Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

    Искам да попитам кои двигател ще е по добре за бъги? Гледах в някакав саит за историята на трабант модел 1.1 с 1075 куб двигател.Има ли такова нещо?Ако може да ми кажете кой двигател ще е по добре и съответно разхода на гориво на всеки.Благодаря!!!
    По малко, ама с хляб!

  • #2
    До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

    А, не е ли по-добре да прочетеш същото четиво малко по-внимателно?

    Трабант 1.1 е с 4-тактов двигател на VW, същият се поставя на някои коли на VW. Практически не е по-мощен от по-стария двутактов 600cm3

    Специфичен разход на гориво (г/кВтч) на тези двигатели все някой ще изрови, но не е някакъв необичаен.

    Коментар


    • #3
      До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      А, не е ли по-добре да прочетеш същото четиво малко по-внимателно?

      Трабант 1.1 е с 4-тактов двигател на VW, същият се поставя на някои коли на VW. Практически не е по-мощен от по-стария двутактов 600cm3

      Специфичен разход на гориво (г/кВтч) на тези двигатели все някой ще изрови, но не е някакъв необичаен.
      По-мощен е!
      Стария двутактов Трабант(601) е около 26к.с/4200об/мин(сигурно го знаеш).
      Докато четиритактов двигател 1,1 на VW е не по-малко от 45-50к.с.
      От друга страна четиритактовия мотор е много по-тежък-с водно охлаждане и...не знам дали е монтиран на Трабант.
      Двигателя на двутактовия Вартбург(353B) е около един литър ходов обем,50к.с при 4250об/мин. въртящ момент малко над 100Nm при 3000об/мин.С водно охлаждане е,но е трицилиндров и не е много тежък и голям(щото си е двутактов).
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #4
        До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

        Трабант 1.1 много трудно ще намериш...още повече че ако намериш едва ли ще е на ниска цена...До колкото знам двигателят му е като на VW Polo
        Първоначално публикуван от wikipedia
        In 1989 a licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the elderly two-stroke engine, the result of a trade agreement between the two German states. The model, known as the Trabant 1.1 also had minor improvements to the brake and signal lights, a revised grille and replaced the leaf spring-suspended chassis with one using MacPherson struts.

        Коментар


        • #5
          До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

          Първоначално публикуван от gogo_spama Преглед на мнение
          Трабант 1.1 много трудно ще намериш...още повече че ако намериш едва ли ще е на ниска цена...До колкото знам двигателят му е като на VW Polo
          Да,ама сега цяло Поло е 300лв,от тия години.
          А двигател от моргата е почти на цената на желязото.
          Даже и в раздела "кола до 1000лв" има в продажба едно Поло с дизелов мотор.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

            Точно зад такъв трабант с "полов" двигател съм карал около 20тина минути по немска магистрала преди пет-шест години. Потокът се движеше плътно със 160, трабантчето си държеше мястото в потока без никакъв проблем. Нищо общо с двутактовото.

            За сметка на това в ГДР, когато го имаше, си имаха някакво състезателни категории за оригиналните трабантчета, от които вадеха без проблем по 70тина коня. В наточен вид разбира се.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

              Благодаря,сигурно бъгито ще е с ДВГ от траби (600 куб.) освен ако не изкочи нещо по различно.Не искам да е супер мощно,но пък 25 к.с,ми звучат малко.Бъгито ще се кара както по поляни така и по каменист терен с 40-60% наклон.
              По малко, ама с хляб!

              Коментар


              • #8
                До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

                Същото го имам и не е чак толкова слабичко колкото го мислят всички
                само сметни 250/300кг е конструкцията а мотора е 600куб. върви на пушка.
                Тествано е и на по-големи наклони и изкачвания а на равно е ненадминато.

                Коментар


                • #9
                  До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

                  Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
                  Същото го имам и не е чак толкова слабичко колкото го мислят всички
                  само сметни 250/300кг е конструкцията а мотора е 600куб. върви на пушка.
                  Тествано е и на по-големи наклони и изкачвания а на равно е ненадминато.
                  Ето няколко характеристики на такъв двигател - Трабантов- 601 S
                  1. Върви много един такъв двигател . Не се полъгвай по малкото коне.
                  2. Струва малко - 100 лв .
                  3. Сменя се за 1 час с друг при повреда .
                  4. Поддържа се леко и лесно , дори на терена ( това е важно ).
                  5. Не загрява ,ако го караш с масло колкото трябва .
                  6. Харчи над 10-12 по трудни терени , а ти за такива го мислиш - значи това ти е разхода .
                  Всичко това при тегло на Трабанта около 700 кг. с резервната гума .
                  Ако намалиш теглото е плюс за теб .( Траби без излишните килограми по него тежи 450 кг - само конструкцията и гумите )
                  И за да повдигнем спор за малко кеф и спорт - скоростта с която караш Траби по черен път не можеш да постигнеш с друга кола .
                  Но не може да плува - започва да прекъсва - слабо място - трябва да го имаш предвид .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

                    Мерси за изчерпателните отговори.А колега дето каза че при вода рекасва-няма ли някав начин да се изолира двигателя.Отдоло ще има ламаринена кора,отстрани и от горе незнам какво може да се сложи.Пък ако много се затвори мисля че не е добре заради недостига на кислород.(ще заграва) така поне мисля аз де....Между другото разглеждах двигатели от пежо,ситроен... по 70-90 к.с. ама така пук ме е страх че схи разполагам с мн мощност. ДАВАИТЕ СИ МНЕНИЕТО!!!
                    По малко, ама с хляб!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Двигател от трабант или вартбург да избера за бъги?

                      Първоначално публикуван от IcOMencheV Преглед на мнение
                      Мерси за изчерпателните отговори.А колега дето каза че при вода рекасва-няма ли някав начин да се изолира двигателя.Отдоло ще има ламаринена кора,отстрани и от горе незнам какво може да се сложи.Пък ако много се затвори мисля че не е добре заради недостига на кислород.(ще заграва) така поне мисля аз де....Между другото разглеждах двигатели от пежо,ситроен... по 70-90 к.с. ама така пук ме е страх че схи разполагам с мн мощност. ДАВАИТЕ СИ МНЕНИЕТО!!!
                      Може да се изолира някак - въпрос на мозък . Просто карбуратора е разположен много ниско , генератора също .
                      Ако ти ще го монтираш различно от заводското - ще го измислиш . Виж колегата "Кольо" - той има такова бъги.

                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=50192

                      А другите двигатели - трябва им охлаждане , радиатор и другите добавки за охлаждането . Стават ествствено всякакви двигатели . Въпрос на гледна точка .
                      Просто с Траби е най-лесно .И най-евтино .
                      Иначе за мощността - не се безпокой . Колкото и да е голяма ти ще ползваш само толкова , колкото ти позволяват уменията и "предпазливоста" . Доста бързо разбираш колко можеш и до къде да си позволяваш волности .
                      За това според мен - двигател от Траби ти е предостатъчно .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

                        Мерси колега за отговора (аз и без друго на такъв се надявах).За двигател-ясно.Но какво ще кажете за конструкцията?Поинтерсувах се за стоманените безшевни тръби ама малко солено излизат особено за конструкция дето аз сам решил.Какво ще кажете за подръчни материали (тръби от вкъщи).Не са изгнили ,мн леко ръжда.Дали ще стане от тях или не трябва да рискувам?
                        По малко, ама с хляб!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

                          Първоначално публикуван от IcOMencheV Преглед на мнение
                          Мерси колега за отговора (аз и без друго на такъв се надявах).За двигател-ясно.Но какво ще кажете за конструкцията?Поинтерсувах се за стоманените безшевни тръби ама малко солено излизат особено за конструкция дето аз сам решил.Какво ще кажете за подръчни материали (тръби от вкъщи).Не са изгнили ,мн леко ръжда.Дали ще стане от тях или не трябва да рискувам?
                          Не си заслужава риска според мен,виж как го е направил Кольо-профилите са по-лесни за обработка/не се изисква тръбогиб/ и са по-евтини,но също така са здрави....а тези "тръби от вкъщи" какви са?защото много материял трябва...имам спомени че за карт-а dirt devil бяха нужни отоло 7 метра тръби,а бъгито е доста по-голямо....
                          Елементарна сметка:представи че правоъгълник с размери 2x1 е само рамка на бъги,без усилване,без нищо друго:2х2+2х1=6м материял.... а бъгито сигурно ще е по-голямо и все трябва да се усили,така че според мен минимум 25-30м тръби/профили
                          Последно редактирано от gogo_spama; 07-01-10, 20:45.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

                            Ако ще ползваш трабант , може би е по-добре да го вземеш цял. Така и рама ще си имаш на готово и седалки и други детайли. Ако не ме лъже спомена , коша /предния/ на трабито е свързан с останалата рама с болтове. От там може да се откачи и после ...... флекса и електрожена. Но ще си имаш и качествен профил. Водопроводните тръби /ако за тях питаш/ не стават. Кофти са характеристиките на самия метал, тръбите са "шевни" и дебелостенни /тежки/. А ако са старички не се знае къде и колко ги е прояло времето.
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #15
                              До: Двигател от Трабант или Вартбург да избера за Бъги?

                              На "мукавата" цялата предница с все двигател и скорости е монтирана на едно магаре, което е свързано към купето с 6 или 8 болта, не помня вече. Сваля се за половин час, даже ако имаш условия може и по-малко . От там нататък всичко е въпрос на творчество. Проблемът с прекъсването поради намокряне се решава с монтиране на електронно управление на запалването и изолиране на капачката със силикон. От последните години на производство май заводски си излизаха с електронно. Абе, кашона е супер за тая работа.
                              П.П. С карбуратор Н4 харчи 4-5/100 по асвалт
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X