Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

    Незнам вариянта че няма каде да се зарежда не мойе да ни убеди че нетрабва да е на газ, обач теф4о е прав че това за да се движи бъгито както трябва му трябва и много гориво и се замислям защото наистина разхода на газ ще е двоино повече отколкото на бензин, но има време колко работа ни чака докато стигнем до горивото

    Еи Коле марси за снимките !!!!!

    Коментар


    • #17
      До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

      А пак за помпата не сме много сигурни ама ще се провери и аз мисля да ги карам да го правим на бензин ама незнам те са двама

      Коментар


      • #18
        До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        ...Само, че те искат да си ползват изпарителя от есперото, а той си е за инжекцион. Пак електроника. ...
        Имаш предвид за Газов Инжекцион или вакумен, но по-хитър? Щото ако нещата опират до един допълнителен клапан на изхода само, никаква елекроника не му трябва. В смисъл, съвсем никаква, дори и тази, която газаджийте монтират на обикновените вакумни газови уредби - то е само за "вързване на гащите".
        Ако говорим за ГИ, там играта е друга.

        И още една подробност - не знам как е на Деу-то, при мен сигнала за искрата си го изработва компютъра. Ясно е, че ще го изхвърля или по-точно казано, вече съм го изхвърлил, но на мен не ми е проблем да си направя "залъгалка" да ми пуска искрата когато трябва и без оригиналното ECU. Ако обаче и ДЕУ-то е така, по-добре си го правете на бензин, със все компютъра защото газовата няма да спести нищо.

        П.П. Дакич, една молба: пиши малко по-грамотно. Не се заяждам, но наистина ми отнема много време да разбера какво точно си написал. SMS-ицата си е за SMS-и
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

          А бе, нали изпарителите за инжекционни мотори не ползват маркуче за вакуума, а разни жици... То не пречи да се ползва и най-прост вакуумен, ама те си имат вече с жици.
          Та управлението на изпарителя не идва ли именно по тези кабели, а те получават сигнал от компютъра?..
          Не съм запознат с тези изпарители, и затова може да разсъждавам лаишки.

          Деуто сиима делко, явно в момента на подаване на искрата компа няма участие. Ама пак не знам, де. Мариян като собственик на колата да каже. Ако е запознат...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

            Ако изпарителя е електрически то той има просто един клапан на който трябва да подадеш ток от някъде(от контактния ключ да кажем) и няма проблем.

            Коментар


            • #21
              До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

              Делкото само разпределя,компа прави всичко.А ел. изпарителя е елементарен за връзване,няма мищо общо с компа.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • #22
                До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                май аз съм най навит за газова.есперото си вървеше идеално на газ и не мисля че му се намалява мощноста кой знае колко, а относно зареждането винаги може да се измисли нещо.А тази вечер напреднахме със скоростите,но още не е за снимане

                Коментар


                • #23
                  До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                  Първоначално публикуван от g06ko Преглед на мнение
                  Ако изпарителя е електрически то той има просто един клапан на който трябва да подадеш ток от някъде(от контактния ключ да кажем) и няма проблем.
                  Именно. "Аварийно" съм карал с жиците на клапана за високото налягане и този на изхода накъсо към най-близкия разумен плюс - проблем никакъв. Кавичките са сложени, щото в това същото аварийно положение карах почти седмица, преди да се сетя да го оправя

                  Вързвате двата клапана на такова място, че да имат захранване само при "контакт" и готово.
                  Всякакви там хитри платки имат точно две задачи: Първо и най-важно, ако мотора не работи повече от, да речем 2 секунди, да се изключва клапана за високото налягане, за да не стане някой сакатлък, ако клапанчетата на изпарителя не са съвсем в ред и оттърват по малко.

                  Втората задачка, която мнооооого рядко се изпълнява в действителност, е да се затваря клапана на ниското налягане, демек след изпарителя, когато няма импулси на инжекцията. Икономайзер. Да не припуква в ауспуха, когато намаляш на скорост. Но поне моя опит сочи, че газаджийте или ги мързи или не знаят как да го свържат и го отебават по горепосочения начин - паралелно с клапана на високото.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                    Поздрави за ентусиазма и усилията , които влагате колективно.Замисли ли сте добра машина,но в духа на градивната критика да изкажа моето мнение:
                    Заварката на полуоската изглежда добра ,но от моя опит знам,че няма да издържи.Плътните полуоски не могат да се заваряват,защото от цикличните натоварвания на усукване се късат до заварката.Препоръчвам ви да ползвате тръбни полуоски-например Голф , Пасат или някакви други.Вкарвате по една застъргана тръбичка по вътрешния диаметър на тръбата с дължина около 60 мм.,заварявате с инжекции към едната и другата части, след това цял шев по средата.Дано да обясних сносно.Външното каре на есперото и на голфа са все с 22 шлица-пасват на главината.
                    Помислете за друг начин за поставяне на кормилната рейка,така както сте решили казуса щангите са много конзолни.Друг е въпроса,че тази рейка с централни щанги се използва,когато хебелите за управление са много високо спрямо центъра на главината (Високо по макферсона)
                    Дано съветите ми ви послужат.Ако има още нещо - питайте.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                      На клапана на Изпарителя се пуска + който се извежда от другия клапан за газта .
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар


                      • #26
                        До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                        Тази вечер заваршихме скоростите мисля че се получи перфектно:
                        http://tinypic.com/view.php?pic=2aihg7a&s=6

                        Коментар


                        • #27
                          До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                          Ех с тези снимки докато му хвана цаката и ео отначало :
                          http://i45.tinypic.com/2aihg7a.jpg

                          след това чупката между двигатела и седалкити:
                          http://i48.tinypic.com/20tgjr6.jpg

                          И сега скоростния лост и разни доизкосурявания покрай него:
                          http://i47.tinypic.com/amwo4n.jpg
                          http://i47.tinypic.com/2vkxesl.jpg

                          И за малко да забравя вече си имаме и радиатор:
                          http://i50.tinypic.com/2j5z22e.jpg
                          http://i50.tinypic.com/2iu7w1t.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                            Данчо, да поздравиш Светльо за доброто решение-как е прекарал щангата за скоростите под пластмасовата кутия. Когато обсъждахме как да преправи кутията, така, че щангата да отива назад вместо напред аз му дадох едни идеи с планки и втулки, а той намерил по-добро решение.

                            Онзи ден ти казах как аз качвам снимки, но ти трябват още малко обяснения. Обади се да ти покажа как става точно. Не е сложно, ама го казвам срещу почерпка Може и лимонада.

                            П.П. ако имате някои по-сериозни въпроси-Todger е много навътре в нещата, може да го питате, със сигурност няма да ви откаже помощ.
                            Последно редактирано от Кольо; 18-12-09, 21:25.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                              ооооо ще се обадя че и аз вече се ядосвам че не ми се получава с тези снимки, а за почерпката нямаш никакав проблем, а пак и аз лимонада не пия

                              Коментар


                              • #30
                                До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                                И така днес пак поработихме вапреки големия студ който е при нас. Вече предницата е окончателно завъряшена водната система на двигатела и тя е почти готова остава само да се саединят маркучите с по една тръбичка. Ето малко снимчици да видим какво яе кажете. Рейката:





                                така ето и малко от водната система:





                                за сега стига толкова

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X