Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Instroi Rally team гараж.
Свий
X
-
От: Instroi Rally team гараж.
Не ги ползват защото са титаниеви сплави което си е друга категория материал, а и това хром моли4130 си е американски стандарт(тука ще те гледат като извънземан по складовете), иначе си е средно въглеродна стомана преди да се превърне в чугун.Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнениеТочно и поради тази причина направените от такъв материал задни мостове американците хич и не си играят да ги боядисват
ето ти хромоли набогато
[ATTACH=CONFIG]778181[/ATTACH]Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]778181[/ATTACH]
Да питам аз, че ако някой знае да каже... Защо амортесьорите са сложени почти посредата на задния носач, а не над моста ?
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Защото имат ходове по два метра и спестяват по този начин от размера на койвърите. Представяш ли си какви "бичмета" трябва да сложиш върху моста.Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнениеДа питам аз, че ако някой знае да каже... Защо амортесьорите са сложени почти посредата на задния носач, а не над моста ?
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Има логика
и аз предполагах нещо подобно.
Като сме се разприказвали - виждам братята американци винаги слагат един койловър и един еършок с байпаси на колело. Какво предимство дава това пред два койловъра като при теб при рали каране ... и дали дава предимство ? Предполагам го правят заради големите скокове при тях, или ?
С две думи кой е по-добрият вариант за рали рейд, по-специално за нашите условия - два койловъра или американската смесица ?
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Американския вариан. Байпаса работи с нарастващо съпротивление при свиване.Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнениеИма логика
и аз предполагах нещо подобно.
Като сме се разприказвали - виждам братята американци винаги слагат един койловър и един еършок с байпаси на колело. Какво предимство дава това пред два койловъра като при теб при рали каране ... и дали дава предимство ? Предполагам го правят заради големите скокове при тях, или ?
С две думи кой е по-добрият вариант за рали рейд, по-специално за нашите условия - два койловъра или американската смесица ?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
За Американските схеми на окачване предпочитам да не се "цепя". Аз съм признал Близнаците , ако те искат да направят разбор ... добре дошли на борда. Като по-прост предпочитам да копирам работещите окачвания на колите победители в Рали Рейда . Два койлоувъра на колело ... класика в жанра. Някой може би ще попита що цените са толкова различни , ами щото скъпите койвъри имат до 16 варианта за промяна компрешън и ребаунд , а това дава свобода.Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнениеИма логика
и аз предполагах нещо подобно.
Като сме се разприказвали - виждам братята американци винаги слагат един койловър и един еършок с байпаси на колело. Какво предимство дава това пред два койловъра като при теб при рали каране ... и дали дава предимство ? Предполагам го правят заради големите скокове при тях, или ?
С две думи кой е по-добрият вариант за рали рейд, по-специално за нашите условия - два койловъра или американската смесица ?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Всеки има право да прави глупости колега. Това е евтината схема , спестяват единия койлоувър щото е скъп.Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнениеНа Бреслау гледах бегачките на наши и чужди състезатели в рали рейда - масово използват комбинацията : койловър + амортисьор и бъмп стопАз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Ай ся обясни що му викат байпас. Какво се байпасира в случая?Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеАмериканския вариан. Байпаса работи с нарастващо съпротивление при свиване.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
В рекламният клип на" Монстер Енерджи",тоя с хеликоптера и Шевито от Оффроуд рейсинг реклама Мексико се виждат възможностите на щатското окачване и на заден и на преден мост,уникално е!Нямам думи!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Ония тръби отстрани са байпасите. Като тръгне буталото нагоре, освен през клапана маслото минава и през тръбите. Колкото по нагоре отива тръбите намаляват, а съпротивлението се вдига. Хитринка си е.Последно редактирано от targa; 15-02-15, 20:42.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар