Нямам проблем с успехите на руснаците ,а "питането" беше провокирано от коментари ,че в КАМАЗа не е останало почти нищо руско.
А за шофьорските качества на блядовете имам спомени на живо от далечната 1985г .
Шофирането в екстремни условия изисква от водача екстремни качества и те се "добавят" към възможностите на машината.
А фактите са известни.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ДАКАР 2020, ГЛАВА III: САУДИТСКА АРАБИЯ
Свий
X
-
Имаше едно клипче на Камаз "как се преминава ров, и как минават професионалистите" - всички намаляваха, руснака даде газ ...
-
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
Чудя се как така, Камаза в който само името (и отбора на Чагин) остана руско, продължава да е хегемон при камионите.
Остави коментар:
-
Първоначално публикуван от ka_l_ojan Преглед на мнение
Малко ме е яд, че Серхей Виазович не можа да пребори Камаз, но 3-то място си е успех
Остави коментар:
-
Честито на Карлос Сайнц (предполагам, че следи форума редовно !
Шарен подиум откъм марки. Хонда за пръв път от мнооого време насам е на първото място. Очаквах Хуан Бареда Борт да е начело тази година, но Рики Брейбек е героя. Браво и на Хускварна и Пабло.
При колите жалко за тойота и Насер - голямо каране направи и го беше много яд, че бъгитата са по-бързи от тойота. И все пак 3 тойоти в топ 5 е доста добър резултат.
И според мен Алонсо се справи доста добре като за новак. Още повече успя да стигне до финала и даже в днешния етап е доста напред (4-ти). Ако не друго поне голяма реклама за Тойота - след преобръщания и откъснато окачване - на финала е
Малко ме е яд, че Серхей Виазович не можа да пребори Камаз, но 3-то място си е успех
Остави коментар:
-
Ко рече...? Нещо излъгах или преувеличих, човекът не се чувства на място в пясъка.
Ще се пробва в Инди 500, след спечелените титли във Ф1 и 24 часа на Льо Ман.
п.п. Днес е втори на първа контрола...Последен 12-и етап!
Остави коментар:
-
Щом Арабелите могат да си позволят да си правят "наргиле". Великият китаец Вей Хан с Жили е по-напред в генералното класиране... Привърженик съм на Газоо и ме е яд!
Остави коментар:
-
"Поредица"-това не е ли малко крайно, един удар със счупване на предно ляво окачване и загуба на 2.35м и това превъртане със загуба 1.20м. общо около 4 часа за двете ситуации (при което първата му се случи още във вторият етап което още тогава го лиши от шанса за борба за победа, което е възможно да го е накарало да вдигне малко газта по натам). Ако извадим тези около 4 часа от моментното му изоставане от Сайнц с 4.43 минути сухата сметка показва поне 4/5 място. За абсолютен новобранец извън пътя (огромна разлика например със това което е карал в кариерата си Сайнц), изобщо не е зле представянето му. Със сигурност му липсва опит. А и кой точно от най добрите не е изпадал през годините в такива ситуации?
-
Ето ти перпендикулярно:
https://www.facebook.com/watch/?v=614322512693297
Не съм сигурен че тези са продължили изобщо, след такъв скок автомобилът не може да издържи си мисля. Алонсо видя късно какво става и в последния момент извъртя леко задницата и понеже нямаше време да намали скороста според мен това беше най доброто решение предвид че тези автомобили са защитени при претъркаляне. А освен това тази грешка би трябвало да я пишем на навигатора му ако той не го е предупредил за дюната ако коректно е била описана в пътната книга.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Остави коментар: