Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Андрей вече е HybriD!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

    Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
    Малко скептично съм настроен към тази концепция. За каране по пътища е супер (особено градско), но за състезания ми се струва неподходяща. Дано не съм прав, но времето, което ще се спечели на старта най-вероятно ще се изгуби през останалата част от състезанието. Допълнителното тегло - акумулатори, елмотор и редуктори, евентуално и алтернатор за дозареждане на акумулаторите - всичко това на гърба на мотоциклетен двигател.
    При нашите състезания старта е от голямо значение, защото отзад е страшно.Нашите гонки са около 6 мин. После 30-45мин. пауза-зареждане и пак. Акумулаторите няма да паднат на нула. Е да килограмите са около 120 повече , но при сегашния вариант задния мост много често буксува и смятам че ако предния помогне, поне 20-30 %, колкото се надявам, ще се избегне буксуването.Въртящия момент на елмотора е еднакъв в малкия и големия диапазон на оборотите и именно разчитам на това, защото мотоциклетния двигател е със слаб въртящ момент.

    Коментар


    • #17
      От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

      С задвижване на предния мост наистина се получава много добър старт и влизане в първия завой, но след това в повечето случаи, когато има нормално сцепление на гуми и терен "предното" пречи за дрифта.

      Лично мое и непрофесионално/лаишко мнение.

      Много трудно ще се изработи правилен софтуер за всички стартове, иначе идеята ми харесва, особено задната ск., като си се завъртял или забучил в гювеча е много важна.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #18
        От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        С задвижване на предния мост наистина се получава много добър старт и влизане в първия завой, но след това в повечето случаи, когато има нормално сцепление на гуми и терен "предното" пречи за дрифта.

        Лично мое и непрофесионално/лаишко мнение.

        Много трудно ще се изработи правилен софтуер за всички стартове, иначе идеята ми харесва, особено задната ск., като си се завъртял или забучил в гювеча е много важна.
        Водоноската минава да наръси и всички формули и сметки отиват на кино. За това трябва да си готов за комбинации, като например предния мост да върти по бързо от задния....е на завоите леко, но на излизане от завой предния мост до дупка и дрифта ще е супер.

        Коментар


        • #19
          От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

          Ако така може да се управлява ще е супер. Но не знам как и кой може да направи такъв софтуер.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

            Софт трудно, ама виж - задкормилния хард може и да се справи.
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • #21
              От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

              Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
              Софт трудно, ама виж - задкормилния хард може и да се справи.
              И аз съм на това мнение.

              Коментар


              • #22
                От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                Еееее аз не съм съгласен по отношение на софта, вие кажете какво искате да се случва и при какви ословия пък за другото не му мислете.
                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                Коментар


                • #23
                  От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                  В общи линии е ясно какво трябва да се случва - да се стреми да поддържа скоростта на задните колела + една идея повече, да не зарежда акумулаторите по време на ускорение и да ги зарежда при отнемане на газта. За целта май са необходими датчици за ABS, които може да се ползват и за управление на помпата на ABS за ограничаване на буксуването на колелото с по-малко сцепление (ако на задния мост има диференциал). Но все пак мисля, че компютъра, който се намира между ушите на задкормилното устройство ще се спави по-добре със задачата.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                    Явно ще трабва пак да се опра на това, което съм научил в музикалното училище. Само после да не ми се смеете!Утре идват акумулатогите и ще има видео.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                      Очаквам с нетърпение демонстрацията.

                      За мотоциклети и АТВ-та продават устройство, което регулира заряда така, че да не ползва от мощността на двг. в моментите в които трябва мощност и пишат, че "повишава мощност, въртящ момент с до 14%" или нещо от сорта, което обаче не ми се струва вярно, тъй като на 45о см3 двигател е около 50 к.с. а генератора е макс. 200 вата или около 0,3 к.с., което дори с КПД 50% пак не може да е дори 10 % от общата мощност, но така рекламират това устройство. 3фазния генератор на АТВ-то на празен ход подава 70-90 волта преди изправител и регулатор, но общата му мощност е много мижава, мисля си че за бъгито трябва генератор поне 2 киловата, за да има някакъв ефект за заряда на акумулаторите по време на движение.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                        Според мен е по-добре акумулаторите да не се зареждат по време на движение, за да не се отнема от мощността на основния двигател, понеже "гонките" са твърде кратки. Зареждането по време на спиране(намаляване) ще е твърде малко и не си заслужава. Батериите могат да се зареждат във времето между стартовете от външен преносим генератор 2-3кВт.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                          По време на ускорение електродвигателя ще черпи доста ток. Все едно нашите лебедки, ако не и повече. За 30-40 минути е невъзможно да се възстанови толкова похарчена енергия. Според мен ще трябва да има нов комплект заредени акумулатори за всеки старт.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                            Какво стана, направихте ли тестове?

                            Може ли да споделите клипове.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X