Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Четириколка от ИЖ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Четириколка от ИЖ

    Mishania мерси мого.Информацията ти е много важна,аз бях занимарил малко проекта си но тези дни ще ходя пак при сругаритета дано стане тази ос. А тази самоделка на какъв терен си я карал та не може да драпа.Ако е възможно направи няколко снимки от близо на самото захващане на задната ос и на кормилния прът,при кормилните щанги.А за спирачките и аз от мотор ще взема диск но искам да не е по голям от венеца та ще го мисля по на татък.Хубаво е когато някй даде идея.Мерси

    Коментар


    • #32
      До: Четириколка от ИЖ

      Първоначално публикуван от ogard Преглед на мнение
      Mishania мерси мого.Информацията ти е много важна,аз бях занимарил малко проекта си но тези дни ще ходя пак при сругаритета дано стане тази ос. А тази самоделка на какъв терен си я карал та не може да драпа.Ако е възможно направи няколко снимки от близо на самото захващане на задната ос и на кормилния прът,при кормилните щанги.А за спирачките и аз от мотор ще взема диск но искам да не е по голям от венеца та ще го мисля по на татък.Хубаво е когато някй даде идея.Мерси

      Нали затова са форумите. Ще го снимам. Карам я където ми падне. Най обичам по кални черени пътища, но на байр се задъхва. Просто не му стигат няколко 10-ки коне. Ижето е към 15 барабар с умрелите. А и е бавнооборотен. Като малко тракторче - на първа без много газ и се катери без опир, ама загрява и харчи като зил. Кормилния прът съм го правил с едно каре (от кормилен прът, волан на жигула май е), на което съм заварил една ос директно към кормилото, и другата към рамката чрез фтулка. А на тази ос заварих тази част от главината, където се захваща кормилния накрайник (за да използвам конуса и да е здраво). Малко грубо стана ама е яко. Ако може е добре да се избегне карето, защото се разбива, а ако е заварено няма как да го смениш. Задна ос е възможно най простото - като вал на две опори. Използвал съм задната оригинална вилка от Ижето, като съм разширил и удължил задната част до размера на лагерните шики на вала - в двата края. Там където се лови гумата на ижето, елипсовидния отвор, съм сложил по една метална планка, с възможност за регулиране на веригата и на нея лагер с лагерна кутия от две черупки, където лагерува остта. Единия лагер сложих самонагаждаш се, да обира кривините в остта. То най добре с снимка става ама нямам в момента. и посредата си слагаш диска за спирачките и зъбчатката сложена заедно с на това което е на колелото на ижето (това с шлиците) Заварено за остта. Така можеш да си сменяш зъбчатката с по малка или по голяма. Аз я смених оригиналната с по голяма. Правят ги в Карлово каквито щеш.

      Коментар


      • #33
        До: Четириколка от ИЖ

        На Ижовия двигател мисля, че точно пасваше цилиндър с глава от пусков двигател на трактор. Тогава имаш водно охлаждане и проблемът със загряването отива в миналото. Най-добре е, обаче двигател от голямо ендуро.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          До: Четириколка от ИЖ

          Ако се разровите в руските саитове ще откриете много вариянти на преработка на ижовия двигател водно охлаждане,стартер,генератор и др.И любителски изработени АТВ .;луноходов.нет и buggy plans.ru много интересни саитове.Има страхотни машинки.

          Коментар


          • #35
            До: Четириколка от ИЖ

            Вярно е това, че най-добре е ендуров японски двигател. Тия Ижовки са си били някога дори. Руските сайтове съм ги преровил из основи, както се казва. Ама каквото и да го павиш пак си е стар дръгел. Това все пак е двигател поне на 30 години ако не и повече. А аз съм сменил само бутало и семеринги след шлайфане на цилиндъра. Само ти трови нервите и не знаеш кога ще те остави някъде, без дори да разбереш защо не пали. За сега не мога да си намеря подходящ двигател - може би четиритактов, около 500 кубика, от едуров мотор. За по голям ще ме страх, че рамката няма да издържи и ще трябва нова рамка. Нищо че е от дебелостенни тръби направена, но е стара и ръждясала вече.
            Ако някой знае за някой изгоден двигател може да каже. Ще съм благодарен.
            Последно редактирано от Mishania; 08-03-10, 17:10.

            Коментар


            • #36
              До: Четириколка от ИЖ

              Не съм съгласен, че е ненадежден двигателя от ИЖ. Карал съм такава гад доста и имам впечатления. Никъде не ме е оставял при всичките си кусури, което, разбира се не го прави добър двигател. За начало можеш да му измислиш принудително въздушно охлаждане и генератор от истински мотоциклет. При правилна центровка и добре регулиран карбуратор се държи доста прилично за съветски двигател. Също така за него е важно изпускателната система да работи правилно! Най-добре е да е с неговите си заглушители.

              P.S.
              Все пак се оглеждай за японец
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                До: Четириколка от ИЖ

                Един познат сложи на неговата четириколка двигател от MZ ETZ 250 и е много доволен.

                Коментар


                • #38
                  До: Четириколка от ИЖ

                  Първоначално публикуван от miroslav_bsl Преглед на мнение
                  Един познат сложи на неговата четириколка двигател от MZ ETZ 250 и е много доволен.
                  Слабичък е За насаждане на китайче с убит двигател бива, ама за тежки железа, като на колегата не става.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Четириколка от ИЖ

                    Като стана дума за китайчета те май по условие са си убити карахме миналото лято с едно момче мисля че китайското мотрче беше 150сс. Въздушния филтър беше точно там където най много вода хвърля сигурно са искали да играе роля и на калобран.Като цяло за мен тая техника е ПЪЛНА ГЛУПОСТ.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Четириколка от ИЖ

                      Те китайците са пълна противоположност на руснаците. Ако тряа да се сложи 2мм дебелина руснака слага 3мм, а китаеца 1мм. За да е ефтино китаеца икономисва от всичко и метала им е като за капачки за шишета и за пирони. АТВ китайски има доста ефтини, но май по добре ижето да си карам

                      Коментар


                      • #41
                        До: Четириколка от ИЖ

                        АТВ китайски има доста ефтини, но май по добре ижето да си карам
                        Много по - добре ще е да си караш Иж-то от колкото Китайците.
                        Май е време да го искараш скоро в снега и да качиш снимки.
                        Поздрави

                        Коментар


                        • #42
                          До: Четириколка от ИЖ

                          Ето още малко снимки на машината
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #43
                            До: Четириколка от ИЖ

                            много ми хареса

                            Коментар


                            • #44
                              До: Четириколка от ИЖ

                              Браво, сномките са чудестни! Добре си го барнал, направил си го като хората ( не като китайците разбирасе, а Българите) браво, браво.
                              Много ми харесва изработката,а, продава ли се?
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Четириколка от ИЖ

                                Колега мислил ли си да потърсиш двигател от иж 350 спорт мисля че беше около 32 кончета. Едно време един приятел имаше такова чудо вървеше на зла гад нямаш си на идея колко пъти е късал верига и спици.
                                Гореше като москвич а най големия проблем беше като изгори електронното запалване защото беше залято с някаква гадна смола и не се ремонтира а направо се подменя
                                УСПЕХ и много безаварийни километри
                                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                                0878 79 20 61 Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X