Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

    Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
    "
    Някой има ли съмнения, че някой може да бие КТМ? Австрийците са тотален доминант и имат силни и разумни пилоти. Каквито, за съжаление (поне разумни, де. силни са иначе) Хонда нямат."

    Аами можеха да ги бият спокойно. Догодина -ако още съществува този формат
    Сега забелязах, че Бареда е на 11 минути от втория в класирането. Ще ми се утре да се премести напред, но не вярвам да стане. Щеше да е много интересно, ако не бяха отменени двата етапа. Успя да стопи 50 минути за 3 етапа....
    Не, че съм фен на Хонда, но Бареда наистина заслужава да вземе приза в Дакар. За поредна година му се изплъзва а е много сериозен състезател.
    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

    Коментар


    • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Aбе къде е любимеца на всички българи Роби Гордън? Да не би да му омръзна да яде лабут и не дойде ?
      Официално е много ангажиран с инче готините си проекти като Стадиума тръкс. Реално, не смее да се появи след голямото о@кване миналата година, когато преди последния етап от лиготия се заби в джип на фенове на магистралата, докато им раздаваше стикери и автографи и се попиляха... Чака да се забрави срамът.

      Между другото, някой се оплакваше, че давали едни и същи пилоти в предаването, но тази година даваха толкова много други извън лидерите, че сумарно времето в което дават оня веселяк от Англия, закъсалите аматьори, електричката, чичото и лелята с годишнина са с пъти повече от това, което дават като репорт от етапа. дават и за маратонския клас при моторите, дават и за Т2 при колите. Не дават само за камионите, както винаги, но това е щото няма време за ТВ да чакат...
      Последно редактирано от izo4x4; 13-01-17, 23:16.

      Коментар


      • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

        Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
        Не, че съм фен на Хонда,.
        Аз пък съм фен на Хонда. .. и ме е яд. Много са странни тези дръпнатите, като на Филип Айлънд забравиха в коя обиколка да сменят мотора на Маркез!? Уж са баш по правилата, пък...
        Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

        Коментар


        • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

          Льоб и Петерханзел голям бой днес. Уникално беше! Горкият Даниел Елена е пропушил от зор милия

          Коментар


          • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

            Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
            Аз пък съм фен на Хонда. .. и ме е яд. Много са странни тези дръпнатите, като на Филип Айлънд забравиха в коя обиколка да сменят мотора на Маркез!? Уж са баш по правилата, пък...
            Хонда са подали контестация, да се премахне едночасовото наказание, като са дали за пример подобен случай в миналогодишния Дакар с Петерханзел. Както, че и не са направили нищо против правилата на ралито.
            Отговора на Френската федерация по мотоциклетизъм е: Да сте я подали до два дена от налагане на наказанието, защото сега не може.
            Пълна смехория, пък нямало конспирация. Да, ама друг път.
            Ето цялото инфо на английски.

            The Honda factory team has filed an appeal with the French motorcycling federation over the one-hour penalty its riders received for illegal refuelling during the 2017 Dakar Rally.

            Honda riders Joan Barreda, Paulo Goncalves, Michael Metge and Ricky Brabec were sanctioned for diverting from their route to refuel in the neutralised zone at the Bolivia-Argentine border during the rally's fourth stage.
            Barreda had at that point led the rally, but the penalty had all but taken the Spaniard out of contention of victory.
            Almost a week on from the penalty being levied, Honda has filed an appeal with the FFM (Federation Francaise de Motorcyclisme), which governs the Dakar's bike competition.
            The Japanese team's defence is based on the fact that, while the regulations of the rally specify that no rider can divert from the route in a neutralised zone, they do not address straying from the route in order to refuel.
            Honda argues that the case is parallel to that of 2016 car category winner - Peugeot's Stephane Peterhansel – who was investigated over refuelling in an unauthorised area during the road section.
            Peterhansel was cleared by the stewards and escaped penalty, despite a subsequent appeal by rival team X-Raid Mini.
            As the 2017 bike race stands, a successful appeal for Honda would bring Barreda and Goncalves right back into victory contention – but there appears to be uncertainty over the timing.
            Erick Nevels – the head of Dakar's “International Jury” - has stated that Honda should have protested within two days after the sanction for the appeal to be admissible.
            MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

            Коментар


            • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

              Не ми се спори, ама по спомен Свен Квант миналият път подаде контестацията веднага след като установи нередност - все пак е германец... И ако в правилника пише, че има срок за подаване на контестация (сигурно има, и при нас в Бреслау има), а Хонда са изпуснали този срок. няма какво да се направи...

              Коментар


              • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                Колеги, ако спечели някоя година Хонда ще се успокоите ли? Ако не ги бяха наказали,дали пилотите на КТМ-те щяха да се возят както сега и Бареда да не изпуши отново?
                И да отговоря на колегата дето пита какво значи " Тотален доминат"?
                Ми 15 години, това значи!

                Коментар


                • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                  тъй, ето и репорта за днес (или вчера, все тая ние сме по дакарско време):



                  Инфото тук: http://auto.offnews.bg/news/Motospor...tap_20229.html

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                    Първоначално публикуван от barni7 Преглед на мнение
                    Колеги, ако спечели някоя година Хонда ще се успокоите ли? Ако не ги бяха наказали,дали пилотите на КТМ-те щяха да се возят както сега и Бареда да не изпуши отново?
                    И да отговоря на колегата дето пита какво значи " Тотален доминат"?
                    Ми 15 години, това значи!
                    Не става въпрос дали е Хонда, Шерко или Ямаха. Просто казвам, че на КТМ им се помага и не само в Дакар. Мога да изпиша две страници с примери за това.
                    Няма друг производител освен Хонда (за момента поне), който има потенциала да вземе титлата на Дакар от КТМ. Хонда са решили да вземат титлата и ще го направят, въпрос на време е и разбира се малко късмет. Просто няма и не може да има сравнение между КТМ и Хонда, като технологии ресурси и каквото още се сетите. Та Хонда са на светлинни години напред във всичко, ама наистина във всичко.
                    Искаш да кажеш, че пилотите на КТМ се ''возят на разходка"...поради наказанието на Хонда? Това твое твърдение е малко несериозно.
                    Тотален доминант 15 години -при положение, че нямаше други силни заводски отбори, които да участват, какво очакваш?!
                    MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                      Колега в етапа преди да накажат Хонда, Бареда не се ли загуби? И " комфортната" му преднина май отиде на кино.
                      Че пилотите на КТМ се возят- вчера са 15-ти и 16-ти!?
                      Искаш да ми кажеш че в световен мащаб има "Световен заговор" КТМ да побеждават почти на всякъде в мотокроса, офроуда и Мото3 и къде ли не още? На Африка Еко Рейс пак ли им помагат?
                      Някой ден някой друг ще победи на Дакара, това е ясно( не че Депре не опита и с друг мотор). Но победите са си победи, независимо какво си мислят заклетите фенове.

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                        Малко за Камаз

                        https://www.youtube.com/watch?v=cjRo0orecnU

                        и малко за Маз

                        https://www.youtube.com/watch?v=dJnkHcYnAuE

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                          Първоначално публикуван от barni7 Преглед на мнение
                          Колеги, ако спечели някоя година Хонда ще се успокоите ли? Ако не ги бяха наказали,дали пилотите на КТМ-те щяха да се возят както сега и Бареда да не изпуши отново?
                          И да отговоря на колегата дето пита какво значи " Тотален доминат"?
                          Ми 15 години, това значи!
                          Ами, честито на победителитеСупер Сам с две етапни победи взе Дакар, да е жив и здрав Яд ме е за Бареда, но това е положението.. и се кефя, че не "изпуши" при тези обстоятелства.
                          Тъпото е, че организаторите убиха интригата с този час наказание. Феновете на КТМ може и да се радват, ама на какво точно???

                          П.П. В сайта си HRC, пишат че са моралният победител. Пожелавам им да са реалният догодина, когато КТМ няма да се разхождат.

                          П.П.П. И поздравления за Мистър Дакар, за 13тата победа.. Тоя наистина е железен. Респект!
                          Последно редактирано от capt_morgan; 14-01-17, 19:02.
                          Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                            Първоначално публикуван от barni7 Преглед на мнение
                            Ако не ги бяха наказали,дали пилотите на КТМ-те щяха да се возят
                            Когато Бареда кара, без да се губи, да превишава скорост в населено място в 2 поредни дни, да зарежда на грешното място, всички останали в сравнение с него се "возят", вкл. Кома и Депре.

                            Не смятам, че наказанието на Хонда е плод на някаква конспирация, но това не променя простата аритметика, че ако не беше то, Бареда и Гонсалвеш, щяха да са на съответно 1-во и 2-ро място.


                            Понеже проблясват сектантски нотки, гледайте по-прагматично на нещата:

                            КТМ е блестящ пример за мениджмънт и в спорта и в серийното производство, но ако не бяха милиардите на Дитрих Матешиц и глобалната маркетингова мрежа на Ред Бул, щяха да са една обикновена малка европейска компания за офроуд машинки, която някой купува и продава през няколко години.

                            За разлика от мениджърския и маркетингов аспект, в технологичен аспект КТМ няма никакви серийни постижения, които да определим като невероятни:
                            1. нямат двигател с повече от 2 цилиндъра
                            2. най-голямата им мощност - реална - 150-160 к.с.
                            3. максимална скорост повече от 280-285 (RC8 )
                            За японците това са параметри от преди 30 години.

                            За протокола, в Мото3 и световния мотокрос не доминират като на Дакар, тази година ще "захапят" и в Мото GP, моята скромна прогноза е, че там ще понесат много сериозни шамари по "Ready to Race"- имиджа, такива каквито понесоха в Американския супербайк шампионат, в Световния и в Ендурънс сериите дори не се пробваха, доколкото знам не участват и в нито един национален шампионат, все пак там не се състезават "копачки".
                            Последно редактирано от Ro-di; 14-01-17, 19:17.

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                              Първоначално публикуван от Ro-di Преглед на мнение
                              Когато Бареда кара, без да се губи, да превишава скорост в населено място в 2 поредни дни, да зарежда на грешното място, всички останали в сравнение с него се "возят", вкл. Кома и Депре.

                              Не смятам, че наказанието на Хонда е плод на някаква конспирация, но това не променя простата аритметика, че ако не беше то, Бареда и Гонсалвеш, щяха да са на съответно 1-во и 2-ро място.


                              Понеже проблясват сектантски нотки, гледайте по-прагматично на нещата:

                              КТМ е блестящ пример за мениджмънт и в спорта и в серийното производство, но ако не бяха милиардите на Дитрих Матешиц и глобалната маркетингова мрежа на Ред Бул, щяха да са една обикновена малка европейска компания за офроуд машинки, която някой купува и продава през няколко години.

                              За разлика от мениджърския и маркетингов аспект, в технологичен аспект КТМ няма никакви серийни постижения, които да определим като невероятни:
                              1. нямат двигател с повече от 2 цилиндъра
                              2. най-голямата им мощност - реална - 150-160 к.с.
                              3. максимална скорост повече от 280-285 (RC8 )
                              За японците това са параметри от преди 30 години.

                              За протокола, в Мото3 и световния мотокрос не доминират като на Дакар, тази година ще "захапят" и в Мото GP, моята скромна прогноза е, че там ще понесат много сериозни шамари по "Ready to Race"- имиджа, такива каквито понесоха в Американския супербайк шампионат, в Световния и в Ендурънс сериите дори не се пробваха, доколкото знам не участват и в нито един национален шампионат, все пак там не се състезават "копачки".

                              +1
                              MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                                КТМ е собственост на индийската фирма ТАТА.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X