Имам малка дилема .Трябва да се купува газокар и понеже съм бос в материята се допитвам до Вас. Основно ме интересува български рециклиран на цена около 7000лв или японски обслужен за около 8000. Аз клоня към японският обаче незнам как е със частите. Има ли ги,няма лиги и на какви цени са ? Ще се ползва по 3-4 часа на седмица и затова не трябва да е идеален а ниско бюджетен. Ако някой има за продаване може и да се обади. 1,5т -3м ми върши идеална работа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв газокар ?
Свий
X
-
От: Какъв газокар ?
http://www.gothi-bg.com/ Тук мога да ти съдействам но цената за напълно рециклиран с гаранция който покрива твоите изисквания е към 10 000 евро . Това е поне за мен е най добрата техника в тази сфера . Също много добри са и Линде . Български рециклиран не те съветвам да си взимаш поне това което аз съм виждал трудно може да се нарече съвременен мотокар .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
-
От: Какъв газокар ?
И те са добри особено на Тойота но цените им са над тези на ЮХ . Също и на резервните части и консумативи . Ако уцелиш неизмъчена машина проблеми няма но ако е някой дарак каран тук 5 - 6 години без никъква поддръжка ще дадеш поне още 3 пъти цената която си платил .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
При мен има 8 ТСМ-а натоварени по 8 часа на ден и досега за 3 години най големия им консуматив са гумите.Иначе рециклиран бих ти препоръчал на Линде ,утре ако искаш ще ти дам телефоните на представителството .VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнениеа защо не дизел?
и аз искам Линде ама си имам и бюджет
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
В мобилето има доста обяви на около твойта цена но в какво състояние са един господ знае. От моя опит с карите знам че тръгнеш ли да въстановяваш стара западна машина нещата са много скъпи . Имал съм доста случаи на времето човек си купува мотокар примерно от Германия тук се опитва да го подкара и в крайна сметка идваше при нас. Правиме му една оценка на състоянието и необходимите части и обикновенно като видеше цената накрая косата му се изправяше . В повечето случаи крайната цена надхвърляше тази за напълно рециклирана машина с гаранция на която само въртиш ключа и работиш безпроблемно с години.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнениевлиза в затворени помещения и вътре става ад
Проблема на дизела са по-скоро саждите и миризмата - иначе е по-безопасно за хората.
Хайстер също не е за пренебрегване, когато се отнася до машина втора употреба.
Успех!
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнениеДВГто на газ е по-токсично от дизела...Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеМоже ли по-подробно?
Доколкото си спомням - при изгарянето на Пропан-Бутана се отделя доста повече СО (въгл. моноксид). Отделно от това - при непълно изгаряне (което винаги се случва) самото гориво също е токсично, май.
Може и да не съм прав - Ясен ако чете да каже...предполагам, че може и да го напише като реакция.
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от iancho75 Преглед на мнениевлиза в затворени помещения и вътре става ад
и аз искам Линде ама си имам и бюджет„Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
...ей тая моя пуста памет - имам сериозен проблем да забравям ненужна информация...
http://www.nett.ca/faq/lpg-3.html
How Clean Are LPG Engines?LPG was introduced to the market as a "clean-burning" fuel. Is it still clean today, many years down the road? LPG definitely had the potential to become a clean fuel. The reasons for the superior emissions performance were the following:- Reduced emissions of carbon monoxide compared to gasoline engines (but not as low as in diesel engines).
.....
For a variety of reasons LPG is not considered the alternative fuel of the future any more. Its place has been taken by natural gas competing with diesel and biodiesel. Consequently, there has been little development in dedicated LPG engine technology. On the other hand, gasoline engines and their emissions improved tremendously over the last decade. As a result of that development, some of the used-to-be advantages of LPG fuel, especially the low CO emissions, are now less pronounced.
Коментар
-
От: Какъв газокар ?
Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнениеЗа затворените помещения законово ти трябва само и единственно електрокар.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар