Обява

Свий
Няма добавени обяви.

40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 2018)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

    Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
    п.п. какво всъщност правят на частта от трасето "neutralization", време, ограничения?
    Неутрализиция е когато събират всички да стартират през определено време един след друг, независимо от разликите при финала на етапа. Целта е да се движат по компактно. По време на движение си е лиазон, но при пристигане се дават други времена за тръгване не тези които пише в карнета.
    Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 20-01-18, 18:20.

    Коментар


    • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

      [QUOTE=smng0303;3268812]
      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
      "И все пак, това е рали "Дакар", където всичко е възможно. Дали съм бил прав ще разберем довечера!"
      Мдаа, прав се оказах. Все пак, радвам се за чичо Сайнц. С него сме родени на една дата, все пак ... По-важното е, че Матадорът най-накрая счупи каръка и тази година бе най-разумният пилот от претендентите. И тихо и кротко го наби ба останалите. Честит му втори Дакар!
      Дгодина, след като Пежо ги няма, Тойота сигурно ще вдигнат купата. Мини са трагични - и да изчистят детските болести на бъгито, нямат пилоти. Освен ако не лапнат Депре...
      Що се отнася до КТМ, те за мен са повече късметлии, отколкото победители... Явно още нямат нов Депре или Кома - трета победа с различен "новобранец". А другите двама - я отпаднали, я не им връзва...
      Камаз също бяха големи късметлии. Може би само аз виждам, но руската армада се пропуква. Хората са закъсали с кинтите и сега пуснаха само 4 машини, една отпадна, а другата бе на подиума на късмет. Николаев би заслужено, след като Виягра го наказа Господ заради измамата му на лиазона с горивото. Много искрено се надявам това да не е последният "Дакар" за руснаците, защото те са синоним на "Дакар"... Но парите са си пари...
      В класа на ATV много ме е яд за Карякин, но това е част от играта. А Касале е много, много добър... И общо взето е израснал с това рали в Южна Америка... За бъгитата знам само едно - сега е шансът да се пусне българин там, докато са малко и можем да изпъкнем... И може би догодина именно там ще видим бг участие...
      Последния репорт ще пусна утре по някое време, ама мисля, че и това си струва като инфо

      Коментар


      • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

        Перфектен си Ице да си жив и здрав и поне още 100 Дакара да отразяваш.
        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

        Коментар


        • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

          izo4x4 благодарности за положения труд благодарение на който се информирахме за ( вълнуващите ни ) събития в Южна Америка по това време на годината..

          Коментар


          • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

            Коли: Сайнц, после кой?
            Камиони: Камаз, Маз, Камаз ли е подредбата? Николаев, Вязович, Мардеев?
            Мотори: КТМа ще има да търсят много като Кома и Депре?



            За бъгитата - дано догодина има българско участие....

            Коментар


            • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

              Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
              ...КТМа ще има да търсят много като Кома и Депре?...
              Ще търсят, търсят и ще намерят, НО ако го искат (достатъчно богати са, за да си го позволят).
              Лошото е, че природните закони не подминаха Дакар! Състезанието вече премина апогея си и вече върви надолу! Автомобилопроизводителите не са глупави и рекламират там, където има най-голяма възвращаемост, а това според мен не е Дакар. За бъдещият купувач на нов автомобил вече е важно умният му телефон да може да се свърже с колата му и да му каже накъде да кара, че да намери кенефа за да се изпикае и междувременно да слуша любимата си музика, без която не може да живее и не му дреме на кое място е завършила тази кола (разбирай емблемата и) в Дакар.
              Дакар е за мъжаги, а света толкова много се изпедерасчи (особено тези с кинтите), че изхода е ясен... (справка група В)
              Вчера слушам по новините, че природозащитници искат да се забрани мотокрос състезание, което се провежда повече от 30 години, защото нанасяло много щети на природата!
              След десет години Дакар (ако го има) ще бъде с електрически автомобили, които ще звучат като инвалидни колички, а ние само ще гледаме стари записи от минали състезания, ще цъкаме като швейцарски часовници и ще се бием по челото.
              За мен този Дакар беше много интересен. Дано да не съм прав в прогнозата си и да можем още много години да се радваме на това състезание.
              Ха наздраве!
              Mit einer positiven Einstellung faellt jede Aufgabe im Leben leichter.

              Коментар


              • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                Ма розов Камаз електричка с пилот Татяна Бързата как ще разведри обстановката само

                То и сега с тия Минита беше странно,утре чакам и аз Фиат 500 да се пусне в мелето
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                  Интересно ми е да разбера, Пежата в музея ли влизат като WV или на свободния пазар ?
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                    Ице, за поредна година голямо БЛАГОДАРЯ!
                    Георги Танев (0+)
                    Land Rover Discovery 1 300 TDi
                    Land Rover Club Bulgaria
                    0887 930 238, 0878 797 768

                    Коментар


                    • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                      Това наистина беше най-интересния Дакар от години насам. Марк Кома добре е подбрал етапите - снощи в репортажа каза, че след кратка почивка действат и по Дакар 2019. Но без Пежо ще е доста скучно определено - много е бързо и атрактивно и с най-добрите пилоти. Но нищо чудно Мини да доразвият своето бъги, а Пежата да ги видим не в заводски отбор, а в частници (сега също имаше).

                      Тен Бринке също заслужава похвала - караше доста постоянно и с добри резултати, но закова двигател. От интервюто с него стана ясно, че както си е карал при скорост 191 км/ч маслото е почнало да излиза от двигателя Е случва се..в Дакар видяхме, че всичко се случва.
                      А догодина очакваме годината на Бареда и Хонда и на Де Вилиерс и Тойота (че нищо чудно Насер да се появи с някое бъги). И защо не на Де Рой

                      Коментар


                      • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                        Наистина много интересен Дакар. Благодарности и от мен на Ицо и на останалите пишещи!

                        Коментар


                        • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                          Интересно ми е да разбера, Пежата в музея ли влизат като WV или на свободния пазар ?
                          Ако това не е реплика на предишния модел, може би ще се продава и новия - http://www.rallysales.com/ad/peugeot-2008-dkr/

                          Коментар


                          • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                            Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                            Интересно ми е да разбера, Пежата в музея ли влизат като WV или на свободния пазар ?
                            Ми те и сега продаваха на частници - Калид ал Касими, който даже беше с новото 3008 MAXI. Преди продаваха по стари като например на Ромен Дюма... Нямам идея. Между другото, ФИА пак затяга нещата и има идея заводските тимове да карат само 4х4 машини с турбобензинови мотори... Не знам какви ще са изискванията към бъгитата тогава (еле па дизеловите на Пежо и Мини) - може би за отбори с по една - две такива машини или пък ба ли га...

                            И традиционно, качвам ъпдейтната листа на победителите в отделните категории от 1979 година насам (е, ATV и SSV не са оттогава):

                            АВТОМОБИЛИ

                            МОТОЦИКЛЕТИ

                            КАМИОНИ


                            ATV

                            SSV

                            Коментар


                            • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                              Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                              Нямам идея. Между другото, ФИА пак затяга нещата и има идея заводските тимове да карат само 4х4 машини с турбобензинови мотори... Не знам какви ще са изискванията към бъгитата тогава (еле па дизеловите на Пежо и Мини) - може би за отбори с по една - две такива машини или пък ба ли га...
                              От 2019-а ще разрешат турбините за бензиновите мотори при джипките и Т3, UTV-та. Това се чува засега, но не са го написали още с изискванията за това как ще стане. Слуховете са, че ще признават само заводски поставени турбини...
                              Говоря за FIA изискванията за Световния шампионат, Дакар си е друга бира и организация, може друго да си измислят...

                              Коментар


                              • От: 40-ТО ЮБИЛЕЙНО РАЛИ "ДАКАР": ПЕРУ. БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА (DAKAR 201

                                Ицо , благодаря ти за репортажите , без теб щяхме да гледаме "черешката на тортата" и други подобни простотии. Интересен Дакар , след много въртележки се случи това което се очакваше в началото , КТМ , Камаз , и нещо френско. Преди време бях писал в тази тема , че няма кой да смени Кома и Депре при моторите. Тази година КТМ спечелиха благодарение на бройката , много са , и благодарение на това , че Бареда е голям карач , но няма психиката на Кома и Петерханзел/като моторист/. Много по-интересно щеше да е при моторите ако бяха разрешени прототипите. При автомобилите си личи липсата на Роби , дано се появи през следващата година , и дано някои простотии ги е заровил в миналото.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X