Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв газокар ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какъв газокар ?

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Има и дизели за затворени помещения със специално катализаторно гърне което издържа 8 часа работа и след това се закача на специален стенд където саждите се изгарят на висока температура и се продухва . Няма пушек няма нищо . В Германия работят в една много голяма пивоварна . Естествено машините са на ЮХ.
    В Германия (независимо че сме заедно в европейския съюз) законите са едни , тук не са променяни още.И трябва да се съобразяваме с тях.Няма инстанция(тази коята проверява за вентилацията в заведенията) , която да даде разрешително за ползване на мотокар в закрито помещение.Това ако човека иска да си го ползва законно.А в Германия там може да си караш по магистралите с колкото си искаш.
    Последно редактирано от tiramisu; 14-10-11, 22:23.
    „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

    Коментар


    • #17
      От: Какъв газокар ?

      Междувременно въпросът е решен.Купихме японски Yale втора употреба не рециклиран а просто внесен от Япония. Има едногодишна гаранция и се включи идеално в бюджета. Вече втора седмица е на адски натоварен работен ден (нарочно) и нямам нито една забележка освен към газовата която сложихме в тук но се справихме и с нея.

      В процеса на търсене пробвах няколко български рециклирани и доста японски само обслужени. Сравнение не може да става никакво е моят извод.

      Относно това какъв трябва да работи в затворени помещения сигурно има решения много но едно няма да е удачно за малка фирма,защото като цена сигурно ще надхвърли активите и пасивите на фирмата взети на куп. Иначе на всички ни се иска ама ...............

      Коментар


      • #18
        От: Какъв газокар ?

        Да споделя и аз набързо. В печатницата в която работя, сме с газокар Toyota. Имаме го от доста време(повече от две години). Адски е натоварен, недостатъка, който съм забелязал е че ако качи повече от 1,2 t., увяхва. Няма силици горкия. Иначе е снабден със стъкломиещо, прозрачни кори от плексиглас отстрани, които се свалят с едно движение. Невероятно тих и икономичен. Единственото нещо, което сме правили за това време, откакто е при нас беше да му сменим гумите и да сложим чисто нови. Старите бяха доста изядени. Правим му профилактика от време на време, засега нищо не е мръднало. Работи като часовник и на бензин и на газ. Някога кюфка ако уцелим бутилка от кофти партида, но му свикнахме и не го пипаме. В заключение мога да кажа, че е изключително здрава машина. А е юркан здраво преди да попадне при нас, за което съдя от изядените гуми и скъсаните гумички на педалите. Карал съм и български мотокар. Единствения + е, че товари повече. Като му смениш тежестта отзад, още повече. Иначе чука, трака и дрънчи. А че фърга масло и хидравлична течност от където намери, си е нещо напълно нормално.

        Коментар


        • #19
          От: Какъв газокар ?

          Първоначално публикуван от goshito Преглед на мнение
          Да споделя и аз набързо. В печатницата в която работя, сме с газокар Toyota. Имаме го от доста време(повече от две години). Адски е натоварен, недостатъка, който съм забелязал е че ако качи повече от 1,2 t., увяхва. Няма силици горкия. Иначе е снабден със стъкломиещо, прозрачни кори от плексиглас отстрани, които се свалят с едно движение. Невероятно тих и икономичен. Единственото нещо, което сме правили за това време, откакто е при нас беше да му сменим гумите и да сложим чисто нови. Старите бяха доста изядени. Правим му профилактика от време на време, засега нищо не е мръднало. Работи като часовник и на бензин и на газ. Някога кюфка ако уцелим бутилка от кофти партида, но му свикнахме и не го пипаме. В заключение мога да кажа, че е изключително здрава машина. А е юркан здраво преди да попадне при нас, за което съдя от изядените гуми и скъсаните гумички на педалите. Карал съм и български мотокар. Единствения + е, че товари повече. Като му смениш тежестта отзад, още повече. Иначе чука, трака и дрънчи. А че фърга масло и хидравлична течност от където намери, си е нещо напълно нормално.
          Доста мога да поспоря относно българските мотокари на Балканкар - Перкинс четворка .Под мое ръководство са 15 дизелови мотокара на около двайсетина години ,които изнасят производството на най голямата леярна в България и никой от тях НЕ " фърга масло и хидравлична течност от където намери" - всичко е въпрос на поддръжка и обслужване .Също така имам още толкова газокари ТСМ и всичките могат да вдигнат много повече 1.2 т (иначе веднага бих ги бракувал ) през тях минава готовата продукция - на ден около 1000 тона така ,че сравнението което си дал е меко казано неуместно.
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #20
            От: Какъв газокар ?

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            Доста мога да поспоря относно българските мотокари на Балканкар - Перкинс четворка .Под мое ръководство са 15 дизелови мотокара на около двайсетина години ,които изнасят производството на най голямата леярна в България и никой от тях НЕ " фърга масло и хидравлична течност от където намери" - всичко е въпрос на поддръжка и обслужване .Също така имам още толкова газокари ТСМ и всичките могат да вдигнат много повече 1.2 т (иначе веднага бих ги бракувал ) през тях минава готовата продукция - на ден около 1000 тона така ,че сравнението което си дал е меко казано неуместно.
            Добре но ми е интересно сравнението между двата вида. С кой се работи по лесно кой се чупи повече. Вдигането наистина не е критерий,на колегата ако е еднотонка а той вдига 1.2т си е направо герой.

            Коментар


            • #21
              От: Какъв газокар ?

              Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
              ...ей тая моя пуста памет - имам сериозен проблем да забравям ненужна информация...
              Ginkgo Biloba - за паметливите
              Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

              Коментар


              • #22
                От: Какъв газокар ?

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                http://www.gothi-bg.com/ Тук мога да ти съдействам но цената за напълно рециклиран с гаранция който покрива твоите изисквания е към 10 000 евро . Това е поне за мен е най добрата техника в тази сфера . Също много добри са и Линде . Български рециклиран не те съветвам да си взимаш поне това което аз съм виждал трудно може да се нарече съвременен мотокар .
                За Jungheinrich съм съгласен че са добри машини, но за сервиза Gothi не искам и да чувам - би ли споделил алтернативен вариант.С цените на частите направо удрят Linde в земята(а на Linde не са никак евтини-в Мотокаксервиз) а за срок на доставка и цена на самата доставка да не говорим-примери мога да дам много.Товарят те с 50-100 евро за доставка от Германия, а чакаш 2-3 седмици, нямат складови наличности.За Linde обаче само хубави примери мога да дам.Имаме във фирмата газов H16T, купихме го преди 9-10г. рециклиран от вноситела и съм мн. доволен.Работи по 3 смени на ден, имамеми няколко ел.кара-на Балканкар и Димекс(купен нов 2000г.)-направо издъхват при натоварен режим на работа.Линдето издържа на зверска експлоатация, двигатела е VW 1,8 - лесен и евтин за поддръжка, не мога да кажа същото и за останалите агрегати, но от около 2г. Мотокарсервиз смъкнаха малко цените, имат големи наличности и се ртаботи мн. лесно с тях.Сервиза им е без забележка.Та в тази връзка би ми било полезно алтернативно решение за ЮХ, да не се занимавам вече с Готи.
                Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                Коментар


                • #23
                  От: Какъв газокар ?

                  Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                  .Та в тази връзка би ми било полезно алтернативно решение за ЮХ, да не се занимавам вече с Готи.
                  Няма такова . Това е фирмата изключителен представител определен от фирмата майка в Германия . Няма друг и не можеш да си поръчаш сам части швабите те прашат пак там . Това е положението такава е фирмената политика на германците закован си за ГОТИ от всякъде .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какъв газокар ?

                    Лоша работа, надявах се да има вариант.Те май заради тази си "уникалност" си придават толкова тежест.
                    Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какъв газокар ?

                      Когато клиенти са ти Лидл ; Пени ; Метро ; Мосю бриколаж ; Миролио и други голями търговски и производствени вериги с по над 1000 машини за клиенти с по няколко кара просто няма време . Не казвам че това положение е добро но е така .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какъв газокар ?

                        Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнение
                        Добре но ми е интересно сравнението между двата вида. С кой се работи по лесно кой се чупи повече. Вдигането наистина не е критерий,на колегата ако е еднотонка а той вдига 1.2т си е направо герой.
                        Разбира се че с газокара се работи по лесно и по удобно, както и не дава почти никакви аварии , но това са ново поколение мотокари - не може да се сравняват с двайсет годишни машини .Моят съвет е колегата да се ориентира към някоя от изброените марки (всичките предлагат и рециклирани машини с различен тонаж) и който предложи най добрата оферта да вземе от него ( за мен фаворит си остава Линде - перфектна машина с отлична производителност,както и не на последно място много дълъг период между обслужванията - 2000 ч и поддържат почти всички резервни части на склад)
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какъв газокар ?

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Разбира се че с газокара се работи по лесно и по удобно, както и не дава почти никакви аварии , но това са ново поколение мотокари - не може да се сравняват с двайсет годишни машини .Моят съвет е колегата да се ориентира към някоя от изброените марки (всичките предлагат и рециклирани машини с различен тонаж) и който предложи най добрата оферта да вземе от него ( за мен фаворит си остава Линде - перфектна машина с отлична производителност,както и не на последно място много дълъг период между обслужванията - 2000 ч и поддържат почти всички резервни части на склад)
                          Колега грешиш, "най-малкото" обслужване е на 500 раб. часа - масло ДВГ, свещи, филтри, смазване повдигателна уредба, може и да пропусна нещо по памет.Виж си сервизната документация, това са данните от производитела.Ако го обслужваш на 2000 часа може да не го караш дълго.За кой модел всъщност говориш.Цитираното е за H16T, 1999г., но и за други газокари не би трябвало да мн. различно.
                          Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какъв газокар ?

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Когато клиенти са ти Лидл ; Пени ; Метро ; Мосю бриколаж ; Миролио и други голями търговски и производствени вериги с по над 1000 машини за клиенти с по няколко кара просто няма време . Не казвам че това положение е добро но е така .

                            Май си прав, Готи са си "оплели кашницата", пък аз какво плача за няколко малки машинки.Големия диктува правилата...
                            Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какъв газокар ?

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Доста мога да поспоря относно българските мотокари на Балканкар - Перкинс четворка .Под мое ръководство са 15 дизелови мотокара на около двайсетина години ,които изнасят производството на най голямата леярна в България и никой от тях НЕ " фърга масло и хидравлична течност от където намери" - всичко е въпрос на поддръжка и обслужване .Също така имам още толкова газокари ТСМ и всичките могат да вдигнат много повече 1.2 т (иначе веднага бих ги бракувал ) през тях минава готовата продукция - на ден около 1000 тона така ,че сравнението което си дал е меко казано неуместно.
                              Исках да дам сравнение, че понякога когато ръководството на дадена фирма не отпуска пари за някой ремонт по мотокара......ейде днес, айде утре и т.н....и при едни и същи експлоатационни условия, българския ще се скапе много по бързо. Относно вашата работа в леярната е немислимо да я няма поддръжката. Колкото до нашата Тойота, тя е малък клас и е разчетена за един тон. Повече не ни трябва. Преди да я вземем, бяхме със самоходни електроповдигачи.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какъв газокар ?

                                Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнение
                                Купихме японски Yale втора употреба не рециклиран а просто внесен от Япония.
                                Честито, да Ви служи дълго и безаварийно.

                                Апропо - няма японски YALE - марката е американска - сетричка на Хайстер.
                                В Европа имат завод в Холандия. Иначе се правят в Щатите.

                                Хайстер/Йеил (или т.нар. NACCO) са третият по големина производител на кари в света след Toyota и Linde.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X