Ето я моята недомислица 5х4. Идеята беше да направя нещо с което да утъпквам снега и да оползотворя едни джанти с гуми, един двигател от велорекс, резервоар от ДКВ, седалки и т.н. Получи се голям проблем - това чудо се опитва да се преобърне при завой, а за неравен терен и дума не може да става. Ще го преработя на 6х4. Иначе предницата се оказа с много добра амортизация.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
5х4
Свий
X
-
5х4
Ето я моята недомислица 5х4. Идеята беше да направя нещо с което да утъпквам снега и да оползотворя едни джанти с гуми, един двигател от велорекс, резервоар от ДКВ, седалки и т.н. Получи се голям проблем - това чудо се опитва да се преобърне при завой, а за неравен терен и дума не може да става. Ще го преработя на 6х4. Иначе предницата се оказа с много добра амортизация.Тагове: Няма
-
От: 5х4
Естественно че ще иска да се обръща. Така направено е като джип с блокиран заден мост. Предницата тръгва наляво, примерно, а задницата се мъчи да върви направо. Ако е чупещо ще стане още по-зле. Според мен.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: 5х4
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеЕстественно че ще иска да се обръща. Така направено е като джип с блокиран заден мост. Предницата тръгва наляво, примерно, а задницата се мъчи да върви направо. Ако е чупещо ще стане още по-зле. Според мен.затова единственото спасение е 6х4.ВЕрата, че в снега тандема ще приплъзва по-лесно и нема да иска да се обърне ми е разклатена. Заради високият център на тежестта (и поддаващият сняг отдолу) там може да се прояви още по-опасна тенденция за преобръщане. Затова една широка колея отпред ще спаси шитуацията. Зимата на мястото на предните колела - сноубордове. Сега е така направен, че външните 2 колела могат да се демонтират. В краен случай ще е 4х2, а не 6х4, ако се окаже, че не ще да завива при 6х4.
Коментар
-
От: 5х4
Не, единственото спасение наистина е чупеща се рама.
Направи две - предна и задна полурами. И ги свържи с предна главина от УАЗ, заедно с барабана. Него завари на предната половинка, за да не гребе много кал и сняг. Но внимавай, понеже е чугунен - заварява се гадно. А назад - парчето от счупена полуоска. Там си има ябълка с достатъчен ход по надлъжните (за твоето валяче) ъгли.
Целия свят на пътно-транспортните машини живее така. Просто там използват чаркове от МАЗ и нагоре, а ти ще се оправиш с дребни джипови.
Коментар
-
От: 5х4
SLAVIKA, писти силно казано, но подобие на писти край вилата да. Ако имаш предвид нещо, споделяй.
Стефан, за чупеща рама чак сега разбирам какво имаш предвид, като при фадромите. Не е ли по_добре обаче една широка предница с голям наклон на шенкелите? щото отпред ще е и лекичка а и като сложа ски през зимата отпред? Знам ли, гледам моторните шейни отпред са си като колите, но със ски. Не съм се заглеждал геометрията съвсем същата ли е, аз бих заложил на по_големи ъгли на шенкелите(и странично и надлъжно) съответно по_голям наклон на гумите/ските при завой. А ако са два валяка един отпред един отзад спор няма: чупеща рама.
Коментар
-
От: 5х4
О, не! Бураните са с окачване всъщност като на Ф-1. Или там АТВ-тата. Освен това ти не искаш да хвърчиш по гребените, ти искаш да ги мачкаш.
Чупеща се рама. Иначе не описваш релефа, и не му влияеш. Задачата ти не е да не затънеш, задачата ти е да гребеш и тъпчиш.
Не, фадромите имат друга схема на управление. За да завият, предната полурама се мести спрямо задната с хидроцилиндри. Сгъва се като стоножка.Последно редактирано от Стефан; 10-09-10, 02:00.
Коментар
-
От: 5х4
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеО, не! Бураните са с окачване всъщност като на Ф-1. Или там АТВ-тата. Освен това ти не искаш да хвърчиш по гребените, ти искаш да ги мачкаш.
Чупеща се рама. Иначе не описваш релефа, и не му влияеш. Задачата ти не е да не затънеш, задачата ти е да гребеш и тъпчиш.
Не, фадромите имат друга схема на управление. За да завият, предната полурама се мести спрямо задната с хидроцилиндри. Сгъва се като стоножка.
Коментар
-
От: 5х4
)) Дойдохме си на думата
И тва в онова - и душата в рая
Тогава работата е проста. Вземаш и четеш теория на гъсеничния транспорт, като по-прост конструктивно. Научаваш, обзема те любопитство, удряш го на четене на гъсеничните технологии. Четеш - четеш, па изпадаш в униние, и разплакан бягаш при многоосните колесни. Там четеш с увлечение, вече и не мислиш за технологията, и даже не забелязваш как подсмърчаш от умиление, и набиваш баклава кат стара мома пред турски сериал. След няколко години миришеш устойчиво на гроздова и чесън, теглиш майната на всичко, туряш си новия потник, и излизаш на двора с ключ 13/17 в лявата ръка, и боен чук в дясната. След стотина години издъхвайки в ръцете на селския свещенник (любимата жена, верен другар, правнука си, главния лекар на лудницата, маниакало суперченге) успяваш с хъркане да кажеш Главната Тайна. Защо никоя фирма не произвежда микробулдозерчета. Но репликата остава скрита за зрителите. Иначе няма да има никакъв бюджет от 200 милиона долара за "Микробулдозер - 2. Завръщането на булдозерите".
Коментар
-
От: 5х4
Нйе - твърдо нйе! немам толко време. 5х4 го направих за неколко часа без боядисването. 6х4 ще е по-бързо. дирята ми требе да е плътна, а не коловози. Иначе и на самурая като му сложа буретата е почти като това което искам. Ако му сложа по две гуми на главина може и да стане дори. Моторните шейни съм ги отхвърлил, щото без сняг са един непреместваем куп железо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар