Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Николен ATV
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Не се ли замисляте,че тея дето имат повече ПАРИ(спонсори) ги имат,защото са по-добри или МНОГО по-добри,никои не е отишал при тях да им каже кефиш ме ще ти стана спонсор.

    Остави коментар:


  • Явор-Vromos.com
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Първоначално публикуван от ivanjorov Преглед на мнение
    Ем то си има и по-бедни състезатели, ама там борбата май е да завършат.
    Ти прочете ли дългите постове на Иво и Петър ?

    Остави коментар:


  • Чавдар (V93)
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнение
    ... "С пари всеки може......."
    А бе, и това не е точно така. Вярно е, че без пари не е добре, ама пък и само с пари също не става. Доказано!

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Ем то си има и по-бедни състезатели, ама там борбата май е да завършат.

    Остави коментар:


  • Христо
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Първоначално публикуван от ivanjorov Преглед на мнение
    Спорта като цяло е реклама.А рекламата от своя страна включва телевизионни права които определят цената на рекламата.В някои спортове се намесва и продажба на билети но те са капка в морето. Ако се издържаш самостоятелно и нямаш спонсори(тези които рекламираш) си избираш състезание с други като теб кадето много пари не ти трябват.Дакар е най-извесното и голямо састезание от моторните спортове (заедно с Ф1) и има много реклама и съответно пари. А щом има намесени пари и има вложени милиони си избираш най-добрите пилоти и им даваш най-добрите условия за да могат те да ти дадат най-добрите резултати.
    Това е от едната страна.Иво говори точно за другата.
    "С пари всеки може......."

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Спорта като цяло е реклама.А рекламата от своя страна включва телевизионни права които определят цената на рекламата.В някои спортове се намесва и продажба на билети но те са капка в морето. Ако се издържаш самостоятелно и нямаш спонсори(тези които рекламираш) си избираш състезание с други като теб кадето много пари не ти трябват.Дакар е най-извесното и голямо састезание от моторните спортове (заедно с Ф1) и има много реклама и съответно пари. А щом има намесени пари и има вложени милиони си избираш най-добрите пилоти и им даваш най-добрите условия за да могат те да ти дадат най-добрите резултати.

    Остави коментар:


  • spark & ivo
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Така е Близнак, и е жалко за по бедните, ама така и ще продължии ако е имало икономически интерес можеха радикално да го разделят в клас професионалисти- да паравят квото искат и клас аматьори и хората да се борят срещу равни. Ама нема да станеза жалост.

    Остави коментар:


  • PETER BLIZNAKA
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Ама вие май нещо не разбирате.

    На Дакар за да искочиш на първо място в новините или трябва да си спечелил етап или трябва да си умрял в него.Е има и трети вариант да си фирмена звезда дето го е печелила три пъти и да си се осрал тотално.Няма начин да се следят всички защото по голямата част от колоната се прибира много късно.Организаторите по това време наистина имат други дертове.

    Иво това дето си го описал е точно така.Няма ограничения само за корбоновите коруби щото нама да има и реклама. Състезанието е наистина голямо предизвикателство за всеки един клас.За нормалните отбори дори финала е повече от победа а това има кой да го следи.

    Дори при асистинциите без поне кило грес не те пускат на прегледа

    По длволите шибаната скорост за преминаване на дистанцията определя целият тоя зор.Иначе няма да има толкова близки като резултати времена.От там ако някой изгура много пред другите примерно с 5часа ще падне и интереса.Както при играчите така и при публиката.Кой ще те гледа или ще се бори захапал меча при една фрапираща разлика.

    Именно за това БАХА-1000 се харесва повече при американците.Щото няма възможност за сервис в бивака и тн. Дори незначителна повреда те вади далеч от челните позиции.Дребна пилотска грешка също. Не е като в Дакар да я поправиш в следващите наисе етапа.Другото е че натоварването е при райдърите и фирмите не са толкова от значение.При домакинският клас завършват повече коли отколкото в клас Трофи трък и клас едно.Другото е че цялата кушия се развива в границите на четиредесет часа.24 часа на Атина ни хареса именно заради това но караики срещу конкурентите има и други различни страни.
    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 10-01-09, 03:00.

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Ако трябва честно - не се интересувам. По всички радиостанции и телевизии научавам резултатите и текущото класиране в североамериканския шампионат по баскетбол, преди времето в собствения си град. После резултатите от трансферите, каквото и да значи това, на футболистите между UOJIHN-Уганда и poiu;/hn- Турно Мъгуреле, след това че блондинка изнасилила кокер шпаньол, и от три дни - какво става между мотоциклетите и колите в Дакар. За камионите - нито дума, и в интернет трябва да си бог, за да се докопаш до нещо. Те не съществуват ли, или как ... Такова право на информация ми докарва мисли за някой си Гьобелс. Освен просто отвращение от цялата кочина. Майната им. Който си плаща рекламите - той и да си ги слуша. Аз не ям от фолксваген.

    Остави коментар:


  • spark & ivo
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Близнак, знам ,че ти си човека който е най-вътре в тези неща защото си бил там и си видял много, но съгласи се с мен в следното- независимо дали учасниците са МАН, ЗИЛ, КАМАЗ, ЛАДА, НИСАН, Фолцваген, ИФА итн. ако участват при еднакви условия нещата ще са други.--Например- преминават през технически преглед с основните технически изисквания за всички, декларират и показват какво е наличието на резервни части, атрибути итн. във возилото и влизат в затворен парк и тва е! От там СТАРТ и който до където остиска. А те не ,тарикатите с колекции от резервни врати, капаци, мотори,цели купета, амбриажи, джанти и какви ли не още истории да покажем кой е по- голям тарикат и който няма възмоижности - да духа супата. Ако са големи марки и големи карачи и в равни условия могат да се покажат, ама Не. Или не е така?

    п.с. Триалите винаги са ми харесвали когато участват изравнени по технически възможности джипки, но също ще кажа че ако изискванията, зоните, регламента и условията за асистенция са изравнени, кой с каква машина ще участва не е от значение- всеки с възможностите си и в крайна сметка винаги има победители и победени, такъв е живота.

    Остави коментар:


  • PETER BLIZNAKA
    отговори
    До: Дакар, парите и комерсиализма в състезанията

    Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
    Привет от Испания. Реших да споделя едно мое мнение по темата. За мен Дакар от много време се е превърнал в пълна БОЗА! Защо трябва да участват отбори и ОТБОРИ? Какво искам да кажа- всеки ден слушаме само за ГЪЗАРА Карлос Сайнц или за ПЛАСТМАСОВИТЕ Митцубишета а простичките карачи.......да го ду..т!? Вчера копилота на Алфан припада от умора и хиликоптера цъфна на момента а преди два дни човека бере душа сам и никой не му обръща
    внимание......>>>>++++! Сайнц почупи WV то и на другия ден се появява с ново.......какво е това СРАМ. Кома сменя мотори когато му дойде и зад него кара РАНИЦАТА така му казват тук , да му дава части и тн........и който няма КВО???? Това не е така!!! Пълна несправедливост! Сайнц, Петерхансел и тн. карат чупят и след това хапват, душ спане и джуджетата да правят и който няма???
    Много примери мога да направя и може би много не са съгласни с мен но Дакар се е превърнал в в РЕВЮ на марки и да мерят кой по- голям го вади!
    За мен коли, мотори камиони и атевета- всичко на борда и който до където стигне................да видим дали класирането щеше да е същото?????
    Поздрави Иво
    През 2007 година на Дакар имах честта да се запозная с Ари Ватанен ! В едно интервю с него, което направихме с Вася Руснака му зададохме въпрос дали Дакар се е обезличил от първоначалната идея-хора и машини един срещу друг и заедно срещу Сахара ? Дали фирмените отбори не изиграха лоша услуга ?!?
    След секунда размисъл, той отговори така:

    -И на мен ми харесваше повече на времето, когато купона и приятелството бяха по-важната част от Дакар ! Помислете обаче, дали Дакар би бил същото, ако ги нямаше големите фирми ? В днешно време дори нямаше как да следите състезанието ?!?
    Ето аз сега например не бих подготвил сам автомобил, но утре сутринта ще карам !

    В момента в Африка тече друго състезание, да сте чули нещо за него или сте видели репортажи ?!? По последни данни Шлесер така беше повел колоната, че по-добре другите да си ходеха в къщи...
    Ето сега настоящия Дакар има няколко добри карачи от частниците, представете си обаче ако отпаднат 3-4 от заводските звезди, кой ще го направи интересно тогава ?!?
    Единствения вариант да изпъкне някой от нормалните играчи са големите фирми ! Чичери беше избран след кастинг от много млади момчета ! Благодарение на BМW !!!
    Митсубиши и Фолксваген наливат огромни кинти, догодина може и двата отбора да се оттеглят, както навремето се оттегли НИСАН !
    Представете си сега, че в настоящото състезание се борят един срещу други Ситроен,BMW, Порше, Нисан, Митсубиши, Фолксваген и Мерцедес ! Само си помислете...не виждате ли, че "полузаводския" играч Фретине се мъчи като грешен дявол ?!? Ако срещу КТМ се изправят мощни заводски отбори на ХОНДА, БМВ или ЯМАХА дали шоуто нямаше да е по-яко ?!?
    Иво, ако утре ти отидеш на едно траялно състезание и конкуренцията ти са УАЗ-ки и самото трасе е направо за нискобюджетни машини с гуми до 33 инча и ходове по четири пръста, ще ти бъде ли интересно ?!? Представи си обаче, че след 5 години, средства, мъка и труд на едно от състезанията те харесва заводски отбор... Няма ли това да е шанс за теб и ще откажеш ли предложението ?!?
    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 09-01-09, 20:23.

    Остави коментар:


  • Tpunep
    отговори
    До: "Дакар" 2009

    Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
    Привет от Испания. Реших да споделя едно мое мнение по темата. За мен Дакар от много време се е превърнал в пълна БОЗА! Защо трябва да участват отбори и ОТБОРИ? Какво искам да кажа- всеки ден слушаме само за ГЪЗАРА Карлос Сайнц или за ПЛАСТМАСОВИТЕ Митцубишета а простичките карачи.......да го ду..т!? Вчера копилота на Алфан припада от умора и хиликоптера цъфна на момента а преди два дни човека бере душа сам и никой не му обръща
    внимание......>>>>++++! Сайнц почупи WV то и на другия ден се появява с ново.......какво е това СРАМ. Кома сменя мотори когато му дойде и зад него кара РАНИЦАТА така му казват тук , да му дава части и тн........и който няма КВО???? Това не е така!!! Пълна несправедливост! Сайнц, Петерхансел и тн. карат чупят и след това хапват, душ спане и джуджетата да правят и който няма???
    Много примери мога да направя и може би много не са съгласни с мен но Дакар се е превърнал в в РЕВЮ на марки и да мерят кой по- голям го вади!
    За мен коли, мотори камиони и атевета- всичко на борда и който до където стигне................да видим дали класирането щеше да е същото?????
    Поздрави Иво
    Принципно си прав няма морален кодекс само финансов, но и Сайнц някога е карал при така наречените аутсайдерски отбори но е показал потенциал и се е развил и сега показва нищо че е в следпенсионна възраст за големия спорт за останалите звезди не знам да имат кой знае какви успехи освем в някои второстепенни ралита говоря за основните заводски отбори а иначе звезди не липсват, истината е че Евроспорт имат правата и показват тези които си плащат и обикновенния зяпач като мене не знае какво се случва в действителност а предполагам има доста интересни неща които да се видят освем при заводските отбори а и друго ме дразни мене лично освем колите и моторите при останалите е пълно затъмнение една две минутки на ден за останалите не хранят душата на фена.

    п.п. Не мисля че темата е оспамена или освем да се направят няколко теми за Дакар което си още по голям спам ама ако сметнете че е така трийте

    Остави коментар:


  • Паджеровод
    отговори
    До: "Дакар" 2009

    Ами... във Формула 1 е така като казвате - всички са при еднакви технически условия горе-долу и с по един куп пари на всеки, само куповете са малко различни...

    Остави коментар:


  • Калин Кулев
    отговори
    До: "Дакар" 2009

    Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
    Привет от Испания. Реших да споделя едно мое мнение по темата. За мен Дакар от много време се е превърнал в пълна БОЗА! Защо трябва да участват отбори и ОТБОРИ? Какво искам да кажа- всеки ден слушаме само за ГЪЗАРА Карлос Сайнц или за ПЛАСТМАСОВИТЕ Митцубишета а простичките карачи.......да го ду..т!? Вчера копилота на Алфан припада от умора и хиликоптера цъфна на момента а преди два дни човека бере душа сам и никой не му обръща
    внимание......>>>>++++! Сайнц почупи WV то и на другия ден се появява с ново.......какво е това СРАМ. Кома сменя мотори когато му дойде и зад него кара РАНИЦАТА така му казват тук , да му дава части и тн........и който няма КВО???? Това не е така!!! Пълна несправедливост! Сайнц, Петерхансел и тн. карат чупят и след това хапват, душ спане и джуджетата да правят и който няма???
    Много примери мога да направя и може би много не са съгласни с мен но Дакар се е превърнал в в РЕВЮ на марки и да мерят кой по- голям го вади!
    За мен коли, мотори камиони и атевета- всичко на борда и който до където стигне................да видим дали класирането щеше да е същото?????
    Поздрави Иво
    То като се замислиш навсякъде са такива педали. Ей ги ония в световното по супермото през 5 минути сменят гуми! Наредили по два мотора, ако единия изкюфка нещо, веднага яхат втория... Пък ако им видиш и механиците! По пет човека на един мотор се нахвърлят, за 10 минути му сменят двигателя. Идва гъзарчето със самолета и с чанта с ботуши само. Облича се и дава гас. Ми... пълна боза! Трябва да ги забранят тия работи. Всички с по един мотор (най-добре модел 2005та да е още по-равно), с по един комплект гуми и най много един механик на два мотора. Всички да си пътуват до състезанията с товарните камиони и да спят в тях. Ай да го видим тогава оня ВанДен Мен какъв беше, дали ще ми кара на 1:18.6 на Буска...

    Остави коментар:


  • Венцислав Петров
    отговори
    До: "Дакар" 2009

    Където се намесят пари винаги става едно и също...

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X