Здравейте момчета!Искам да ви попитам колко би ми излязла направата на 1 местно бъги,тръбна конструкция не от някаква кола-интересува ме възможно най-евтино.Всичко грубо колко ще ми излезе-пак повтарям възможно най-евтино,защото съм зле с финансийте малко
Благодаря предварително!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-евтиното бъги!
Свий
X
-
ами направата на едно такова бъги ще ти струва минимум 200 лева и то ако имаш кола донор- полско фиатче.имаше една тема да бъги самоделка ни ти трябват миниминималната сума за тръби-200 лева + двигателя(не става от мотор) и другите дрънкулки= на около500лв.
www.mybuggy.co.uk
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...?t=661&start=0
Коментар
-
момче не давай съвети без да си го правил ти и да си плащал частите и без да имаш идея колко струват тръби, профили, ламарина
само за пояснение ще кажа преди 2 месеца купувах ф60 дебелостен тръба 3 метра беше към 27 лв. за цяло бъги няма да е по-малко от 200 лв. само тръбите.... не подвеждай хората !no signature no problems
Коментар
-
Какви 300 лв. бе човекПървоначално публикуван от георги велев(g1994pk)ами направата на едно такова бъги ще ти струва около 200 лева и то трябва да се прави от полско фиатче.имаше една тема да бъги самоделка ни ти трябват около 100 лева за тръби + двигателя(не става от мотор) и другите дрънкулки= на около300лв.
www.mybuggy.co.uk
http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...?t=661&start=0
колкото и евтино да е фиатчето и то има стоиност
както спомена fanatic само тръбите ще струват толкова ами като се почне после, консумативи за машините по двигателя винаги изкача нещо за смяна, ламарина, ел. инсталация а за непредвидени неща не ми се и споменава, само който се е занимавал знае че колкото и да правиш сметки винаги ти излиза по 2 накрая.
Не го подвеждай човека за тия пари ако направи "Бъги" то ще е с много компромиси и най много да се пребие с него
Коментар
-
Мерси момчета за отговорите!Не са ми толкова малко финасийте-просто бяхте казали в една тема(не помня каде) нещо от порядъка на 4000лв-което са си доста пари за мен.Кажете грубо колко ще излезе-имаше една тема тук с едно руско бъги с такава тръбна конструкция-нещо от тоя сорт,само че по-качествено изработено.
Коментар
-
Днес се запознах с един пич ентусиаст, който караше слънчево трабанче и се заговорихме... ( аз и брат ми сме стари трабатаджии )
за реставрацията която е направил с максимум оригинални части на най-евтини цени му е излезнало 1200 лв. за да кара трабант в оригинален вид. А за самоделка, която не знаеш точно какво ще излезне и трябва да преправяш възли и агрегати от други коли няма да е никак евтино...LZ1RED
Коментар
-
Само за дискове за ъглошлайфа до момента съм дал над 100 лева !
безшевна тръба Ф37мм. със стена 2,5мм. струва 98,52 лева 6 метра !
Да продалжавам ли ? а да и много време защото и то е много скъпоЧовек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
Re: Най-евтиното бъги!
сега се прави едно бъги от вартбург . смятам че тотал цената ще е около 300 лв без гумите - 0878 88 33 27 мленНЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...
Коментар
-
Re: Най-евтиното бъги!
Ако под бъги разбираш, махането на купето и оставане на шаси ,в/у което се капват четери използвани чишмиджийски тръби ,става 300лв..Първоначално публикуван от dqdomraz Преглед на мнениесега се прави едно бъги от вартбург . смятам че тотал цената ще е около 300 лв без гумите - 0878 88 33 27 млен
Другия вариант е всичко да е зула ,а трудът и времето са си твои.Густо майна , пътят свърши !!!
Коментар
-
Re: Най-евтиното бъги!
Те братушките са ненадминати в това отношение. По голяма грозотия и Пикасо не може да стъкми. Хеле пък ако си е със зазковия двигател с тия големи търкалета сигурно сменя съединител и предиобед и следобед. Само осветленето ми харесва.Като погледнах фаровете,веднага се сетих за един комшия - бай Киро мерджавия
Уморените коне не ги убиват , нали ??
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
А гуми и джанти
после

Коментар