Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

    Хидравличен разпределител в предната долна част и маркуч, примерно - така е тази с хидравличното превключване на скоростите.

    Коментар


    • #47
      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

      Не се прави за трактор,аз от толко работа съм забравил да отбележа. Двигателя ще се монтира на Зил 131,като за целта ще се ползват мазови скорости с директен скоростен лост от краз. След 1-2 май ще започна работата около оста,лагера,втулките и леглата,тогава ще пусна снимки в завършен вид и напълно коплирани скорости и двигател. Мислих и този вариант за монтиране на комплект скорости и двигател на мерцедес,но идва много разправий - особено около скоростния лост. Също така има по-лесен вариант,ползва се оригиналния кожух на мерцедеса и скорости от зил,като за целата се прави хидравличен съединител с разните помпи и прочие. Лично на мен този вариант не ми харесва,поради причината,че този голям мотор 200к.с да се коплира с зилови скорости си е бош-лаф работа,докато мазовите са си сериозно изпълнение. Външно са по-дълги и по-голями от мерцедесовите,пък да видим резултата след като го подкараме.

      Коментар


      • #48
        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

        Добъдер ден! Да споделя до къде съм стигнал с проекта. Феродов диск пасна от камаз,диаметъра е еднакъв с този на мерцедеса и съвпада с мазовите шлици. Втулката,която аксилания лагер натиска,тази дето е на самият притискател има опцията да се одължава,така се решава проблема с голямия аксиален луфт. Става въпрос за втулката на притискателя - на снимка номер 4ри се вижда. До няколко дни ще събера всичко и ще постна снимки в готов вариант.

        Коментар


        • #49
          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

          Като се замисля,може ли някой модератор да го премести в подраздела Камиони 4х4 и 6х6. Ако може заглавието да бъде - Монтиране на Мерцедесовов мотор на ЗИЛ 131. Да не спамим излишно темата за колегите.

          Коментар


          • #50
            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

            Това което го правиш става идеално,но замислял ли си се да го сложиш на Урал?

            Коментар


            • #51
              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

              Първоначално публикуван от mitko_racing Преглед на мнение
              Това което го правиш става идеално,но замислял ли си се да го сложиш на Урал?
              Имах Урал,и само лоши спомени от тоя камион. Какво ли не го правих и спирачкте му бяха слабото място.

              Коментар


              • #52
                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                Привет,
                Някой виждал ли е такова Т 150(???).Има ли такива работещи в България,за да може да се споделят впечатления?

                http://agro.cars.bg/a4700

                поздрави

                Коментар


                • #53
                  От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                  Колеги , имам няколко питания относно този трактор. Не разполагам с техническо ръководство , затова и ме интересуват тези неща. Какво е необходимото количество масло за преден и заден диференциал , скоростна кутия , хидравлика на волана и хидравлика на навесната система? Също така къде се намира мерителната пробка на скоростната кутия , от която трябва да протече масло след доливане? И последен въпрос , имам силен теч на масло от помпата , която стои отпред на скоростната кутия и е за диапазоните . Какво по нея може да протече така силно и трудно ли се сваля.Мога да дам също мнението си за двигателите. Закупих трактора с оригиналния и след много мъки и разходи го изхвърлих. От 5 години е с ямз236 , закупих го чисто нов и досега не съм имал никакви проблеми с него , а разходът на гориво е повече от приличен .
                  Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                  Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                  Коментар


                  • #54
                    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                    Преден и заден мост по-20л,скоростна кутия-40л,има прозрачен нивомер,ниско долу от дясната страна на трактора(завираш се зад степенката и ще го видиш),трябва да е пълен да горе,инак при наклон надолу има навика да тръгва по инерция.Двата казана за хидравликите на волана и навеса са по 30л.Това отпред на кутията е селектора за диапазоните(помпата стои на дъното на раздатъчната кутия от ляво на машината),ако има сериозен теч,без демонтаж няма да минеш.Предполагам има скъсана гарнитура към кутията,вследствие на износена втулка и сегменти между диапазоните.Сваля се малко трудно,има два шибани болта отдясно,за да ги развиеш трябва да демонтираш избирача и после да го зацепиш по белезите,успех.

                    P.S. Продават се като рем-комплект сегменти и втулка,гледай сегментите да не са пластмасови...
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                      След 5 години без техническо ръководтво първо бих огледал дали тракторът не е за вторични суровини.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                        Не бих казал , че тракторът е за вторични суровини. С нов двигател е и с отремонтирана скоростна кутия. Може би все още се движи , защото постоянно му доливам ново масло , няма как нещо да му се износи. Не съм специалист в тази област , но явно с този ремонт са си оставили ръцете. На времето ми взеха 2500 лв , за да я оправят , но не са сменили най-елементарни неща като гарнитурки и семеринги. Тръбичката , която отива към хидравличния разпределител за диапазоните , вместо дифтунги имаше шайби от болтове , явно такива са им били попаднали на времето. Може силният теч да е бил от това , след 1 ден каране ще разбера , защото тече само когато загрее добре скоростната кутия .
                        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                        Коментар


                        • #57
                          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          Преден и заден мост по-20л,скоростна кутия-40л,има прозрачен нивомер,ниско долу от дясната страна на трактора
                          Благодаря за отговора! Днес разговарях с майстор , който ще окаже съдействие за отремонтирането на трактора. Ще свалим цялата скоростна кутия , за да подменим всички гарнитури и семеринги , както и този хидравличен разпределител за диапазоните. Днес изникна един проблем . Имам проблем със загряването на левия резервоар за масло . По хидравликата са сменени с чисто нови разпределителят и помпата. Отворих гърловината и извадих масления филтър , но проблемът е , че липсва една пружина , която трябва да стои между филтъра и капачето на резервоара за масло. Може ли да се разбере точно каква е пружината , за да се сложи такава и за какво точно служи тя? Без нея протича ли въобще масло през масления филтър? От снимката , която прикачвам става въпрос за какво говоря , кат. номер - 151.57.163 . Такава пружина и филтър няма в нито един магазин в Добрич , във Варна също не успях да намеря. Съветват ме да махам целия филтър .
                          Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                          Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                          Коментар


                          • #58
                            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                            Качвам малко снимки от започването на ремонта. Уж бяха само семеринги и гарнитурки , но изникнаха още доста неща. Болтът , който е на вторичния вал , се беше развил и резбите са се развалили. Металокерамичните хидромуфи на пакетите са изкривени , общо 13 бройки. Има и 2-3 зъбни колела за подмяна и би трябвало тракторът да продължи работата си. Оказа се , че е нямало теч от разпределителя за диапазоните , а от семеринга , който е на валовете над него.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image084.jpg
Прегледи:1
Размер:96.9 КБ
ID:5509189Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image085.jpg
Прегледи:1
Размер:119.3 КБ
ID:5509190Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image086.jpg
Прегледи:1
Размер:129.0 КБ
ID:5509191Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image087.jpg
Прегледи:1
Размер:131.2 КБ
ID:5509192
                            Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                            Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                            Коментар


                            • #59
                              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                              От какво са се получили тези проблеми по трансмисията?

                              поздрави

                              Коментар


                              • #60
                                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                                Би трябвало проблемите да са заради развития болт на вторичния вал , но не съм напълно сигурен. Хубавото е , че протече доста , за да се наложи подмяната на семерингите , защото иначе въобще нямаше и да се сетя да я свалям от трактора , работеше напълно нормално като изключим локвите масло под трактора. Ако е бил поработел още малко , най-вероятно нямаше да ми стигнат 3000 лв за части .
                                Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                                Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X