Колеги, предполагам, че самалко тези от вас, които все още ползват Т-та, но аз продължавам да го карам и изникна един проблем. След последния курс за сезона с 12 тонното ремарке, задният диференциал протече. Маслото започна да тече от десния краен редуктор, от едната шпилка, от семеринга на дясната полуоска и от задния кардан, а не от семеринга на пиньона, т.е. маслото би трябвало да е преминало по шлиците на пиньона и да е избило от страната на законтрящата гайка, което е доста странно. На пипане, диференциалът не беше загрял или поне не и повече от предния, затова се чудя кое да разглобявам първо. За да избие от 3 места едновременно, трябва да е видял някакъв зор.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.
Свий
X
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар