Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

    Хм, Д240 двигателите и тракторите към тях държаха много години и хуляди часове. 2000 часа бяха тъкмо като се отпушат, така да се каже. Уцелил си лоша машина или нещо бъркаш в поддръжката и ползването.
    За ЯМЗ - по-хубав е, спор няма.

    Коментар


    • #17
      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

      Мазовият двигател колко к.с,и с какво превъзхожда оригиналният на Т-то?Мазовият не е ли с въздушно охлаждане?


      Поздрави

      Коментар


      • #18
        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

        Само на едни мнооого дърти мазове ,мотора е въздухар.На МаЗ 500 е ямз236 има вариант със и без турбина, а на супер маз -ямз238 с турбина.
        ЯМЗ 236 е м/у 180-200к.с.

        Коментар


        • #19
          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

          Маз с въздушно охлаждане не съм чувал да има–виж, двутактови дизели–да.
          Ето малко информация за "онзи" двигател(СМД–на ХЗТД), па всеки да си прецени защо хората избират ЯМЗ–http://www.zao-bmz.ru/files/product/...3_66_72_73.pdf (и роторна ГНП си има даже)
          9 литра обем срещу 11 при ЯМЗ 236.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

            Ок,още някакви доводи?някои които реално е виждал разликата?Как се отразява това на диференциали,скорости?С колко мото часа му е по-дълъг живота?Какъв му е специфичният разход и други подробности?

            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

              Относно характеристиките на двигатели ЯМЗ - може да си дръпнете каталога от сайта на дилъра за България.
              http://www.yamzbg.com/library

              Сравнителни характеристики между щатния /както викат руснаците/ СМД и ЯМЗ в интернет доста.

              Но ЯМЗ-236М2/180 к.с./ е по добре балансирания двигател от двата . Редова помпа, стартер са малко от предимствата му.

              ЯМЗ-238М2 / При нас познат като Кразов/ - според мен неговите 210 к.с. ще са малко много за трансмисията на старите Т-150.
              only 4 x 4,sim AWD

              Коментар


              • #22
                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                Ок,още някакви доводи?някои които реално е виждал разликата?Как се отразява това на диференциали,скорости?С колко мото часа му е по-дълъг живота?Какъв му е специфичният разход и други подробности?
                Поздрави
                Аз съм виждал. По-свежо работи ЯМЗ-то. Относно диференциалите и скоростите, една профилактика и ремонт ще удължи ресурса достатъчно. Примерно, в Русия източват маслото и го утаяват редовно, докато тук ние не щем. Това удвоява живота на кутията - с едни десет-двадесет часа работа разпределени за няколко години.
                Специфичният разход го има из нета. В долната граница за дизелов двигател е.

                Коментар


                • #23
                  От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                  като производителност как стоят нещата?


                  Поздрави

                  Коментар


                  • #24
                    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                    Не мога да кажа, аз съм по поддръжката. В руските форуми пише много, и коментират кой каква сцепка за сеялки и култиватори си е направил. Идват им все слаби, понеже карат с по до 6 машини (сеялки). Ако двигателят е в ред би трябвало такава машина да е доста добре предвид добрият специфичен разход и хитрата кутия. Но иска малко внимание - по-горе писах, маслото е изключително важно.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                      Чувал съм, че тетките вървят с кразови мотори само местят радиатор, сменя се фланеца.
                      Но съединителя е малко по-бавен и мотор задължително да е без турбо, защото от прахоляка не издържа.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                        [QUOTE=kograman;1492667]като производителност как стоят нещата?
                        Когато карах с СМД - дискожах 400 декара с 450л.нафта за 15 -17ч.
                        с ЯМЗ 236 същите 400 декара с 300л. нафта за 8-9ч.
                        оран с плуг 4/40 (прикачен)
                        с СМД -14дни (по 10ч. средно на ден) на30/35см. дълбочина, с 4000л. нафта, и 25л. масло.
                        с ЯМЗ-236,-10дни(пак по 10ч. средно) на 40/45см. дълбочина,с 3000л. нафта, и 6л. масло.
                        чистя и сняг, със СМД-то ми харчеше от12/18литра на час а с ЯМЗа 7/10л. за час.

                        Най-добре се качи да покараш някой с оргиналния джигател и след това ела да покараш един от мОите за да можеш да се увериш каква е разликата.
                        0898503497

                        Коментар


                        • #27
                          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                          Добре колега,а как стоят нещата с диференциалите и скоростната кутия?Колко декара на час ореш-говоря за есенна дълбока оран преди и след смяната на двигателя?

                          поздрави

                          Коментар


                          • #28
                            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                            Сравнението на оригинален двигател с ЯМЗ е безмислено.
                            Тази тема е добра - точно по темата, за смяната на двигател се говори http://www.offroad-bulgaria.com/priv...pm&pmid=617049

                            Коментар


                            • #29
                              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                              Първоначално публикуван от kograman Преглед на мнение
                              Добре колега,а как стоят нещата с диференциалите и скоростната кутия?Колко декара на час ореш-говоря за есенна дълбока оран преди и след смяната на двигателя?

                              поздрави
                              През 2001г изхвърлих СМД-то от тетката и монтирах ЯМЗ 236,разликата е огромна,като започнеш от паленето на инжинерното отмъщение ПД-10(още ми е крив калника от висене по него),разходите за горива и масла(смд не понася студен мотор,лапа масло на поразия докато влезе в режим 80гр),ремонта на шибаната роторна помпа поне веднъж годишно,турбото и си на червено отвсякаде,единственият му плюс е,че смд-то е безшумно и се развърта на 2200об/мин,което му позволява приличен транспорт от 40-45км/ч.Не му достига и мощност,тия 150к,са си умрели лошади,по-скоро са към 100.След монтажа на ямза и профилактика на ск кутия,проблеми не съм имал,това нещо върви на убиване,няма заглъхване на мотора независимо на кой диапазон си,най-много да започне да се тръшка и да те принуди да смениш на по-малка.Лошото е,че е направен за Глухи колхозници,много е шумен и е ограничен на 1700-1800об/мин,което влошава транспорта и макса е към 30-35км/ч.От към ск. кутия и дифове-няма ядове,държат си,при мен се наложи смяна на полуоските с капаците и комплект сателити и планети на предния диф,защото им бяха свършили шлиците,но това като беше със смд-то,надявам се да не пипам повече там.Използвам го за оран(прикачен ПП-Н 6х35),дисковане с брана 6м и евентуално транспорт с 13т ремарке,разходът на гориво е съвсем в нормите и с маслата мирясах,за година включваща всички операции изброени по-горе не надвишава 10-12литра,обработвам около 2300дк,доволен съм.Дълбока оран на 35-40см около 15дк/ч,за деня до 120дк,със риск да загасне някаде за гориво,но това при идеални условия,ако се разкаля или е много сухо не може да му хванеш края,но така е и с останалите машини.
                              Последно редактирано от petroffbg; 09-05-11, 10:42.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                                Колега казваш че някъде за час с ЯМЗ-то ореш към 14-15?Как се държи с прикачният плуг?Мисля че за СМД-то този плуг е голям,а казваш с ЯМЗ-то го дърпаш?Гледах едно с ЯМЗ 238,и тези два цилиндъра повече мисля че ще почупят всичко по трактора?Отива към 240 к.с и ще са в повече?Имаш ли поглед върху трактор с ЯМЗ 238 двигател?

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X