Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобилче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: АВТОМОБИЛЧЕ

    и пак да попитам какви са изискванята за земеделска техника

    а аз съм се захванал в момента с правенето на нещо като рикша
    ще може да се задвижва с педали , но ще може и с електродвигател
    той пък ще се захранва от малко агрегатче, което ще работи на газ
    по закон колелата с двигатели не подлежат на регистрация, а освен това нищо не пречи пред полицайте да минаваш и само на педали - всичко може да е скрито

    Коментар


    • #17
      До: АВТОМОБИЛЧЕ

      Първоначално публикуван от chervendinev Преглед на мнение
      Това е добър вариант и мисля че изискванията са лесно постижими.

      Този проект е продължение на един мой предишен проект от който се произведоха дестина електромобила за голф, които в момента се търкалят по голф игрищата в Ихтиман и Сливен.

      Ето и снимки:
      Колега поздрави за дизайна на голф количката, но има съществена разлика да се префасонира съществуваща голф количка и да се проектира изцяло нова. За производство на леки МПС мога да ви говоря много, миналата година правихме проучване как стоят нещата да внесем цялата линия за производство на ето тази ел количка от Хонг Конг


      Целта беше да се сглобява в ЕС и да можем да я сертифицираме по всички евро директиви за регистрация и движение по пътната мрежа.
      Е отказахме се причината с две думи неописуеми изисквания, контрол и страшно много разходи за тестове в лаборатории намиращи се в Холандия или Германия.

      Коментар


      • #18
        До: Автомобилче

        има съществена разлика да се префасонира съществуваща голф количка и да се проектира изцяло нова.
        Не е префасонирана голф количка. Изработи се шаси от квадратни профили, проектирано от колеги. Към него се монтираха заден мост, преден мост с кормилно управление и акумулатори от американска количка. На тази база направих проект на стъклопластова конструкция и на всички останали части по купето. След това изработих макет на тази конструкция, от която се изработиха матрици и съответните готови детайли. Електронното управление на ел двигатея също беше използвано готово. Всичко по купето е проектирано и изработено от екипа с който работих. Това не е префасониране на съществуваща количка, а проектиране и изработка на съвсем нов модел.
        Този натрупан опит ми дава основание да вярвам, че у нас може да се направят и други автомобилчета. В момента работя по създаването на един прототип. Сигурен съм, че ще намеря и съмишленици и това може да доведе до някакво производство. Дори и да е производство на малки серии, пак е нещо. Не всички автомобилни фирми произвеждат едри серии. Има и такива които произвеждат по няколко автомобила на месец и въпреки това имат добри печалби. И тези фирми са успели да преодолеят всички тези проблеми, които ни притесняват в момента. Защо да не можем и ние.

        Коментар


        • #19
          До: Автомобилче

          Първоначално публикуван от chervendinev Преглед на мнение
          Не е префасонирана голф количка. Изработи се шаси от квадратни профили, проектирано от колеги. Към него се монтираха заден мост, преден мост с кормилно управление и акумулатори от американска количка. На тази база направих проект на стъклопластова конструкция и на всички останали части по купето. След това изработих макет на тази конструкция, от която се изработиха матрици и съответните готови детайли. Електронното управление на ел двигатея също беше използвано готово. Всичко по купето е проектирано и изработено от екипа с който работих. Това не е префасониране на съществуваща количка, а проектиране и изработка на съвсем нов модел.
          Този натрупан опит ми дава основание да вярвам, че у нас може да се направят и други автомобилчета. В момента работя по създаването на един прототип. Сигурен съм, че ще намеря и съмишленици и това може да доведе до някакво производство. Дори и да е производство на малки серии, пак е нещо. Не всички автомобилни фирми произвеждат едри серии. Има и такива които произвеждат по няколко автомобила на месец и въпреки това имат добри печалби. И тези фирми са успели да преодолеят всички тези проблеми, които ни притесняват в момента. Защо да не можем и ние.
          Пак обяснявам, че да изработиш метално скеле и стъкломат панели за ГОЛФ количка няма нищо общо с проектиране, изработване и узаконяване на АВТОМОБИЛ.
          Сети се за тая тема след 3 години и седни напиши докъде си стигнал тогава.
          Никой автопроизводител няма да ти даде наготово ноухау. Пример: Само за проектирането на въздушните потоци на климатичната инсталация го правят десетина инженера няколко седмици.

          Яворе, смятал ли си колко би излязла тая електричка от хонконг като изключим бюрокрацията.
          Последно редактирано от Джамбазов; 05-07-09, 17:41.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            До: Автомобилче

            Съгласен съм, че е трудно и има много проблеми Но трябва да започнем от някъде. Имате ли идеи от къде и как?

            Коментар


            • #21
              До: Автомобилче

              Първоначално публикуван от chervendinev Преглед на мнение
              Имате ли идеи от къде и как?
              Поздравления за ентусиазма
              Относно от къде и как - като за начало четете нашето законодателство, после европейското, по възможност с приятел адвокат. Сигурен съм, че ще намерите начин и ще остане да намерите мотивация

              Коментар


              • #22
                До: Автомобилче

                Първоначално публикуван от chervendinev Преглед на мнение
                Не е префасонирана голф количка. Изработи се шаси от квадратни профили, проектирано от колеги. Към него се монтираха заден мост, преден мост с кормилно управление и акумулатори от американска количка. На тази база направих проект на стъклопластова конструкция и на всички останали части по купето. След това изработих макет на тази конструкция, от която се изработиха матрици и съответните готови детайли. Електронното управление на ел двигатея също беше използвано готово. Всичко по купето е проектирано и изработено от екипа с който работих. Това не е префасониране на съществуваща количка, а проектиране и изработка на съвсем нов модел.
                Този натрупан опит ми дава основание да вярвам, че у нас може да се направят и други автомобилчета. В момента работя по създаването на един прототип. Сигурен съм, че ще намеря и съмишленици и това може да доведе до някакво производство. Дори и да е производство на малки серии, пак е нещо. Не всички автомобилни фирми произвеждат едри серии. Има и такива които произвеждат по няколко автомобила на месец и въпреки това имат добри печалби. И тези фирми са успели да преодолеят всички тези проблеми, които ни притесняват в момента. Защо да не можем и ние.
                Добре съгласен съм може и аз да не съм огледал добре, в нашия сервиз има една количка от твоите, ако решиш да правиш пак голф колички мога да съм ти много полезен относно доставка на отделните детайли по ходовата част

                Коментар


                • #23
                  До: Автомобилче

                  ако решиш да правиш пак голф колички мога да съм ти много полезен относно доставка на отделните детайли по ходовата част
                  Решил съм.
                  Добре е да се срещнем. Мога и аз да съм ти полезен.

                  georgi@griphindesign.com

                  Коментар


                  • #24
                    До: АВТОМОБИЛЧЕ

                    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                    Колега поздрави за дизайна на голф количката, но има съществена разлика да се префасонира съществуваща голф количка и да се проектира изцяло нова. За производство на леки МПС мога да ви говоря много, миналата година правихме проучване как стоят нещата да внесем цялата линия за производство на ето тази ел количка от Хонг Конг


                    Целта беше да се сглобява в ЕС и да можем да я сертифицираме по всички евро директиви за регистрация и движение по пътната мрежа.
                    Е отказахме се причината с две думи неописуеми изисквания, контрол и страшно много разходи за тестове в лаборатории намиращи се в Холандия или Германия.
                    Здравейте!

                    Интересувам се от темата за евросертифициране на автомобил - в момента завършвам прототипа на електромобил от клас L7e (мисля, че колата на снимката - Nice MyCar точно в този клас). Възможно ли е да ме запознаете с подробности за лабораториите и таксите? Ще съм ви благодарен, ако пишете на имейла ми - martin.naydenov@gmail.com !

                    Коментар


                    • #25
                      До: Автомобилче

                      Просто от любопитство питам. Вие докъде сте стигнал с ровенето?
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Автомобилче

                        До момента съм горе-долу наясно, как се регистрира "самоделен" автомобил, киткар и от този род (в западноевропейски държави). Става сравнително лесно - колата трябва да отговаря на малко повече от десетина условия, за да се даде право да се регистрира. Примерно: спирачки на четирите колела; ръчна спирачка;светлини - дълги, къси, габарити, мигачи; колани; безопасни стъкла - челно задължително триплекс, странични калени; изчисления по рамата и др. Цитирам по памет - има и още. Принципно в Германия, Великобритания, Франция и т.н. си има изградена методика за одобрение на такъв автомобил - накрая всичко завършва със субективен преглед на конструкцията от техник - качество на заварките, закрепяне на панелите и др. Плаща се такса - не беше повече от 100евро и ако всичко е наред - регистрираш. Ако не - дава ти се списък с нещата, които да оправиш и евентуално насоки, в няколкомесечен срок ги оправяш и пак се връщаш (такса около 15евро за повторен преглед, първата такса се брои) и действаш.
                        Моя интерес е обаче към един особен клас автомобили - квадрицикли класове L6e и L7е. Те са с ниска мощност на двигателите (според законодателството се приемат за триколки) до 3,6квт първия и до14 квт втория и макс.маси без батериите съответно 350 и 550кг. (за ДВГ квадрициклите това максималните маси), като обаче първия има ограничение в максималната скорост - до 50км/ч.Ако си направиш такъв се регистрира по-горния начин, но ако искаш да правиш производство, пак се гледат същите изисквания, но е с малко повече документи и декларации (на квадрициклите не се правят краштестове) - но принципно процедурата спрямо нормалните автомобили е доста опростена.
                        Засега ми е рано малко за сертификация и още не съм вникнал в подробности и най-вече таксите, които са различни от плащаните за любители...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Автомобилче

                          А как стои въпроса с регистрация на киткар в България, защото в чужбина след като си зглобиш такава кола, минаваш на оглед, проверяват се основните агрегати, както и заварките и ако отговарят минаваш, както е казал и El Designo.
                          По някакви спомени в Германия за регистрация на самоделна кола трябваше да се произведат мин. 2 бройки и едната да се даде за краш тест.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Автомобилче

                            Аз винаги съм си мислил за точно такива коли за ходене на работа и пазаруване но ако може да бъде на ток и двигател със вътрешно горене комбинирано и не на последно място приемлива цена,защото много компани пускат ефтиничка версия но не след дълго цената отива в космоса.Ималко съм скептичен че във бг ще се произвежда кола но знаели човек може и това да стане
                            0885 297985,мтел-Радо
                            0876 556870,виваком като домашен

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X