Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи приказки

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

    Първоначално публикуван от alexmotors Преглед на мнение
    От системите в автомобила се махат,задължително- ABS, ESP,емобилайзер.
    По отношение на управление на двигателя не се променя нищо с изключение на добавен рестриктор за съответната кубатура и разрешена смяна и местоположение на въздушен филтър.
    Ясно но и други неща изчезват като например седалки пиро патрони аирбегове.Трява да проверите да неби да си ги търси.Защото имаме тука такъв проблем самоче с БМВ от голям и нов модел слагаме на стар и малък модел двигател V8 и компа търси врата че била отворена .
    Другото което искам да попитам до каква степен може да се олекотява колата в вашия клас.В смисъл може ли да се сложат врати от стъклопаст капаци и други който свалят от общото тегло доста.

    Коментар


    • #92
      До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

      На FJ явно при престоя и задокеанския транспорт докато стигне до БГ, явно от соления морски въздух се скапват катализаторите и некои от системите отказват да сработват(некакъв авариен режим) обърнете им внимание, или на местото на ланда сондите както в моя случай ми сложиха симулатори, почти всички които познавам с такъв автомобил(не са много 4 човека) 3-ма вече го имахме тоя проблем, при мен се появи на 3 хиляди мили, така че имайте едно на ум ако ви върши неква работа тая информация.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • #93
        До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

        Първоначално публикуван от biko_d Преглед на мнение
        Другото което искам да попитам до каква степен може да се олекотява колата в вашия клас.В смисъл може ли да се сложат врати от стъклопаст капаци и други който свалят от общото тегло доста.
        Автомобилите трябва да имат най-малко тегло, които фигурират в хомологация форма.
        Това е теглото на колата без гориво във всеки един момент по време на събитие, с едно резервно колело. Охлаждащата течност на двигателя и масло смазване, както и спирачна течност трябва да бъдат най-нормални нива.
        Другите резервоари за консумативи течности трябва да бъдат пресушени и следните елементи трябва да бъдат извадени от колата:
        - Пътници, тяхното оборудване и багаж;
        - Допълнителни фарове, които не са функция на хомологационна форма;
        - Инструменти, преносими крик и резервни части;
        - Животоспасяващо оборудване;
        А теглото на колата не трябва да е под 1850 кг.
        При това условие смяната на калници и капаци може да се извършва само с цел промяна на баланса предна задна ос.



        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        .... или на местото на ланда сондите както в моя случай ми сложиха симулатори, почти всички които познавам с такъв автомобил(не са много 4 човека) 3-ма вече го имахме тоя проблем....
        А това е ценна информация.Благодаря
        Последно редактирано от alexmotors; 24-02-10, 07:31.
        --------------------------------------------------------------
        Ал. Иванов
        +359888561561

        Коментар


        • #94
          До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

          Аз монтирах на моята Витара поликарбонат,няма хубава видимост и много силно скърца от вибрациите!Нещото,което ще свърши работа според мен е Коматекс,имат го рекламните къщи,от него режат букви.Има различни цветове,много е лекичко реже със зегето,и е еластично!Пожелавам ви успех от "А" до "Я"!
          Тюркеджиев старши
          sigpic

          Коментар


          • #95
            До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

            Има добри новини, и развитие на нещата....

            Мъжка дума на две не става, и отбора напредва.



            Другите след като се нахраня
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #96
              До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

              Ето ги и другите снимки.





















              После Големия Алекс ме изгледа лошо, ето така - , каза нещо за папараци, и се изнесох за да не загубя снимковия материал
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #97
                До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                Predniq капак черен мат !
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #98
                  До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                  Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                  Predniq капак черен мат !

                  ЩО?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #99
                    До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                    Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                    Predniq капак черен мат !
                    Та да се напича по-хубаво от слънцето ли?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                      А логото ще го има ли?
                      [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

                      Коментар


                      • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                        Първоначално публикуван от didoko Преглед на мнение
                        А логото ще го има ли?
                        Утре ще сменим цвета на колата в КАТ и за да не е прекалено шарена за момента отложих поставянето му.
                        --------------------------------------------------------------
                        Ал. Иванов
                        +359888561561

                        Коментар


                        • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                          Първоначално публикуван от didoko Преглед на мнение
                          А логото ще го има ли?
                          Ще го има.Ще има и други рекламни стикери .
                          [SIGPIC][/SIGPIC]
                          Златко Георгиев
                          [EMAIL="zdg60@abv.bg"]zdg60@abv.bg[/EMAIL]

                          Коментар


                          • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            ЩО?
                            Тоя белия като го напече слънцето и ще блисти много в очите !
                            То верно ще има лепенки по него ама ...........

                            А това , че ще го напече .............. отдоло ще пече повече
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                              Първоначално публикуван от alexmotors Преглед на мнение
                              Утре ще сменим цвета на колата в КАТ и за да не е прекалено шарена за момента отложих поставянето му.
                              От нова година насам по колите може да имам всякакви надписи и лепенки без да се вписват в талона ! НО НЕТРЕБВА да са по джамовете !
                              Проверено е преди 2-3 дена в КАТ Варна
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар


                              • До: Подготовка на български екипаж за Дакар-2011г - Коментари, пожелания и общи прика

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                .... Бих си взел и един лист тънък поликарбонат за евентуален ремонт ако стане нещо със някое стъкло. Монтира се лесно със самонарезни и се гъне с малко нагряване и е достатъчно прозрачно и не тежи. Само, че незнам дали дори това е разрешено....
                                Това е част от правилника на ФИА касаещ :

                                Член 11: Предно стъкло , прозорци и отвори
                                Предното стъкло трябва да е ламинирано /триплекс/и да има знак за това.
                                Всички други прозорци могат да бъдат от всякакъв вид homologated безопасно стъкло. Слънце защитна лента на предното стъкло е разрешено (вж. Приложение L), при условие, че тя позволява на екипажа да виждат пътни знаци (трафик осветление, ...). В случай на отсъствие на предното стъкло в началото на дадан етап, трябва носене на затворена каска или на каска с открито лице и мотокрос очила задължително за всички членове на екипажа, в противен случай превозното средство не се допуска до началото на етапа. По време на състезанието, екипажите трябва винаги да имат мотокрос очила в пилотската кабина, които се използват в случай на счупване предното стъкло .
                                Ако, след катастрофа, деформацията на каросерията, няма да позволи замяна на предното стъкло с ламинирано стъкло, то може да бъде заменено с предно стъкло, направено от поликарбонат с минимална дебелина 5 мм.
                                Ако се залепва предното стъкло, то трябва да бъде възможно, от вътрешната страна на пилотската кабина, да се премахнат прозорците на предните врати без да се използват инструменти.
                                В задната част и страничните прозорци, трябва да бъдат изработени от homologated материал или от поликарбонат с минимална дебелина от 3 мм.
                                Използването на прозрачни и безцветни нечупливи филми на лицето на страничните стъкла, задното стъкло и външни огледала за обратно виждане е задължително (само за части, направени от стъкло). Дебелината на тези филми не трябва да се по-големи от 100 микрона и те трябва да бъдат снабдени с индикатор позволяващ контрол на тяхното присъствие.
                                Използването на оцветено стъкло е разрешено за страничните и задните прозорци. В такива случаи трябва да е възможно за човек намиращ се на 5 м от колата, да види на пътниците, както и съдържанието на колата.
                                Мрежи: ……..
                                --------------------------------------------------------------
                                Ал. Иванов
                                +359888561561

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X