Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чупещо или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чупещо или не?

    Кой е по- добрият вариант за една самоделка направена за хард терен?
    Да е чупеща или не
    АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!

  • #2
    До: Чупещо или не?

    Първоначално публикуван от vasko_gaz 66 Преглед на мнение
    Кой е по- добрият вариант за една самоделка направена за хард терен?
    Да е чупеща или не
    Ами тя винаги е чупеща , в смисъл винаги се чупи ... Без значение каква е ...

    Коментар


    • #3
      До: Чупещо или не?

      взе ми думите от клавиатурата

      Коментар


      • #4
        До: Чупещо или не?

        Първоначално публикуван от георги велев(g1994pk) Преглед на мнение
        взе ми думите от клавиатурата
        И аз да съм пръв веднъж ! Та ... нека уточни младежа какво има предвид

        Коментар


        • #5
          До: Чупещо или не?

          дали ще е по добре да е чупещо в средата или да свива с предния мост
          АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!

          Коментар


          • #6
            До: Чупещо или не?

            Ако завива и с двата май ще е най-добре Демек 4х4х4
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #7
              До: Чупещо или не?

              Това се казва съчленена конструкция и си има своите проблеми. Днешните хобаджийски конструкции са с управляем заден мост като донякъде отработени и уж по-сигурни. Затова и в регламентите на практически всички състезания съчленените, те и с чупещи се рами са забранени.

              Коментар


              • #8
                До: Чупещо или не?

                Аз го разбирам така:Дали е по-добре да е с независимо окачване или с цели мостове?
                M.P.

                Коментар


                • #9
                  До: Чупещо или не?

                  Първоначално публикуван от vasko_gaz 66 Преглед на мнение
                  дали ще е по добре да е чупещо в средата или да свива с предния мост
                  Чупещи се в средата-т.е. с чупеща се рама са много и изключително сериозни машини за сериозни задачи а не за кеф и разходки.Например тракторите Т150,К701,разните фадроми и други специални машини.Не виждам защо е необходимо да правиш товаА и е доста сложно според мен да се направи и да работи правилно.Чупещо се в средата значи хидравлики,хидравлични цилиндри и много,ама много разправий докато стане и проработи

                  Коментар


                  • #10
                    До: Чупещо или не?

                    Колега я си го направи на едни големи А рамена 4х4, забрави това чупене в рамата, ще имаш огромни ходове, возия при висока скорост и клирънс да ходиш над камъните...

                    Мисля си за едни мостове от нещо си, срязани веднага след дифа, оставя се малко място за поставяне на лагер солиден, и веднага след лагера къса полуоска с каре = дълга полуоска влизаща в главината, нещо като ХЪМВИ Н1, получава се здрав диф, огромен ход, клиренс на воля и въображение ограничението би било дали моста е от чугун около дифа и дали става за заваряне...

                    Поздрави,
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-10-07, 00:59.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Чупещо или не?

                      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                      Колега я си го направи на едни големи А рамена 4х4, забрави това чупене в рамата, ще имаш огромни ходове, возия при висока скорост и клирънс да ходиш над камъните...

                      Мисля си за едни мостове от нещо си, срязани веднага след дифа, оставя се малко място за поставяне на лагер солиден, и веднага след лагера къса полуоска с каре = дълга полуоска влизаща в главината, нещо като ХЪМВИ Н1, получава се здрав диф, огромен ход, клиренс на воля и въображение ограничението би било дали моста е от чугун около дифа и дали става за заваряне...

                      Поздрави,
                      може да се ползва диф от беемве.или от форд сиера.те са така направени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Чупещо или не?

                        Страхотно,

                        Ето защо хората са казали две глави мислят по-добре от една

                        Мерси Коко за инфото.

                        Поздрави,
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Чупещо или не?

                          А-опорите нямат много общо с офроуда. Всички многолинкови конструкции са калпави.
                          Влекачът на инженер Павези, той и Фиат Павези, който догнива тихо в двора на Военно-историческия музей, е чисто механичен. От средата на 20-те, и до след ІІ световна война е бил на въоръжение в десетки армии.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Чупещо или не?

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            А-опорите нямат много общо с офроуда. Всички многолинкови конструкции са калпави.
                            Влекачът на инженер Павези, той и Фиат Павези, който догнива тихо в двора на Военно-историческия музей, е чисто механичен. От средата на 20-те, и до след ІІ световна война е бил на въоръжение в десетки армии.
                            имаш ли снимка на окачването на тоя влекач.
                            как му е направено това окачване
                            Последно редактирано от Yordan Kolev; 02-10-07, 21:19.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Чупещо или не?

                              Окачване, по начина по-който стандартно го разбираме Фиат Павези... няма. Подпружинването и амортизацията се осъществяват във самите колела. Те имат една доста интересна "интегрална" конструкция, освен горните функции те се и "разгъват" и стават два пъти по-широки. Когато Стефан говори, че е "чисто механичен", има предвид способа на чупенето на рамата, няма хидравлики, няма пневматики.

                              Във темата на Йори, със снимки от Военноисторическия музей има една със фрагмент от тези колела.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X