Обява

Свий
Няма добавени обяви.

5х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 5х4

    за чупещо рамо може и каре от кардан на какъвто и да е камион. там и заварките са по лесни.единствено ще се наложи да слага някакъв амортисьор от моторетката между предна и задна част за да не се згъне или нещо като голяма панта
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #17
      От: 5х4

      Не, с кардан не става
      Хи-хи, всички ще полудеете, и ще хукнете да четете дебелите книги, не ви мърда!
      SJ, ти къде си бе? Да погледнеш какви дебели готови и полуготови железа имам. Може нещо и да стане.
      Готови чертежи нямам, а схеми - има. Да не иде всичко зян, че все едно няма на кого да го оставя. Май ще трябва да разчиствам някакво място, пък нищо не ми се изхвърля.

      Коментар


      • #18
        От: 5х4

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Не, с кардан не става
        Хи-хи, всички ще полудеете, и ще хукнете да четете дебелите книги, не ви мърда!
        SJ, ти къде си бе? Да погледнеш какви дебели готови и полуготови железа имам. Може нещо и да стане.
        Готови чертежи нямам, а схеми - има. Да не иде всичко зян, че все едно няма на кого да го оставя. Май ще трябва да разчиствам някакво място, пък нищо не ми се изхвърля.
        Аааа и аз имам два гаража боклуци и вместо да ги намалявам ги увеличавам! В София съм и в Железница. Кажи страничният и надлъжният наклон на шенкела как се опеделяше! 10% надлъжен и 5% страничен как ти звучи? Някъде имах чудесна статия с прости начини на определяне, но си спомням само, че ъгълът на рамената където се ловят кормилните щанги требе да е такъв, че правите(мислено продължение на рамената) да се пресичат в средата на задната ос. Предният наклон определяше доколко колата се стреми да се движи по права а заедно със страничният - в завой колко се накланя колелото. Давай инфото наготово, че може да се бъркам!

        Коментар


        • #19
          От: 5х4

          Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
          Аааа и аз имам два гаража боклуци и вместо да ги намалявам ги увеличавам! В София съм и в Железница. Кажи страничният и надлъжният наклон на шенкела как се опеделяше! 10% надлъжен и 5% страничен как ти звучи? Някъде имах чудесна статия с прости начини на определяне, но си спомням само, че ъгълът на рамената където се ловят кормилните щанги требе да е такъв, че правите(мислено продължение на рамената) да се пресичат в средата на задната ос. Предният наклон определяше доколко колата се стреми да се движи по права а заедно със страничният - в завой колко се накланя колелото. Давай инфото наготово, че може да се бъркам!
          Около истината се движиш!
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #20
            От: 5х4

            малко съм запомнил от геометрията на предницата очевидно. Ето една страница, мисля че точно нея бях чел преди години: http://www.ihpva.org/Projects/Practi...ing%20Geometry

            Коментар


            • #21
              От: 5х4

              Точно това е идеята за истинска предница,ако бях попаднал на този материал при направата на първата ми машина,нямаше един месец да режа и да заварявам на посоки!P.S. Ако някой може да преведе страницата,че с чичо гугъл става нещо страшно!?
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #22
                От: 5х4

                ето още детайли, които не са за пренебрегване, особено при по-големите колела http://www.atomiczombie.com/ct-raketrail.html За да стане пълна картината, трябва да се изчете всичко и синтезира в прости и ясни схеми, както и да се уточни практически какво се ползува. Така се изясняват и резултатите от някои "безобидни" промени, като слагане на значително по-широки гуми - тогава съпротивление на едно от предните колела(нема значение спирачка, камък, пясък или локва) се предава на кормилото и колата прави опит за завой в посока на спиращото колело(леко с тунинга и особено с неподходящия А може да се постигне и обратното, ако страничният наклон на шенкела излиза извън средната точка на допир на гумата, колата ще завива в посока обратна на спиращото колело(ще заобикаля сама ))

                Коментар


                • #23
                  От: 5х4

                  Четат ли ти се дебели книги? С картинки.
                  Всичко е написано и начертано. И методите за пресмятане ги има. Обади се, да ти ги дам. Ако има нещо неразбираемо - с удоволствие ще отговоря.
                  За съжаление аз вече никога няма да направя това сам, така че - получаваш.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: От: 5х4

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:alpine.JPG
Прегледи:1
Размер:86.7 КБ
ID:5242359Тук някой беше казал, че ще въздишам по верижните машини. По щастлива случайност се продаваше един Бомбардиер Алпин 1, който купих веднага. Тази древна моторна шейна точно пасваше на заданието и наистина проходимостта и е впечатляваща. Впечатляващ е и ината и - не ще да завива, точно по същата причина - две вериги в тандем и една ска за управление И аз мисля да не нарязвам все още 5х4, а да пробвам една модификация, нищо че Алпината е несравнима, още от теоретична гледна точка
                    Последно редактирано от SJ410; 10-01-11, 19:43. Причина: pic

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X