ не е Беларус, абсолютно различни са. Беларус е името на МТЗ 80/82, както в Бг е Болгар.
                Двата профила под двигателя са предна полурама, ако не забравя ще видя дали има номер там. Табелата с номерата съм виждал някъде зад кабината.
                Обаче чета из нета, че имало общ прародител - МТЗ 5. Ей тук има едно изречение за това http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%...A2.D0.97-80.29
                Последно редактирано от lodkar; 14-04-11, 22:03. Причина: допълване

                Коментар


                • #9
                  От: Беларус номер рама

                  Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                  ЮМЗ не е Беларус, абсолютно различни са. Беларус е името на МТЗ 80/82, както в Бг е Болгар.
                  Двата профила под двигателя са предна полурама, ако не забравя ще видя дали има номер там. Табелата с номерата съм виждал някъде зад кабината.
                  Обаче чета из нета, че имало общ прародител - МТЗ 5. Ей тук има едно изречение за това http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AE%...A2.D0.97-80.29
                  МТЗ 5лц,затова питах какъв е трактора.
                  Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                  Коментар


                  • #10
                    От: Беларус номер рама

                    Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                    ЮМЗ не е Беларус, абсолютно различни са.
                    Това като го пишеш толкова категорично-колко си сигурен?

                    В моделното семейство "Беларус" влизат всички модификации на МТЗ и ЮМЗ. Друг е въпросът, е че в момента се произвеждат само моделите МТЗ. Според мен ЮМЗ-то е по-добрият трактор, само дето двигателе идва малко слаб...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Беларус номер рама

                      Общото с ЮМЗ е само броя и вида на колелетата отдалече. И онзи исторически трактор от преди 60 години.
                      Кутия, кабина, главно предаване, двигател са няколко сериозни разлики. То друго няма в един трактор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Беларус номер рама

                        Колега, ти въобще схвана ли какво ти казах?

                        А случайно да знаеш, че блоковете на двигателите и коритата на скоростите на т.н. от теб Беларуси са 1:1 с тези на МТЗ от 80-те години? Сегашната продукция на Минския тракторен завод е просто развитие на старата утвърдена техника.

                        А чувал ли си, че на МТЗ-тата скоростите понякога под сериозно натоварване изключват?
                        И, че на ЮМЗ-то не изключват. Заради много по-сигурната фиксация на скоростите. На МТЗ-то е тип "съчма с пружина"...

                        Има и доста друго за разказване, ама темата е друга...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Беларус номер рама

                          Хе хе, чудна тема се заформи. Благодарение на вас и чичо гугъл успях да разгадая що за птица е трактора за който попитах. Оказа се че това е МТЗ Беларусь, 48 коня произвеждан от 1961 до незнам коя си. Абе дърта машина. Още не мога да и се начудя как запали само. Иначе е яко изтормозена. МТЗ 5лс. Отказах се на момента.
                          Сега имам ново питане, да не отварям нова тема.
                          Има тука едно ЮМЗ което има известни проблеми от които два са му основните.
                          Първо - не му работи хидравликата на навеса. Може ли да се оправи, ако може къде, и разбира се най-важното какви пари ? За да се знае дали изобщо да се захващаме.
                          И второ, и той е купуван някога като брак и няма регистрация. Може ли по някакъв начин да се регистрира ? Ако може какво е нужно ?
                          Не ми се чудете на въпросите, ако знаех отговорите не бих питал, а питам защото ви вярвам и разчитам на вас.
                          Тази земя, по която тъпча сега,
                          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                          тази земя – не е моя земя,
                          тази земя, простете, е чужда.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Беларус номер рама

                            Влад, по старата руска техника всичко е правено да се разглобява и ремонтира. Не е като на съвременните машини-На един Клаас лексион имаха съмнения, че подкачващата помпа на горивото не работи. Бърза справка по телефона-над 1200 лева... Помпата е капсулована, и не може да я отваряш за ремонт. Но това е и целта-да продължават да печелят, и то нелошо след като вече са те обули с цената за новата машина...

                            Та навесната система(хидравликата и) не е нищо особено-цилиндър с диаметър 100 мм който се захранва през разпределител от маслена помпа. Казанче за маслото, в него филтър, два три клапана, и тръби и маркучи... От кое ще излезе повредата е долу-горе все тая-с половин ден цапане и разглобяване и сглобяване системата тръгва.
                            Ориентировъчни цени на частите:
                            Цилиндър-250-300 лева.
                            Разпределител-200-250 лева.
                            Хидравлична помпа-100-150 лева.
                            Маркучите са според дължината, но нещо като 20-30 лева за бройка.

                            Най-напред виж дали има масло в казанчето, и дали е включена помпата. Включва се от едно малко лостче с фиксатор за двете положения. Разположен е в предния ляв край на трактора, под динамото.

                            По въпроса за регистрацията-Не ти трябва регистрация в КАТ. Иди в местната КТИ. Там ще ти кажат как ще стане. Но трябва да имаш някакви документи за него. Без тях все едно си го крал, или правил сам... Тук са доста разбрани, и даже ме агитират да си бракувам трактора от КАТ, и да го регистрирам при тях. Може и да го направя, там е мастото за регистрация на земеделска техника.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Беларус номер рама

                              Ей, Кольо ти си железен ! Още не съм формулирал въпросите и вече чета отговорите.
                              Силно благодаря. Ще направиш ти от мен фермер на стари години. Аз цял живот съм бил свързан със земята по ред причини, но сега май връзката взе да се задълбочава в което и ти имаш пръст.
                              Тази земя, по която тъпча сега,
                              тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                              тази земя – не е моя земя,
                              тази земя, простете, е чужда.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X