Това се казва съчленена конструкция и си има своите проблеми. Днешните хобаджийски конструкции са с управляем заден мост като донякъде отработени и уж по-сигурни. Затова и в регламентите на практически всички състезания съчленените, те и с чупещи се рами са забранени.
дали ще е по добре да е чупещо в средата или да свива с предния мост
Чупещи се в средата-т.е. с чупеща се рама са много и изключително сериозни машини за сериозни задачи а не за кеф и разходки.Например тракторите Т150,К701,разните фадроми и други специални машини.Не виждам защо е необходимо да правиш товаА и е доста сложно според мен да се направи и да работи правилно.Чупещо се в средата значи хидравлики,хидравлични цилиндри и много,ама много разправий докато стане и проработи
Колега я си го направи на едни големи А рамена 4х4, забрави това чупене в рамата, ще имаш огромни ходове, возия при висока скорост и клирънс да ходиш над камъните...
Мисля си за едни мостове от нещо си, срязани веднага след дифа, оставя се малко място за поставяне на лагер солиден, и веднага след лагера къса полуоска с каре = дълга полуоска влизаща в главината, нещо като ХЪМВИ Н1, получава се здрав диф, огромен ход, клиренс на воля и въображение ограничението би било дали моста е от чугун около дифа и дали става за заваряне...
Поздрави,
Прикачени файлове
Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-10-07, 00:59.
Колега я си го направи на едни големи А рамена 4х4, забрави това чупене в рамата, ще имаш огромни ходове, возия при висока скорост и клирънс да ходиш над камъните...
Мисля си за едни мостове от нещо си, срязани веднага след дифа, оставя се малко място за поставяне на лагер солиден, и веднага след лагера къса полуоска с каре = дълга полуоска влизаща в главината, нещо като ХЪМВИ Н1, получава се здрав диф, огромен ход, клиренс на воля и въображение ограничението би било дали моста е от чугун около дифа и дали става за заваряне...
Поздрави,
може да се ползва диф от беемве.или от форд сиера.те са така направени.
А-опорите нямат много общо с офроуда. Всички многолинкови конструкции са калпави.
Влекачът на инженер Павези, той и Фиат Павези, който догнива тихо в двора на Военно-историческия музей, е чисто механичен. От средата на 20-те, и до след ІІ световна война е бил на въоръжение в десетки армии.
А-опорите нямат много общо с офроуда. Всички многолинкови конструкции са калпави.
Влекачът на инженер Павези, той и Фиат Павези, който догнива тихо в двора на Военно-историческия музей, е чисто механичен. От средата на 20-те, и до след ІІ световна война е бил на въоръжение в десетки армии.
имаш ли снимка на окачването на тоя влекач.
как му е направено това окачване
Последно редактирано от Yordan Kolev; 02-10-07, 21:19.
Окачване, по начина по-който стандартно го разбираме Фиат Павези... няма. Подпружинването и амортизацията се осъществяват във самите колела. Те имат една доста интересна "интегрална" конструкция, освен горните функции те се и "разгъват" и стават два пъти по-широки. Когато Стефан говори, че е "чисто механичен", има предвид способа на чупенето на рамата, няма хидравлики, няма пневматики.
Във темата на Йори, със снимки от Военноисторическия музей има една със фрагмент от тези колела.
Коментар