Имам технически въпрос.
Като се сложи друг двигател на Т150, как се решава въпросът с променените размери? Ясно, че се слага фланец за удължаване, или нова кутия на съединителя с по-голяма дължина. Но колко трябва да е тя и кое се гледа?
Като разгледах схемите, виждам, че валът на съединителя стои свободно върху едни доста къси шлици към скоростната кутия и от другата страна е подпряна през лагер в маховика. Мисля, че тя е критерий колко да се коригира дължината - трябва да се остави хлабина за топлинно разширение, примерно 1 мм.
В магазина видях фланци и кутии за удължаване с различни дебелини - има 26, 28, 32, 36, 38 и 40 мм. Как се избира - прав ли съм за споментия вал?
Замислил съм нещо, затова питам Благодаря за отговорите, ако се намери някой знаещ.
Ето схема на кутията на съединителя http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=180&group=73 дето се удължава чрез замяна със специална или фланец
Ето и схема с оста, която според мен определя размера (номер 7 е) http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=180&group=73
Като се сложи друг двигател на Т150, как се решава въпросът с променените размери? Ясно, че се слага фланец за удължаване, или нова кутия на съединителя с по-голяма дължина. Но колко трябва да е тя и кое се гледа?
Като разгледах схемите, виждам, че валът на съединителя стои свободно върху едни доста къси шлици към скоростната кутия и от другата страна е подпряна през лагер в маховика. Мисля, че тя е критерий колко да се коригира дължината - трябва да се остави хлабина за топлинно разширение, примерно 1 мм.
В магазина видях фланци и кутии за удължаване с различни дебелини - има 26, 28, 32, 36, 38 и 40 мм. Как се избира - прав ли съм за споментия вал?
Замислил съм нещо, затова питам Благодаря за отговорите, ако се намери някой знаещ.
Ето схема на кутията на съединителя http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=180&group=73 дето се удължава чрез замяна със специална или фланец
Ето и схема с оста, която според мен определя размера (номер 7 е) http://www.avtoall.ru/acat/index1.ph...l=180&group=73
Коментар