Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

    Аз все още не съм го отписал Бареда от първото място , за четири етапа им направи 20минути , нищо не му пречи до края да ги навакса тези 40. Но ако е решено да спечели Хускварна или КТМ , нищо чудно да отнася подобни наказания.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #62
      От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

      Какви тайни заговори видяхте?! Зареждали където не трябва и ги наказали. Грешка на отбора. Иначе Бареда може да се спре сам самичък, никой друг.
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #63
        От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

        Абе и КТМ преди години сменяха гуми къде не трябва и от кой не трябва , ама се разбра чак като Деспре натопи Кома. Такива неща се правят редовно , но тези които трябва не се забелязват.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #64
          От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

          Според мен още си има шанс Бареда. Много е бърз! И все пак се надявам КТМ да вземат престижния подиум №1 за пореден път (няма да се разсърдя и Хъски да е, то името друго, ма мотора същия).
          before: Kawasaki ZX10R 2009
          after: KTM 690 SMC R 2015

          Коментар


          • #65
            От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

            Нещо се случва с Бареда, от втори на уейпойнт 2, не е минал още 3, а повечето минаха 4? Пишеше че се е загубил, ама явно е сериозно
            Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

            Коментар


            • #66
              От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

              Първоначално публикуван от capt_morgan Преглед на мнение
              Пишеше че се е загубил, ама явно е сериозно
              Колко да се е загубил - 37 минути.
              Явно Марк Кома е бил много прав, като обяви преди състезанието, че ще бъде много тежко още от самото начало, а навигацията ще играе основна роля.
              Едва ли някой ще оспори думите му след случващото се до този момент.
              "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
              „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

              Коментар


              • #67
                От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Абе и КТМ преди години сменяха гуми къде не трябва и от кой не трябва , ама се разбра чак като Деспре натопи Кома. Такива неща се правят редовно , но тези които трябва не се забелязват.
                +1
                Откакто Хонда се включиха в Дакар и се видя, че са силни и могат да махнат КТМ от подиума, номерца и трикове в полза на КТМ, колкото щеш!!
                Колкото и да си добър, нека ти праснат 1 час наказание, пък да видим дали ще имаш желание да се състезаваш след това.
                MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                Коментар


                • #68
                  От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                  И дори и да го наваксаш - какво ще стане - ще ти праснат още един....
                  ...то един час, то по добре да им нарежат гумите...

                  Коментар


                  • #69
                    От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                    Първоначално публикуван от tchoumpov Преглед на мнение
                    +1
                    Откакто Хонда се включиха в Дакар и се видя, че са силни и могат да махнат КТМ от подиума, номерца и трикове в полза на КТМ, колкото щеш!!
                    Колкото и да си добър, нека ти праснат 1 час наказание, пък да видим дали ще имаш желание да се състезаваш след това.
                    Пичове, по-полека с конспирациите Все пак от 3 години насам Хонда е официален спонсор на ралито и ако имаше как да се правят номера те щяха да са в тяхна полза, а не на КТМ...

                    Коментар


                    • #70
                      От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                      Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                      Пичове, по-полека с конспирациите Все пак от 3 години насам Хонда е официален спонсор на ралито и ако имаше как да се правят номера те щяха да са в тяхна полза, а не на КТМ...
                      Така е, но при това положение дали ще са спонсори и догодина? И дали ще участват изобщо..

                      Изпратено от моят SM-T805 с помощта на Tapatalk
                      Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave...

                      Коментар


                      • #71
                        От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                        Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                        Пичове, по-полека с конспирациите Все пак от 3 години насам Хонда е официален спонсор на ралито и ако имаше как да се правят номера те щяха да са в тяхна полза, а не на КТМ...
                        Да, Хонда е спонсор.
                        Но не мога да се съглася, че Хонда нарочно ще сипят гориво извън определената зона и то не само на един мотоциклет!! След това 30 мин. наказание им се видя малко, та го направиха цял час.
                        Марк Кома дали няма пръст в тази работа?.
                        MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                        Коментар


                        • #72
                          От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                          Ето и обзора от етап 5:



                          Не е да нмаше драми, но сравнение с етап4 си беше лекинка Ето репорта: http://auto.offnews.bg/news/Motospor...017_20001.html

                          Коментар


                          • #73
                            От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                            Ето какво казват от Хонда HRC за това зареждане с гориво:
                            "In yesterday’s Rally Dakar 2017 fourth stage, race authorities hammered the team with a one hour sanction per rider for what the organization claims was “refuelling outside the authorized zone”. The indications which had been given during the rider and team’s briefing were not altogether clear and the team thought that they were at the organization’s refuelling as they entered Bolivia."
                            С няколко думи: заредили са с гориво съгласно инструкциите на организаторите....
                            Казвам Ви аз, че на Хонда е забранено да спечели, пък нека да е спонсор.
                            MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                            Коментар


                            • #74
                              От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                              Отбора е МИСЛЕЛ,че са можели което не значи,че са прави.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #75
                                От: ДАКАР 2017: ПАРАГВАЙ, БОЛИВИЯ, АРЖЕНТИНА

                                "The indications which had been given during the rider and team’s briefing were not altogether clear and the team thought that they were at the organization’s refuelling as they entered Bolivia.""


                                Указанията (индикациите), които са били дадени на брифинга за отборите и състезателите, като цяло не са били ясни И отборът е счел (мислел), че е на зареждане на организацията при влизането в Боливия.


                                Малко по-буквално преведено.


                                Вие Дакар, не сте ли гледали последните няколко години да посвикнете, че най-бързият и атрактивен мотоциклетист още от времето когато гигантите Депре и Кома бяха в колоната, не печели. Дакар освен всичко друго, което сме изброявали е и спазване на един ферман от регламенти, нарушаването им, волно или неволно е грешка на отбора или персонална на пилота.

                                Каква полза има организацията от това да манипулира състезанието (Това не е БФС) ?
                                Напротив, точно обратното, при подобни прояви се хвърля огромен ресурс с цел да се направят условията равни са участниците във всеки клас и да се следи дали се спазват (дали това се постига е друга тема).
                                Никой спонсор няма да си сложи името до проява със съмнителен морал - пресен случай със Мария Шарапова, първите които се оттеглиха от нея бяха "парите" или по-старият случай с Ланс Армстронг - известен като "най-голямата измама в спорта" след, което той възкликва "That was a $75 million day."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X