Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Електрически комбиниран багер-товарач от CASE - CASE 580 EV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Електрически комбиниран багер-товарач от CASE - CASE 580 EV

    CASE пускат нов модел багер (не знам как точно е на български, според мен е трактор), който е изцяло електрически - 90kWh батерия, която задвижва всичко. Според CASE ще е достатъчна за 8ч работа при повечето случаи и е на 100% сравним като възможности с аналогичен дизелов. Предимства на машината са още тишината при работа и нулевите емисии. Освен това, пак според CASE, разходите намаляват с 90%, което позволява изплащане на по-високата цена за до 5г. Не открих данни за цената.


    https://www.youtube.com/watch?v=NxXZPByCUxs

    https://www.youtube.com/watch?v=Cui8fypwwZA

  • #2
    Бре! Впечатлен съм. Явно електрофицирането здраво настъпва.
    Багера по принцип си е здрав консуматор - направо съм учуден как ще му стига батерията...
    П.П
    Сещам се за една идея Там където има ток (според мен поне 50% от обектите) спокойно може да пуснат един кабел от таблото...
    Багера си копае ама седи закачен на кабела... Където може...

    Коментар


    • #3
      Точно на багер-товарачите...като знам каква им е разликата в разхода при различните режими на работа...направо се плаша на батерия какво ще е.
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • #4
        Ще стигне тока, няма бръмчене на място.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          Ако някой си мисли да го вземе и да го избие бързо с трисменен режим на работа... крива му е сметката. Едната смяна ще отива за зареждане.
          Но както в клипа - по няколко часа работа на ден, става.

          Коментар


          • #6
            Теглото на акумулаторите не води до загуби. Това е голям плюс в сравнение с превозните средства, които трябва да возят себе си (батериите) и ползват за това енергия, за която трябват батерии. Електрохидравличните задвиждания ще са много ефективни заради лесното и икономично регулиране на скоростта и лесното включване и изключване.

            Коментар


            • #7
              Тук поне лесно ще се смята - kWh на моточас, а не на 100 км.

              Коментар


              • #8
                На мен ми е интересно ког ще изчезне типичната компановка-с торпедо за двигателя отпред.
                При електричките нищо(освен инерцията на модата кое е красиво) не налага тази компановка. Батерията(те) може да се разполагат навсякъде, и кабината може да е напред за по-добра видимост. Или където там...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  И заради аеродинамика. При тракторите по-може, даже има такива.

                • Паджеровод
                  Паджеровод коментира
                  Редактиране на коментар
                  Добре си е кабината там, повече видимост трябва към кофата, не към греблото. И пак не може ако не скъса кабел или поне водопровод с кофата😁

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Току що задминах един такъв - https://de.m.wikibooks.org/wiki/Trak...tz_INTRAC_2003

                  Виждал съм ги такива(че имат няколко модела, по-стари и по-нови), ама не му знаех марката да дам линк когато коментирахме тук...

              • #9
                Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
                ...
                Сещам се за една идея Там където има ток (според мен поне 50% от обектите) спокойно може да пуснат един кабел от таблото...
                Багера си копае ама седи закачен на кабела... Където може...
                От десетки години се ползва така https://www.dnevnik.bg/biznes/compan...iiat_v_evropa/
                байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                Суперспам - спама на суперите

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имаше и руски, нещо като ЕКГ им беше името(естествено Е-то сигурно е обърнато).

              • #10
                Първоначално публикуван от nigell Преглед на мнение
                CASE пускат нов модел багер (не знам как точно е на български, според мен е трактор),
                Комбиниран багер му викат
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #11
                  Tо хубуу, ама новината е от март миналата година. Към момента обаче не виждам никъде да се продава въпросната машина.
                  П.П. Електриките ги чакам като топъл лЕп Към момента дизелът на модерните строителни машини е един усложнен до безобразие и по- капризен от арабски шейх агрегат. И все с цел намалени емисии.
                  And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                  Коментар


                  • #12
                    Да, наистина е от март миналата година представянето. Не знам защо сега излезе пак по някои сайтове. Интересното е, че все още няма обявена цена, а и явно нямат продажби, защото освен клипчетата на CASE, няма други. Явно не върви много добре промотирането, или ковид кризата ги е забавила. Може и цената да не е привлекателна, или производството да не е успяло да стартира при настоящите условия.
                    Нямам нищо общо с тази сфера, просто ми попадна и мисля че е доста интересно и показателно че голям производител се насочва към електрифициране на модел(ите). Периодично преглеждам за някакви такива техники, но има(ше) само новоизлюпени компании със не повече от прототипи или много любителски машини. Предвид масовата електрификация при автомобилите ми е интересно как и кога това ще се случи и при професионалната техика.
                    Доколкото разбрах, този модел (580) е доста разпространен и сега "просто" са го електрифицирали, което вероятно отговаря на въпроса защо има конвенционален вид. Според мен това освен за намаляване на разработките (и цената на внедряване и производство) е и за да се запази начина на управление, без да е необходимо операторите да се учат наново.

                    Коментар


                    • #13
                      То при някои други багери, мисля че имаше някакви решения от хибридите за пестене на енергия.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #14
                        Много по-вероятно е да видим нормален електрически багер, отколкото комбиниран. Комбинираните са ъпгрейднати трактори и основната идея там е да се получи нещо с функциите на среден багер и среден товарач, което да може да се придвижва по пътищата на относително големи като за строителна техника разстояния. Защото нормален багер от тоя клас идва на платформа с влекач. Докато комбинираният идва на самоход. И тук вече започват големите разлики- комбинираният навърта сериозен пробег. Не работи само на място с хидравликата, отива сам до обекта, свършва работа и се прибира в базата си. По принцип бачка на места, където няма никакво електричество.
                        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                        Коментар


                        • cecoa1
                          cecoa1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не е задължително да навърта пробег. Ти визираш разните аварийни служби у нас.
                          Но дори и при транспорт, над 20-30км много рядко се кара на самоход. Движат се бавно, и е голяма загуба на време да се тътрят на големи разстояния. Иначе харчи почти същото на час, както при нормална работа. Т.е. има запас за пробег над 300км, но много рядко ще минава дори 70-80км(~2 часа загубени в път). Въобще, за общия случай си е идеален, а за някои по-специфични, да си има и алтернативи на нафта.

                        • Кольо
                          Кольо коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ако с нормално JSB минеш 80 км за два часа-аз ще ти направя свирка...

                      • #15
                        Ел-багери има освен минните, показани горе, и други със сравнително стационарно приложение - например за скрабаджийници, заводи за преработка дървесина, пристанища или както е този - на шлеп (неподвижен):

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200220_132816.jpg
Прегледи:246
Размер:548.6 КБ
ID:6727302

                        За нормално приложение ми е силно подозрително да се случи, иначе досега да се е случило отдавна, нито тока е измислен вчера, нито нормите за емисии - знае се за години напред докога кое ще може да минава на европазара и кое ще отпадне или ще остане само за третия свят.

                        The Flat Earth Society has members all around the globe.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X