Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

    Я, сега видях. Защо едната задна гума е наопаки?

    Коментар


    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

      Уникална работа! Поздравления за положения труд.
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

        А така помагайте малко е старо видеото но пак е нещо.
        Решихме да обърнем смукателния колектор за да има повече свободно място в коша.Все пак предната лебедка е с три ел.мотора и заема много място.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0890.jpg
Прегледи:1
Размер:255.7 КБ
ID:5519195
        Тук тротъл бодито е в стандартно положение.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0930.jpg
Прегледи:1
Размер:165.1 КБ
ID:5519196
        Малко гняс се е събрала тук

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0933.jpg
Прегледи:1
Размер:199.4 КБ
ID:5519197
        В изчакване на ротацията

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0934.jpg
Прегледи:1
Размер:122.5 КБ
ID:5519198
        С обърнат тротъл пътя към въздушния филтър ще е по къс.Така ще спестим и място в коша.Няма и дълги и проблемни връзки и тръби.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0936.jpg
Прегледи:1
Размер:197.2 КБ
ID:5519199
        Готово само два кабела се нуждаят от малко удължаване.



        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1791.jpg
Прегледи:1
Размер:172.4 КБ
ID:5519203
        Задното окачване 3D модел.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1792.jpg
Прегледи:1
Размер:165.7 КБ
ID:5519204
        Бъмп стоповете също са заложени в цялата схема.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1793.jpg
Прегледи:1
Размер:164.6 КБ
ID:5519205
        Линковете,рамената на торсионната щанга и всичко се движи перфектно.

        Обратно в реала

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1692.jpg
Прегледи:1
Размер:123.0 КБ
ID:5519218
        Тук няма шарени картинки а железата са тежки
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1699.jpg
Прегледи:1
Размер:140.6 КБ
ID:5519221
        Тук ще отговоря на Ясен за уместният въпрс за гумата. Джипа има шест гуми с джанти а тези задните са сваляни и качвани най малко 100 пъти.
        На никой не му дрме на къде сочи грайфера на гумата.Още повече че работим по 13-15 часа на ден седем дни в седмицата.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1693.jpg
Прегледи:1
Размер:164.8 КБ
ID:5519219
        Койловърите са 14'' x 2'' на Bilstein Racing Shocks

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1695.jpg
Прегледи:1
Размер:142.6 КБ
ID:5519220
        Хода на моста в диагонал е 480мм

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1700.jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5519231



        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1702.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5519227

        Тези кули трябва нещо да ги крие.Андро изряза и направи подкалниците перфектни
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1602.jpg
Прегледи:1
Размер:175.0 КБ
ID:5519234
        Тук са още в твърде суров вид
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1681.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5519235
        Имат и капаци за по добър монтаж и демонтаж на болтовете за койловърите
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1599.jpg
Прегледи:1
Размер:181.6 КБ
ID:5519233
        Отвора за монтажната планка на задната лебедка.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1683.jpg
Прегледи:1
Размер:177.0 КБ
ID:5519236
        Тя е от две части за да може да се разделя купето от шасито
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1687.jpg
Прегледи:1
Размер:183.0 КБ
ID:5519237
        Долната е заварена за шасито.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1775.jpg
Прегледи:1
Размер:137.6 КБ
ID:5519239
        Тук и се подава темето...
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1713.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5519238
        Общ план
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1774.jpg
Прегледи:1
Размер:120.6 КБ
ID:5519240
        Задната броня.

        Следва продъжение...
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 17-09-13, 19:59.

        Коментар


        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

          Специално си купих шапка , за да им какво да свалям докато чета темата .
          Свалям ви шапка пичове !!!
          Сбрали сте се стадо зли гении , няма начин да не успеете .. Пожелавам ви го ! А Омбрето е извънземно в гащиризон - специални поздрави ..

          Успех.. ( в което не се съмнявам) .
          ‎По 2 литра са само млякото и сока !
          WJ 4.7

          Коментар


          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

            Респект към това, което правите пичове! Пожелавам ви победа на състезанието, а по това което се вижда в репортажите от предишни издания на RFC вие сте хора които имат духа и волята да го направят.
            Респект!
            Subaru Legacy 2.5
            Suzuki GS500 E

            Коментар


            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

              Страхотна тема! Нямам търпение за всеки пост. Ще бъде жестоко състезанието, така че с джипка на ниво ще имаме добро БГ представяне

              Коментар


              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                Позравления!!!
                Това което виждам в тази тема почти не ме учудва!
                Целия екип е съставен от хора вреле и кипели повече от 10години в българският оффроуд!
                Плода от тази практика се вижда и само може да ни радва,нас любители състезатели .
                Цялата концепция на колата е нещо иновативно ,нещо които може да видим само в чужди сайтове,нещо което ще служи за модел дълги години у нас!
                Представата ми за трофи автомобил е максимално близка по замисъл на видяното до тук!
                Искам да пожелая успех в предстоящото начинание,и дано късмета бъде с вас...а той винаги е на страната на подготвените!(опита ми го е показвал многократно)
                Така че успеха е сигурен !!!

                Коментар


                • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                  Следя темата с голям интерес,обаче не ми е ясно как ще предпазите всичките кабеляци,свещи и бобини по мотора от водните препятствия,а не е като да няма преминаване през дълбоки реки.
                  Последно редактирано от gimax; 18-09-13, 13:40.

                  Коментар


                  • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                    Благодаря на всички за хубавите пожелания и най вече за това че оценяванте труда ни.Малко се бавим във времето което сме поставили но никои от нас не е свикнал да претупва качеството на изработка.Ще се опитам да отговоря на някои от въпросите ви днес по-късно.Както и ще пусна още снимки от днешния работен ден.И за нас естествено че би било добре проекта да е завършен пробван и подобрен след няколко местни състезания но много се забавихме във времето с финансирането и събирането на екип.Другото е че лично ние се занимаваме с логистиката и още стотици неща покраи състезанието.Въпреки всичко съм убеден че ще се справим в срок а за тестове и тренировки каквото остане.Доставките на части също не са това което бяха преди години.Повечето фирми не държат почти нищо на склад и това допълнително ни забави.Това е положението... просто тези дни всичко става много трудно и със зверски разправии.Но ако беше много лесно няма да е интересно.Още веднъж ви благодаря че с постовете си ни давате сили и ни надъхвате в работата.

                    Коментар


                    • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                      Голямо БРАВО и Успех и то мен! Получава се страхотно!
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                        Следя темата с голям интерес,обаче не ми е ясно как ще предпазите всичките кабеляци,свещи и бобини по мотора от водните препядствия,а не е като да няма преминаване през дълбоки реки.
                        Двигателя е бобина-свещ. Високото напрежение е само там. Ако бобините са в добро състояние с това грижи не би трябвало да има. Ама то се проверява с маркуча. Всъщност ако помня добре по двигателя май има учудващо малко жици, сравнено с днешните малолитражни кафемелачки дори. Даже компютъра е правен да работи и под вода.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                          Имал съм възможността да го видя мотора (ако е същия де) още по-миналата година! Цялата електроника в него е събрана в една "цигарена кутия" с един кабел до нея - доста компактна история и предполагам безпроблемна от към изолация...

                          Коментар


                          • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                            Може и да се бъркам, но преди Врангела не беше ли със суперчарджър?
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                              Първоначално публикуван от izitop30 Преглед на мнение
                              Позравления!!!
                              Това което виждам в тази тема почти не ме учудва!
                              Целия екип е съставен от хора вреле и кипели повече от 10години в българският оффроуд!
                              Плода от тази практика се вижда и само може да ни радва,нас любители състезатели .
                              Цялата концепция на колата е нещо иновативно ,нещо които може да видим само в чужди сайтове,нещо което ще служи за модел дълги години у нас!
                              Представата ми за трофи автомобил е максимално близка по замисъл на видяното до тук!
                              Искам да пожелая успех в предстоящото начинание,и дано късмета бъде с вас...а той винаги е на страната на подготвените!(опита ми го е показвал многократно)
                              Така че успеха е сигурен !!!
                              Напълно се прикрепям към думите на Истилиян!
                              Много успехи и от мен, пичове

                              Коментар


                              • От: Български отбор на RAINFOREST CHALLENGE 2013

                                Преди час излезе официална информация от офиса на RFC Състезанието ще се проведе в старата джунгла на Терангану в която бедствахме през 2007г.Признавам си че едвам си сдържам емоциите....ето повече.

                                The coming Armageddon of 4x4… face to face with the REAL thing. To the bravest of the land daredevils coming for the mother event RFC in Malaysia…take nothing for granted, even if u hv been to previous RFCs. Well prepared hardware is a must..., but equally impt is the human spirit for endurance and perseverance. For both newcomers & seasoned participants, always respect the law of Mother Nature here, to the letter ,for we are going “home” this year to the east coast state of Terengganu, which not only has a fearsome reputation for its demanding tracks but also one which faces the direct onslaught of the north-east monsoon. The punishing terrain & the unpredictable rain storms make it a very arduous task for both man & machine. Make no mistake abt it, this is the real test for everyone & everything brought into this 10-day event. When the going gets tough, the tough gets going in the RFC. “Home” coz we hv our origins here frm the beginning of RFC since 1997. We hv gone tro’ highs & lows, face the longest, toughest & wettest time of our lives in our 10th anniversary here, we hv faced the Tempest, the Terminator & the Twilight Zone like no other…The state govt of Terengganu is getting ready with us: frm the state tourism to the various uniformed units (Army, Police, Fire Brigade, Civil Defense Corps). This being Visit Terengganu Year 2013, we r proud to be going back to our “roots” in the promotion of Terengganu as a sports tourism destination extraordinaire. Official opening ceremony in Kuala Terengganu on 30 Nov followed by Prologue SS to 1 Dec. For those in Kuala Lumpur, you can still meet the teams & their roaring/growling 4x4 machines on 28 Nov on Presentation Day. More news update coming. Pix: Reality test….when the going gets tough.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X