От: ДАКАР 2013: ПЕРУ - ЧИЛИ!!!
Остава остава ....и ще менажира отбора не за първи път в историята на рали Дакар българин се пробва да го прави това.
Допълнение за окачванията... на Насър работи на негатив а на другите на нула това ясно се вижда от снимките/ на Катар в спокойно полужение предните колелата са му като на Татра/ Това го определя начина на каране на пилота както и позицията на огромния резервоар.При Насър е след седалките с тунел.При Гордън е в пода на самолетен принцип.При Шишри от двете страни и в средата.Има и разлика в унибалите на спиндела.Всички са със система Ховерак а не с хидравлика но това е дълго за обеснение.Иначе "разбирачи" коментираха как е карал Шишри без хидравлика.Нито едно от бъгитата няма твърда връзка на волана.При всички задните главини са различни а за окачванията А рамената силовото предаване и спинделите няма да ни стигне темата.
Първоначално публикуван от killyou
Преглед на мнение
Остава остава ....и ще менажира отбора не за първи път в историята на рали Дакар българин се пробва да го прави това.
Допълнение за окачванията... на Насър работи на негатив а на другите на нула това ясно се вижда от снимките/ на Катар в спокойно полужение предните колелата са му като на Татра/ Това го определя начина на каране на пилота както и позицията на огромния резервоар.При Насър е след седалките с тунел.При Гордън е в пода на самолетен принцип.При Шишри от двете страни и в средата.Има и разлика в унибалите на спиндела.Всички са със система Ховерак а не с хидравлика но това е дълго за обеснение.Иначе "разбирачи" коментираха как е карал Шишри без хидравлика.Нито едно от бъгитата няма твърда връзка на волана.При всички задните главини са различни а за окачванията А рамената силовото предаване и спинделите няма да ни стигне темата.
Коментар