Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

    Ето това е нашето творение но е в процес на изграждане

  • #2
    До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

    Много яко е станало, какъв казваш е двигателя

    Нещо не се оправят, та да помогна

    http://prikachi.com/images.php?files/1220605W.jpg
    Последно редактирано от PACH - Иван Тодоров; 14-12-09, 23:50.
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

      ами на део еспреро 2000 2000 куб 105 коня

      Коментар


      • #4
        До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

        Първоначално публикуван от daki4a86 Преглед на мнение
        Ето това е нашето творение но е в процес на изграждане
        Момчета, вероятно вашето "творение" ще е интересно, но ви препоръчвам да пуснете снимки и опишете подробно какво сте направили!
        В този вид темата едва ли ще издържи дълго, просто не съдържа нищо!
        Поздрави!
        VARADERO SD2

        Коментар


        • #5
          До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

          и това ще стане малко по малко не може всичко на веднъж

          Коментар


          • #6
            До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

            Еми тои мариан отдавна си мислел да си прави бъги и един ден и сподели и ние му казахме че познаваме хора които имат вече и решихме да отидем да видим какво представлява обадихме се на колио и така напистата след като се повозихме вече решихме че и ние трябва да имаме такова нещо, а мариан имаше едно есперо което е много изгнило и ни трябваха няколко дни и започнахме

            В началото свалихме двигатела сас цялото предно окачване и по него започнахме да правим рамата единсвеното което не пасна е касата полуоска и се налови да я удалжим т.е. взехме една далга и я срязохме и заварихме на ново, той двигатела е сащия като на опел и всичко пасва.
            След това предницата тя ни озори малко понеже е изцяло наше творение, какво искам да кажа с това наше творение. Носачите са направени от задни стабилизиращи щанги на жигули, сас жигулски шарнири и клавини реиката е от опел без хидравлика и кормилните щанги също. Малко трудно се напаснаха нещата но успяхме да стигнем до велания успех като се мърдат надолу и на–горе носачите да не се отваря предницата. Волана и таблото са от деото

            И така това е засега продалйавеме да работим по него че ни чака още много работа.

            И искам да БЛАГОДАРЯ на Колио че ни помага когато имаме някое затруднение
            Снимки ще има скоро

            Коментар


            • #7
              До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

              Ето и снимките, които имам за сега:
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

                Данчо добре си се справил с темата ,а относно есперото не беше толкова изгнило.

                Коментар


                • #9
                  До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

                  Еи Мариански изгнило со беше щом се беше запатило към моргата

                  Коментар


                  • #10
                    До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

                    Оф, тая вечер пак проблеми с тая предница и тези кормилни щанги да му се не види ама вече е готово наи сетне вече всичко е заварено и сега следва момента със скоростите ама да видим... Подробностите след ден два че парво да видим ко ще се получи

                    Коментар


                    • #11
                      До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

                      Забравих нещо много важно. Искам да ви представя главния мозък на нашата операцич бъги. И ето това е той проф.инж.Светлозар Стоянов:
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светлио

                        Ето и от мен малко снимки.







                        Отначало като видях колко е широко се изумих, и специално измерих и снимах ширината. Това е размера ъочно зад седалките.



                        Ето и снадената полуоска. Направена е доста яка, дано да няма проблеми като тръгне.



                        Не ми харесва как са решили въпроса с рейката, ама нямало друг начин...
                        Има разбира се, ама трябва да се преправя това-онова. Не ме слушат, ама после ще режат готовото бъги.







                        Засега тия тримата кислят да слагат газова уредба на бъгито.
                        Моля, помогнете ми да ги убедя, че по-добре ще е на бензин.
                        Като основна причина за газта се изтъква цената, но за машина която не се кара ежедневно това не е сериозен аргумент. А изниква и въпросът как ще се зарешда бутилката, нали по закон бъгитата не могат да се движат по пътищата...
                        Има вариант с бутилка като на мотокарите, ама пак не ми харесва.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                          С бутилка НЕстава!В бензиностанциите се заяждат за прегледите...а как може да се прегледа бутилката на нещо което не може да се регистрира и не може да стигне до мястото където се изпълнява техническият преглед на бутилките,след като това място е в града.....е в някоя забутана бензиностанция в граничните райони може....ама около шуменско....не мисля

                          Коментар


                          • #14
                            До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                            Това с газта е интересно, защото и аз съм се ориентирал натам. С изричната забележка, че има къде да зареждам.
                            Не заради цената, а заради заобикалянето на цялата шибана електроника на донора, която и без това не работи Плюс отпадането на необходимостта от 1 километър кабели.

                            Между другото на газ НЕ е по-евтино. За да върви "дзверо" както трябва, разхода на газ става двойно от този на бензин, тоест цената е все тая. Все пак "бъги" и "икономично шофиране" не ми се вързват заедно
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Бъгито на Мариан, Данчо и Светльо

                              Това се мъча да ги убедя, ама те (най-вече Мариян) са се запънали като магарета.
                              Но все пак, избягването на електрониката е добър аргумент. А и двигателя е голям-2 литра, и намалената мощност не е голям проблем.
                              Само, че те искат да си ползват изпарителя от есперото, а той си е за инжекцион. Пак електроника. Другия вариант е да си вземат вакуумен изпарител, но в такъв случай по-добре е да купят помпа за бензина, че старата май не работела.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X