От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.
Като е по-мощен двигателят, не е задължително да се дава повече газ. Въртящият момент може да се ограничи с намаляване на порцията на горивото, но не знам какви регулатори има помпата и дали не трябва да се пипне и друго за да се запази точното впръскване. Колко е разликата във въртящия момент между СМД, 236 и 238? Аз не писах ли за това по-горе... забравих вече
Кутията в Бг изглежда се чупи по няколко причини - грешно включване на диапазоните и предавките, грешно масло, замърсено масло, нискокачествени лагери, некачествен ремонт - все причината е извън двигателя.
Като е по-мощен двигателят, не е задължително да се дава повече газ. Въртящият момент може да се ограничи с намаляване на порцията на горивото, но не знам какви регулатори има помпата и дали не трябва да се пипне и друго за да се запази точното впръскване. Колко е разликата във въртящия момент между СМД, 236 и 238? Аз не писах ли за това по-горе... забравих вече
Кутията в Бг изглежда се чупи по няколко причини - грешно включване на диапазоните и предавките, грешно масло, замърсено масло, нискокачествени лагери, некачествен ремонт - все причината е извън двигателя.
Коментар