Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Андрей вече е HybriD!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъгито на Андрей вече е HybriD!

    Както винаги по традиция на 2-ри февруари /петльов ден/ правя първия тест на новия си проект.Тия от Макларън и Ферари и те вчера и онзи ден ме изпревариха ама им е простено. Този път бъгито ми претърпя метаморфоза в хибрид.Днес направих първия тест с една обиколка на фабриката, но за втора не бях сигурен че няма да завърша с бутане и се прибрах , защото свалихме два акумулатора от колите си . Но концепцията е вярна. Сега трябват истински акумулатори за 72V 45A и работа по електрониката.Повече инфо и снимки следващите дни.

  • #2
    От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

    Трябва ми компетентна помощ! Искам да използвам остатъка от мощност на двигателя на задния мост и да я насоча към предния, който е вече с електромотор. Идеята ми е да комбинирам акумулатори + мощен алтернатор, задвижван от бензиновия двигател.За уточнение......става въпрос за 5 км пробег. Нашите гонки са толкова. Между сериите има около 30 минути пауза, през която мога да зареждам акумулаторите, така че да наваксвам изтощението.
    Ползвам електромотор PMG 132 пънкейк модела от линка. http://www.heinzmann.com/en/electric...s-with-brushes
    тук има характеристики. http://www.electricmotorsport.com/st...ors_pmg132.php

    Коментар


    • #3
      От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

      Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
      Както винаги по традиция на 2-ри февруари /петльов ден/ правя първия тест на новия си проект.Тия от Макларън и Ферари и те вчера и онзи ден ме изпревариха ама им е простено. Този път бъгито ми претърпя метаморфоза в хибрид.Днес направих първия тест с една обиколка на фабриката, но за втора не бях сигурен че няма да завърша с бутане и се прибрах , защото свалихме два акумулатора от колите си . Но концепцията е вярна. Сега трябват истински акумулатори за 72V 45A и работа по електрониката.Повече инфо и снимки следващите дни.

      Тамън си мислех,че те е пуснало кучето...Зимата не почивате ли,то май и сезон няма да има,аз не съм пипал нищо,нещо ми се поизпариха мераците.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

        Ние рано засадихме на есен и сега никнат. Сезон ще има Пламене! Но настроенията и нравите пречат на всичко. Те всички в държавата се изпокараха, та ние ли ще останем назад.

        Коментар


        • #5
          От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

          Имам конкретен въпрос. Ако пусна 72v на подмагнитването на алтернатор 24v, колко ще се получи на изхода и ако пренавия алтернато 40 А , на колко ще падне мощността?Помагайте!

          Коментар


          • #6
            От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

            Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
            Имам конкретен въпрос. Ако пусна 72v на подмагнитването на алтернатор 24v, колко ще се получи на изхода и ако пренавия алтернато 40 А , на колко ще падне мощността?Помагайте!
            С тези 72V предполагам,че искаш да възбудиш генератора,ще получиш 28-30v,толкова са си заложени,това говорим за краткотрайно възбуждане,ако е постоянно,нямам си идея какво ще получиш на изхода и дали ще устиска,нещата отиват към експерименти.Това го гледам смуче 2,2кw-7кw,ще трябва сериозен заряд на батериите.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

              Ако махна диодите за да няма някой ценер, който до ограничава и вдигна оборотите, ще се повиши ли напрежението?

              Коментар


              • #8
                От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                Ами че то напрежението независили точно от възбъждането и от оборотите, иначе генератора си вдига доста високо напрежение.Какво напрежение търсиш.
                Имаме разработено реле регулатор което е със контролер и може да се програмира какво напрежение да държи на исхода , управлява с ПВМ директно възбуждането. Само незнам дали диодите ще издържат на високо напрежение.
                Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                Коментар


                • #9
                  От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                  как синхронизираш предния мост със задния????


                  батерии какви....според мен требат от тия литиево-феритните ,дето не се взривяват при удар....па могат да отделят 100 пъти капацитета си....примерно 2000мАч по 100
                  Последно редактирано от Andrei; 04-02-13, 22:53.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                    Може ли повече да споделите за концепцията.

                    Предния мост е с 1 или 2 ел. мотора?
                    Задния мост с онези 2-та двг ли е?
                    Колко тежи с тези акумулатори?
                    И за какво изобщо е това задвижване на преден мост, от което има смисъл в 1-2 старта от целия сезон?
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02315.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5451790Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02314.jpg
Прегледи:1
Размер:104.5 КБ
ID:5451793Ето как съм решил нещата механически. Сътворил съм корпус от алуминий и диференциал от планетарен редуктор, за да няма ъглова предаване. Когато го разглобя за оглед, ще го снимам отвътре. За стартиране и стоп, както и за реверс /най-после ще си имам задна скорост/ ще използвам двойка контактори. Този електромотор е специален и издържа на пикови натоварвания 5-6 секунди много над 7,5 kw и на 150 А. А и до това няма да се стигне, защото отзад винаги ще бута Ямахата. Ще имам стартова програма на контролера, която след стартиране ще работи няколко секунди в зависимост от дължината до първия завой и после автоматично, електромотора ще се синхронизира от задния мост, като ше мога да му казвам, колко % да натяга в повече предния мост. На волана ще имам бутон за високо натоварване, например при правата , изпреварване или когато качвам голям наклон. В общи линии това е. Ще използвам отначало и за тестове 6 акумулатора по 35 А . теглото е 82 кг. С тях ще тествам, за да видя на какво трябва да наблегна.Доколкото 4х4 .....в нашия спорт това е просто задължително. Още след първото състезание миналата година го разбрах, но беше късно да преправям и да вдигам килограми. Относно пиковото натоварване има едни кондензатори, с който ще опитам да компенсирам.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                        Нужни са ми 72v . Мога ли да модифицирам серийно динамо 24 v на 72 и какво е нужно да направя. Тук има доста капацитети и вярвам че ще има точни съвети.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                          Трябва мако проби за самото динамо нее проблем да вдигне 72 волта но въпроса е каъв ток ще държи. Иначе както ти писах по-горе управленито нее проблем имам го почти готово, със минимални корекций по софтоера ще ти държи стабилно напрежение.
                          Въпроса е при какъв ток и на какво напрежение на възбудителната намотка се достига желаното напрежение за заряд.
                          Ти имаш възможност инпровизирай един стенд и завърти гинератора с средни обороти от работните искорми реле-регулатора и използвай само четките за възбудителната намотка, със стабилизиран регулируем изправител по ток и напрежение подаваш на на четките и гледаш да достигнеш желаното напрежение на изхода на динамото.
                          После съм аз. Дано ме разбереш какво се опитах да обясня.
                          Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                            Малко скептично съм настроен към тази концепция. За каране по пътища е супер (особено градско), но за състезания ми се струва неподходяща. Дано не съм прав, но времето, което ще се спечели на старта най-вероятно ще се изгуби през останалата част от състезанието. Допълнителното тегло - акумулатори, елмотор и редуктори, евентуално и алтернатор за дозареждане на акумулаторите - всичко това на гърба на мотоциклетен двигател.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бъгито на Андрей вече е HybriD!

                              Първоначално публикуван от kotarakafeliks Преглед на мнение
                              Нужни са ми 72v . Мога ли да модифицирам серийно динамо 24 v на 72 и какво е нужно да направя. Тук има доста капацитети и вярвам че ще има точни съвети.
                              Във неправилен раздел задаваш въпроса си и надали някой ще ти отговори компетентно.Според мен със пренавиване може да стане,но произвежданият ток ще падне доста.Опитай тук http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=172
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X