Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2020, ГЛАВА III: САУДИТСКА АРАБИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • petkov_bb
    коментира - отговор
    Нямам проблем с успехите на руснаците ,а "питането" беше провокирано от коментари ,че в КАМАЗа не е останало почти нищо руско.
    А за шофьорските качества на блядовете имам спомени на живо от далечната 1985г .
    Шофирането в екстремни условия изисква от водача екстремни качества и те се "добавят" към възможностите на машината.
    А фактите са известни.

  • kbot
    отговори
    Имаше едно клипче на Камаз "как се преминава ров, и как минават професионалистите" - всички намаляваха, руснака даде газ ...

    Остави коментар:


  • Mais
    отговори
    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

    Чудя се как така, Камаза в който само името (и отбора на Чагин) остана руско, продължава да е хегемон при камионите.
    В нета има достъчно информация , според коятоТТД на автомобила Камаз са много по ло лоши( при близки характеристики на двигателя и еднаки мостове финланските "СИСУ" , Казамз тежи с около тон , а дори и два и пак печели .Колега напиж да и едно "гневно писмо" до WADA тя да се заеме с този казус ("Защо Камаз печелиа " като провери аджеба на какви китайски хормони е мотора , къкъв хайвер ядат водачите и каква водка пият автомонтцорите ) та най сетне "безпорочните" други тимове да вкусят, сладостта на победата.

    Остави коментар:


  • petkov_bb
    коментира - отговор
    За това е и чуденето..
    Другите( западни) отбори имат достъп до същите възли и агрегати и отделно имат заводски "тунинг" доработки.
    Не може да няма логично обяснение (освен отборната дисциплина) за тази доминация .

  • kbot
    коментира - отговор
    Щото освен отбора, вътре няма нищо руско май

  • petkov_bb
    отговори
    Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение

    Малко ме е яд, че Серхей Виазович не можа да пребори Камаз, но 3-то място си е успех
    Чудя се как така, Камаза в който само името (и отбора на Чагин) остана руско, продължава да е хегемон при камионите.

    Остави коментар:


  • disko04
    коментира - отговор
    Честито на победителите и живи и здрави до година пак!!!!

  • bushiDO
    коментира - отговор
    Не мисля, че с еднаква скорост направиха скокчето, но както и да - от зад клавиатурата толкова...

  • ka_l_ojan
    отговори
    Честито на Карлос Сайнц (предполагам, че следи форума редовно !
    Шарен подиум откъм марки. Хонда за пръв път от мнооого време насам е на първото място. Очаквах Хуан Бареда Борт да е начело тази година, но Рики Брейбек е героя. Браво и на Хускварна и Пабло.

    При колите жалко за тойота и Насер - голямо каране направи и го беше много яд, че бъгитата са по-бързи от тойота. И все пак 3 тойоти в топ 5 е доста добър резултат.
    И според мен Алонсо се справи доста добре като за новак. Още повече успя да стигне до финала и даже в днешния етап е доста напред (4-ти). Ако не друго поне голяма реклама за Тойота - след преобръщания и откъснато окачване - на финала е

    Малко ме е яд, че Серхей Виазович не можа да пребори Камаз, но 3-то място си е успех

    Остави коментар:


  • smng0303
    отговори
    Ко рече...? Нещо излъгах или преувеличих, човекът не се чувства на място в пясъка.

    Ще се пробва в Инди 500, след спечелените титли във Ф1 и 24 часа на Льо Ман.

    п.п. Днес е втори на първа контрола...Последен 12-и етап!

    Остави коментар:


  • disko04
    коментира - отговор
    Ти му говориш, а оно рупа ли рупа...

  • smng0303
    отговори
    Щом Арабелите могат да си позволят да си правят "наргиле". Великият китаец Вей Хан с Жили е по-напред в генералното класиране... Привърженик съм на Газоо и ме е яд!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:82338987_2661923287188710_5936862301746364416_o.jpg
Прегледи:506
Размер:63.9 КБ
ID:6548927

    Остави коментар:


  • disko04
    коментира - отговор
    "Поредица"-това не е ли малко крайно, един удар със счупване на предно ляво окачване и загуба на 2.35м и това превъртане със загуба 1.20м. общо около 4 часа за двете ситуации (при което първата му се случи още във вторият етап което още тогава го лиши от шанса за борба за победа, което е възможно да го е накарало да вдигне малко газта по натам). Ако извадим тези около 4 часа от моментното му изоставане от Сайнц с 4.43 минути сухата сметка показва поне 4/5 място. За абсолютен новобранец извън пътя (огромна разлика например със това което е карал в кариерата си Сайнц), изобщо не е зле представянето му. Със сигурност му липсва опит. А и кой точно от най добрите не е изпадал през годините в такива ситуации?

  • disko04
    коментира - отговор
    Ето ти перпендикулярно:
    https://www.facebook.com/watch/?v=614322512693297
    Не съм сигурен че тези са продължили изобщо, след такъв скок автомобилът не може да издържи си мисля. Алонсо видя късно какво става и в последния момент извъртя леко задницата и понеже нямаше време да намали скороста според мен това беше най доброто решение предвид че тези автомобили са защитени при претъркаляне. А освен това тази грешка би трябвало да я пишем на навигатора му ако той не го е предупредил за дюната ако коректно е била описана в пътната книга.
    Последно редактирано от disko04; 16-01-20, 14:31. Причина: допълнение

  • bushiDO
    коментира - отговор
    Не мисля, че успя да реагира по най-добрия начин! Трябваше да атакува дюната перпендикулярно на склона и може би нямаше да се превърти... естествено зад калвиатурате е лесно, но така ми се струва...

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X