До: Какъв тип 4х4 за бъги?
В случая ще е постоянно.На бусовете са малко по "твърди".Но и от обикновен Голф или Пасат да вземеш,ще стане,защото Бъгито ти е доста по-леко...Лично аз бих заложил на бусовото.
Относно турбото,Г-60 е с компресор.И е 1,8л.Над класа ти.Обикновен 1,6л карбураторен мотор от Голф е 75кс.Слагаш турбина(яко преправяне в колекторите
,ама...

)и надуваш до Мах 0,5 бара.До там няма нужда от други чаркове вътре и декомпресия на двигателя...
Но как ще върви Бъгито,малииии...


Другия вариянт е да напилиш някоя "атмосферка",там глава,клапани,олекотяване...
Веднага някой ще каже,че Хонда(примерно)имат мотор(V-TEK),който е 1,6л и е 160 кс.Но тези мотори НЯМАТ въртящ момент в ниски и средни обороти.Ако ще правиш "бегачка",то трябва да имаш тяга още в потеглянето и да се увеличава с оборотите.Мотора трябва да "се развърта" бързо.Нали гониш време...Затова...
П.П.Мощност може да се измери на ДиноТест.Но тя е реалната на колелата.А по трансмисията може да се загубят над 50%...
В случая ще е постоянно.На бусовете са малко по "твърди".Но и от обикновен Голф или Пасат да вземеш,ще стане,защото Бъгито ти е доста по-леко...Лично аз бих заложил на бусовото.
Относно турбото,Г-60 е с компресор.И е 1,8л.Над класа ти.Обикновен 1,6л карбураторен мотор от Голф е 75кс.Слагаш турбина(яко преправяне в колекторите








Другия вариянт е да напилиш някоя "атмосферка",там глава,клапани,олекотяване...


П.П.Мощност може да се измери на ДиноТест.Но тя е реалната на колелата.А по трансмисията може да се загубят над 50%...
Коментар