От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ
То хубаво маховик, хубаво, че веднъж набрал обороти вече му е нужна малко енергия за да си ги поддържа. Но само за да ги поддържа. В момента в който се натовари от генератора-ще паднат и оборотите. А те трябва да се компенсират от ДВГ. А тогава той ще работи в тежък режим ако е калък. А тежък режим и икономичност не се вързват.
Пак не става, за да работи двигателя в икономичните си обороти трябва да е съобразен с потребяваната от генератора енергия. Не виждам нуждата от маховик.
То хубаво маховик, хубаво, че веднъж набрал обороти вече му е нужна малко енергия за да си ги поддържа. Но само за да ги поддържа. В момента в който се натовари от генератора-ще паднат и оборотите. А те трябва да се компенсират от ДВГ. А тогава той ще работи в тежък режим ако е калък. А тежък режим и икономичност не се вързват.
Пак не става, за да работи двигателя в икономичните си обороти трябва да е съобразен с потребяваната от генератора енергия. Не виждам нуждата от маховик.
Коментар