Мой приятел си направи бъги 4х4 използвайки ск. от WV транпортер, двг. от лада и преден диф. мисля, че от малко Субару.
Според него бъгито му е супер, но не му достига мощност в сравнение с другите в същия клас до 1600см3 който са само със задни движещи, а и при завой системата му 4х4 без междинен диф. като че ли го изхвърля навън и по трудно се описват завоите.
ВЪПРОС: Има ли смисъл да се поставя междинен диференциал за бъги, с оглед трасето и високите скорости, които се развиват /на старт фин. права до 160 км/ч./ и ако да от какъв автомобил 4х4 да се вземат диференциалите, ск. кутия и др. части по окачване.
Дайте мнения и идеи.
Според него бъгито му е супер, но не му достига мощност в сравнение с другите в същия клас до 1600см3 който са само със задни движещи, а и при завой системата му 4х4 без междинен диф. като че ли го изхвърля навън и по трудно се описват завоите.
ВЪПРОС: Има ли смисъл да се поставя междинен диференциал за бъги, с оглед трасето и високите скорости, които се развиват /на старт фин. права до 160 км/ч./ и ако да от какъв автомобил 4х4 да се вземат диференциалите, ск. кутия и др. части по окачване.
Дайте мнения и идеи.
Коментар