Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

    Вече има яснота за Траялния шампионат през 2017.

    Състезанията ще бъдат 5:

    1. Сливен 4х4 Екстрийм 2017 - 22-23 април 2017
    2. Лазарово 4х4 Екстрийм 2017 - 20-21 май 2017
    3. Русе 4х4 Екстрийм 2017 - 24-25 юни 2017
    4. Зверино 4х4 Екстрийм - 26-27 август 2017
    5. Лясковец 4х4 Екстрийм - 30-01 септември-октомври 2017


    През 2017 ще има и ново ръководство.

    Новият шеф/председател е Илиян Илиев.
    Членове на комисията Траял към сдружението от клубове са : Атанас Арабаджиев и Стоян Францов.

    За генералното класиране ще се взимат под внимание и 5-те кръга, като има нова схема да точки, даваща по-голямо предимство на редовните участници.

    Схема за точките за генерално класиране:

    1 място - 30 точки
    2 място - 25 точки
    3 място - 21 точки
    4 място - 18 точки
    5 място - 16 точки
    6 място - 15 точки
    7 място - 14 точки
    8 място - 13 точки
    9 място - 12 точки
    10 място - 11 точки
    11 място - 10 точки
    12 място - 9 точки
    13 място - 8 точки
    14 място - 7 точки
    15 място - 6 точки
    16 място - 5 точки
    17 място - 4 точки
    18 място - 3 точки
    19 място - 2 точки
    всички след 19-то по 1 точка

    За участие в класирането на веригата екипажите трябва да участват в отделните състезания с един и същ пилот. Навигаторът може да е различен. Автомобилът също може да е различен, но този автомобил не може да участва в състезанията от веригата с друг екипаж.

    На всички състезания няма да се допуска един и същи член на екипаж или автомобил да минава по едно и също трасе два пъти!

    В генералното класиране ще участват 5-те най-добри класирания на даден екипаж.

    Правилника и техническите изисквания не са окончателни и може да търпят промени.
    Последно редактирано от Стоян Францов; 07-03-17, 11:08.

  • #2
    От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

    Технически изисквания
    към машините
    участващи в състезание по офроуд
    част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
    клас Стандартен
    версия от 11.12.2016 г.
    Клас Стандартен
    –Предназначен е за стандартни джипове.

    Изисквания за

    1. Гуми

    Диаметърът на гумите се ограничава до 85 см включително, измерен по хоризонталния диаметър.
    Забранени гуми: тип тракторна и тип бутонка.

    2. Окачване
    Машините в този клас могат да бъдат подобрявани, но изискването е да са с оригиналния за модела тип окачване (ресьорно, пружинно- трилинково с панхард, пружинно с А-рамо и т.н.)
    Машините в този клас трябва да са със серийните за модела мостове.
    Не се допуска използването на coilover и airshocks.

    3. Рама, купе
    Машините в този клас трябва да бъдат със серийната рама, серийната кабина, серийните врати, серийната за модела маска, серийния преден капак и серийните калници.
    Не се допускат съществени промени по купето и рамата(изрязване на твърдия таван, скъсяване на купето, изместване на мостовете, скъсяване на рамата, премахване на стандартните калници за модела, местене на радиатора отзад и т.н.). Трябва да са запазени оригиналните габарити на джипа. Машините трябва да имат предна и задна броня.
    Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

    4. Управление
    Не се допуска използване на фул-хидро или допълнителна хидро асистенция.

    5. Безопасност
    Машините трябва да отговарят на следните точки.

    1. Изисква се минимум дъга за безопасност зад екипажа, адекватно изработена за автомобила. Препоръчва се наличие на 6-точкова клетка за безопасност. Дъгата трябва да е хваната на 4 точки и се препоръчва да има поне един диагонал. Минималните изисквания за защитна дъга са показани на картинката:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rollcage.png
Прегледи:7
Размер:87.6 КБ
ID:5736801

    2. Изисква се наличието на стандартни 3- точкови колани. Седалките и коланите могат да бъдат стандартните за модела.

    3. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

    4. Екипажът трябва да има адекватни каски– няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

    5. Препоръчва се при наличие на еърбег, той да се изключва.

    6. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

    7. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6 м.
    Последно редактирано от Стоян Францов; 11-12-16, 19:11.

    Коментар


    • #3
      От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

      Технически изисквания
      към машините
      участващи в състезание по офроуд
      част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
      клас Модифициран

      версия от 11.12.2016 г.
      Клас Модифициран
      – Предназначен е за модифицирани джипове.

      Изисквания за

      1. Гуми
      Диаметърът на гумите се ограничава до 90 см включително, измерен по хоризонталния диаметър.

      2. Рама, купе

      Машините в този клас могат да бъдат модифицирани,но трябва да имат рама и фабрично купе или оригиналната самоносеща конструкция. Минималната дължина на купето заедно с рамата трябва да бъде не по-малка от разстоянието между предния и задния мост, а минималната ширина не по-малка от разстоянието между вътрешната част на гумите от една ос. Виж илюстрацията:



      Не се допускат машини със завиващ заден мост.
      Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

      3. Безопасност

      Машините трябва да отговарят на следните точки.

      1. Да имат адекватна клетка за безопасност – Няма да се допускат видимо лошо изработени клетки. Няма да се допускат клетки изработени от винкел, тънки тръби (с диаметър под 30 мм.) и други несвойствени материали.
      Клетките трябва да имат един диагонал или X от типа показани на картинките:



      Горната част на клетката трябва да е усилена. Примери за такова усилване са показани на следните картинки:




      Препоръчва се клетките да са изработени от безшевни тръби с минимум по един диагонал в три взаимно-перпендикулярни равнини и да сa с минимален брой заварки.

      2. Да имат спортна седалка минимум за пилота – позволени са и седалки тип „дълбоко рекаро“.

      3. Да имат 3-точков спортен колан (Y – тип) или колан от по-висок клас минимум за пилота – коланът трябва да минава и през двете рамена. 3-точкови серийни колани от лек автомобил не се допускат.

      4. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

      5. Екипажът трябва да има адекватни каски – няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

      6. Колите без фабрични врати (да не е нарушена цялостта на вратата) трябва да имат страничен диагонал, успореден на тялото(седалката), който да предпазва тялото и краката. Той се изработва от тръби с диаметър не по-малък от 30 мм. Препоръчва се страничният диагонал да минава на нивото на раменете и коленете.

      7. При изнесен отзад радиатор, купето трябва да е отделено от него с преграда(метал, автомоб.стъкло, поликарбонат, лексан и т.н.).

      8. Резервоарът и екипажът трябва да бъдат отделени с негорима преграда/кутия.

      9. Когато тръбопроводите на охладителната система минават незащитени с кутия през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

      10. Когато тръбопроводите на горивната система минават през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.
      11. Наличие на ключ маса. При изключване тя трябва изключва акумулатора и да гаси двигателя. Тя трябва да е достъпна и от двете места в автомобила.

      12. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

      13. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6м.

      Коментар


      • #4
        От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

        Технически изисквания
        към машините
        участващи в състезание по офроуд
        част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”
        клас Прототип

        версия от 11.12.2016 г.
        Клас Прототип
        – Предназначен е за протитипи.

        Изисквания за:

        1. Гуми
        Диаметърът на гумите не е ограничен.

        2. Рама, купе, носеща конструкция

        Машините в този клас могат да бъдат модифицирани свободно.
        Местата за буксиране и вдигане на джипа трябва да са маркирани в червено или оранжево.

        3. Безопасност

        Машините трябва да отговарят на следните точки.

        1. Да имат адекватна клетка за безопасност – Няма да се допускат видимо лошо изработени клетки. Няма да се допускат клетки изработени от винкел, тънки тръби (с диаметър под 30 мм.) и други несвойствени материали.
        Клетките трябва да имат един диагонал или X от типа показани на картинките:


        Горната част на клетката трябва да е усилена. Примери за такова усилване са показани на следните картинки:



        Препоръчва се клетките да са изработени от безшевни тръби с минимум по един диагонал в три взаимно-перпендикулярни равнини и да сa с минимален брой заварки.

        2. Да имат спортна седалка минимум за пилота – позволени са и седалки тип „дълбоко рекаро“.

        3. Да имат 3-точков спортен колан (Y – тип) или колан от по-висок клас минимум за пилота – коланът трябва да минава и през двете рамена. 3-точкови серийни колани от лек автомобил не се допускат.

        4. Машината трябва да има работеща крачна спирачна система и трябва да има работеща ръчна спирачка.

        5. Екипажът трябва да има адекватни каски – няма да се допускат следните видове каски: строителни, велосипедни, кожени, военни и др. по преценка на организаторите.

        6. Колите с тръбна конструкция и колите без фабрични врати (да не е нарушена цялостта на вратата) трябва да имат страничен диагонал, успореден на тялото(седалката), който да предпазва тялото и краката. Той се изработва от тръби с диаметър не по-малък от 30 мм. Препоръчва се страничният диагонал да минава на нивото на раменете и коленете.

        7. Колите с тръбна конструкция трябва да имат стабилен здрав под. Трябва да имат странични панели, които да пазят тялото. Панелите се монтират между страничния диагонал и пода. Позволява се те да са изработени и от щанцована, стоманена решетка с дебелина минимум 3мм и максимална големина на отворите 20мм x 20мм. Препоръчителна дебелина на панелите: 2 мм за стомана или 3 мм за алуминий.

        8. Колите с тръбна конструкция и колите без твърд таван трябва да имат защитен панел на тавана, който да покрива цялата кабина. Защитният панел се закрепва с помощта на минимум 6 болта с дебелина минимум 8 мм, с якост минимум 8,8. Ако панелът е заварен, то това трябва да е с поне 6 шева с минимална дължина 50 мм всеки. Позволява се той да се изработи и от щанцована, стоманена решетка с дебелина минимум 3мм и максимална големина на отворите 20мм х 20мм. Препоръчителна дебелина на панелите: 2 мм за стомана или 3 мм алуминий.

        9. При изнесен отзад радиатор, купето трябва да е отделено от него с преграда(метал, автомоб.стъкло, поликарбонат, лексан и т.н.).

        10. Резервоарът и екипажът трябва да бъдат отделени с негорима преграда/кутия.

        11. Когато тръбопроводите на охладителната система минават незащитени с кутия през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

        12. Когато тръбопроводите на горивната система минават през купето не се разрешава използването на меки връзки и маркучи.

        13. Наличие на ключ маса. При изключване тя трябва изключва акумулатора и да гаси двигателя. Тя трябва да е достъпна и от двете места в автомобила.

        14. Здраво закрепени – акумулатори, резервоари и помощно оборудване: пътеки, джакове, котви и др.

        15. Машината трябва да е оборудвана с колан(въже) за осигуряване с дължина минимум 6м.

        Коментар


        • #5
          От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017
          Правилник
          за провеждане на състезание по офроуд
          част от Траялен шампионат „4х4 Екстрийм”

          версия от 11.12.2016 г.
          1.Участие:

          Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси и маса до 3т. Автомобилите трябва да отговарят на техническите изисквания, които са описани в отделен документ и се прилагат към правилника. Състезанието се провежда по отворено трасе разделено на екстремни зони с препятствия. Право на участие имат всички заплатили таксата за участие, с изключение на видимо употребилите алкохол или упойващи вещества. За целта преди старта на всяка зона всички участници задължително преминават през проба за алкохол в дъха. Употребата на упойващи вещества се определя визуално от съдиите. Ако у съдията възникне съмнение за употреба на упойващи вещества състезателят ще бъде проверен с полеви тест.
          До старт се допускат само автомобили отговарящи на техническите изисквания. За да стартират автомобилите трябва да са със залепен стикер за технически преглед, залепени стартови номера и стикери на спонсорите. Всички екипажи задължително трябва да носят адекватни каски. Състезателите нямат право да ползват вериги или автомобилите да са оборудвани с тракове. Водачите ще могат да имат и помощник(навигатор), който да ги насочва през зоните.

          Участието на лица под 18год. става след писменото съгласие на техен родител( настойник).


          2. Класове

          Състезанието се провежда в три класа: Стандартен, Модифициран и Прототип.


          3.Начин на оценяване на екипажите:

          Трасето е отворено и се състои от отделни зони. Зоните се отварят и се затварят по няколко едновременно. Екипажите в отделните класове се разделят на групи и преминават определените им зони по жребий, като важи принципът на ротацията - първият стартирал в първата зона, на следващата става последен, вторият първи, третият втори и т.н. При повикване и неявяване на екипажа на входа на зоната до 5 минути, той губи правото си да стартира в зоната. Екипажът може да поиска 15 мин. отсрочка за стартиране в зоната. При използване на такава отсрочка екипажът може да пропусне редът си на стартиране и получава наказание от 200 наказателни точки при стартиране в зоната.
          След изтичане на отсрочката, ако епипажът не е готов да стартира - машината трябва да е на старта на зоната, той губи правото си да стартира в зоната и тогава не му се начислява наказанието от 200 точки.

          За всяка зона отговарят полеви съдии.

          Всяка зона има вход, изход и врати.

          Контролното време за преминаване на зона е 15 мин.

          Нестартиране в зона се наказва с 700 наказателни точки.

          Вход – екипажът и автомобилът могат да влязат в зоната само през нейния вход. Навигаторът може да е извън автомобила при влизане в зоната. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки, котви, които трябва да са част от оборудването на автомобила или да бъдат внесени от навигатора в зоната, веднага след пускане на времето и преди навлизане на автомобила в зоната.

          Врата – това е мислената линия между 2 колчета поставени на определени места в зоната. Вратата има посока на преминаване(вход-изход). Едното колче е маркирано и то определя посоката на вратата. На входа маркираното колче се намира отляво на автомобила. Всяка непремината врата носи по 100 наказателни точки. Ширината на вратата трябва да минимум 3 м. За премината(взета) се смята врата премината от целия джип при движение напред в указаната на вратата посока, като накрая колчетата на вратата не са съборени на земята или счупени. Ако при преминаването на врата се събори или счупи колче, екипажът получава 50 наказателни точки – „половин врата“. За да се зачете „половин врата“, предните 2 колела на автомобила трябва да са преминали изцяло през вратата, преди да се събори или счупи колче от нея, а движението на автомобила да продължи напред. Подаване на предните 2 колела през вратата и връщане назад не се брои за премината врата или половин врата. Всяко преминаване на врата в грешната посока води до наказание от 100 точки. Вътре в зоната може да се заобикалят(пропускат) врати.

          Изход на зоната
          – Изходът на зоната е обозначен. Във всяка зона на екипажите се засича времето за преминаване. Целият екипаж, автомобилът и цялото оборудване трябва да преминат през изхода на зоната за да се спре времето и зоната да се отбележи като успешно премината. При просрочване на контролното време полевият съдия изважда автомобила от зоната и изчислява натрупаните наказания. Същото важи и при излизане на автомобила извън зоната с две колела едновременно (гумите да излязат изцяло извън лентата), като времето за преминаване в този случай е равно на контролното време.


          По време на преминаването на всяка зона, за всяка грешка съдията начислява наказателни точки. Състезателите могат да ползват оборудването внесено при влизането в зоната (точка Вход) .Не се допуска внасянето на помощни средства отвън след влизане на автомобила в зоната. Не се допуска използването на повече от две пътеки, като максималната им дължина е 1,5м. Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. При движение на автомобила през зоната хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и поставени и закопчани каски.

          Изключение прави преминаването на(над) опасни водни препятствия. При преминаване на(над) опасни водни препятствия участниците трябва да разкопчаят коланите си, ако съдията ги инструктира за това.
          Ако седалката и колана на навигатора в класове Прототип и Модифициран не са спортни, той няма право да седи вътре в джипа.
          Навигаторът извън автомобила също трябва да е с поставена и закопчана каска.
          Не се разрешава използването на земекопни инструменти, както и умишлената промяна на препятствията.
          Навигаторът може да балансира автомобила в движение само посредством колан(въже) завързан за него. Балансирането в движение чрез стъпването на степенки, висенето от врати и прозорци се наказва.
          Клатенето/бутането/дърпането на автомобила без колан се наказва.
          Автомобилът може да бъде повдиган само с крик(джек). Не се позволява повдигане и клатене на джипа с пътеки. Не се позволява подлагане и наместване на пътеки, ако има движение на гумите на джипа.

          Полевите съдии нямат право да навигират екипажа. Функцията на полевия съдия в зоната е единствено да отразява случващото се в зоната.

          Екипажът няма право да се движи по трасето с ненавито въже на лебедката, въже на лебедката прибрано в купето или влачещ се колан. Съдията трябва да спре движението на екипажа, но не и времето, до прибиране на въжето или колана. Въжето може да бъде навито на лебедката или на специални куки на бронята на автомобила.


          Движението между зоните и в района около тях става със скорост не по-висока от 20км/ч.

          Класирането на екипажите е по сбора на наказателните точки, с които всеки екипаж е преминал зоните.


          Наказателни точки се начисляват за:
          Нестартиране в зона - 700 т.
          Непреминаване на целия джип през врата – 100 т.
          Половин врата – 50 т.
          Грубо държане, реплики към полеви съдия - 100т.
          Сваляне на каска или движение с незакопчана каска – 100 т.
          Използване на лебедка без успокоител на въжето – 100 т.
          Докосване с ръка, крак или тяло на опънато въже на лебедка (1) – 100 т.
          Балансиране, клатене/бутане/дърпане на джипа без колан(въже) – 100 т.
          Увиване на колана за балансиране около тялото или ръката– 100 т.
          Незакопчан предпазен колан по време на движение (2) – 100 т.
          Умишлено променяне на трасето (3) – 100 т.
          Ползване на лебедка (4) – 50 т.
          Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (5) – 10 т.
          Ползване на крик( джек) (6) – 10 т.
          Съборено или счупено колче (7) – 10 т.
          Настъпване(скъсване) на лента (8 ) – 10 т.
          Време за преминаване на зона (9) – 6т/мин; 1т/10 сек.


          Легенда:

          (1) може да се „работи“ с опънато въже на лебедка само чрез колан с дължина минимум 2м.
          (2) предпазният колан може да бъде разкопчан при опасно водно препятствие, ако съдията инструктира екипажа за това
          (3) Екипажът няма право на мести/променя елементи от трасето
          (4) За всеки цикъл „закачване-теглене-откачване” на куката
          (5) За всеки цикъл „поставяне-преминаване-вдигане” на стълбата
          (6) За всеки цикъл „поставяне-вдигане-спускане до земята” на крика
          (7) За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки от дължината си
          (8 ) За всяко колело настъпило лентата
          (9) Времето за преминаване на трасето ще се закръглява до 10 секунди по математическото правило( напр. 15’24” се закръглява на 15мин и 20 сек, а 15’25” се закръглява на 15мин и 30 сек)

          4.Ползване на асистенция.

          Асистираща машина.
          Екипажите не могат да ползват асистираща машина по време на преминаване през зоната. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани само за стационарни опорни точки при самоизвличане. След изтичане на контролното време или след отказване на екипажа асистиращата машина може да извади състезателната машина извън зоната. При обръщане, ако екипажът не може да изправи машината сам, той следва да се откаже и асистиращата машина ще го евакуира от трасето.
          Помощ от публиката.
          Помощ от публиката не може да се използва. При обръщане публиката може да изправи автомобила след поискване от полевия съдия или екипажа. Това е равносилно на отказване на екипажа.


          5. Дисквалификация при:


          Ползване на оборудване внесено отвън.
          Промяна на препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане на дървета.
          Дисквалификацията важи само за съответната зона и екипажът се наказа с 700 наказателни точки.
          Грубо неспазване на правилата и непристойно поведение – по решение на главния съдия.
          Движение между зоните и в района около тях със скорост по-висока от 20км/ч., което застрашава живота и здравето на публиката и участниците – по решение на главния съдия.
          Дисквалификациите по тази точка важат за цялото състезание.


          6
          .Класиране:

          За всеки етап: класирането се извършва по броя на наказателите точките начислени на екипажа след преминаване на зоните. Подреждането е по възходящ ред на точките. Официалните резултати се обявяват от организатора на предвидените за това места, спрямо предварително обявената програма от организатора.
          При допуснати грешки, организаторите имат право да променят обявеното етапно класиране преди старта на следващия етап.

          Главното класиране: се извършва след сумиране на резултатите на екипажите от отделните етапи(дни).
          Ако два екипажа спорят за призовите места (от първо до трето) и имат равен брой точки се измерва диаметъра на гумите на двете машини. Предимство в класирането получава екипажът състезавал се с гуми с по-малък диаметър.
          Главното класиране се обявява от организатора по време на награждаването, след като са обявени етапните резултати и са разгледани всички възражения.

          7. Възражения(контестации):
          Възражения се подават в писмен вид до 30 минути след обявяването на етапните класирания при Главния съдия. Единствено снимки и видео клипове се приемат, като доказателствен материал в подкрепа или срещу на тезата на подалия възражение.

          Последно редактирано от Стоян Францов; 11-12-16, 19:54.

          Коментар


          • #6
            От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

            Стояне, я обяснете защо въведохте това изискване за ръчна спирачка?
            И как ще определите, че е "действаща"? На естакада?

            Аз няма да участвам догодина, и не ме вълнуват правилата, но ми се струва, ч преигравате с изискванията.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Аз няма да участвам догодина, и не ме вълнуват правилата, но ми се струва, ч преигравате с изискванията.
              Ами тогава защо се вълнуваш?

              Коментар


              • #8
                От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Стояне, я обяснете защо въведохте това изискване за ръчна спирачка?
                И как ще определите, че е "действаща"? На естакада?

                Аз няма да участвам догодина, и не ме вълнуват правилата, но ми се струва, ч преигравате с изискванията.

                Задай си въпроса защо производителите на автомобили слагат спирачни системи на автомобилте, в частност ръчна спирачка.

                Коментар


                • #9
                  От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                  Аз пък не видях нищо променено в правилна посока. Няма да се учудя, ако съствзателите са по-малко следващата година.
                  Samurai Gemax

                  Коментар


                  • #10
                    От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                    Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                    Аз пък не видях нищо променено в правилна посока.
                    Демек в твоята посока?Ами да няма.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                      Аз си мисля, че с този надменен тон който държите ще накарете доста състезатели да се откажат, ама както си знаете.

                      Дано да греша де.
                      Успех в новия сезон.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                        Коле така е редно при изправяне на обърната машина не винаги може да се прецени дали е на скорост или не.А ръчната спирачка е сигурен вариант .ДА не забравяме кошмара ЗВРИНО.А ще се проверява лесно ,съдиите на ТЕХ ПРЕГЛЕД качва се пали колата дърпа ръчната и не трябва да тръгва .НЕ ВИДЯХ ИЗИСКВАНЕ ВЪЖЕТО НА ЛЕБЕДКАТА ДА СЕ НАВИВА ИЛИ ЗАКАЧА НА ПРЕДВАРИТЕЛНО МОНТИРАНИ КУКИ ,ОЩЕ ЛИ ЩЕ ХВЪРЛЯМЕ ВЪЖЕТО НА ЛЕБЕДКАТА ВЪРХУ ПИЛОТА ,ДО КОГА ТАКА.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                          Никой няма да се откаже!Каквото и да е пак ще караме защото това е нашето хоби,нашата страст и емоция
                          Поздрави и с нетърпение очакваме 1-ви кръг в Сливен.
                          "АСК ЗАГОРА 4х4"
                          0897937797....по всяко време!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                            Първоначално публикуван от valerisuper Преглед на мнение
                            НЕ ВИДЯХ ИЗИСКВАНЕ ВЪЖЕТО НА ЛЕБЕДКАТА ДА СЕ НАВИВА ИЛИ ЗАКАЧА НА ПРЕДВАРИТЕЛНО МОНТИРАНИ КУКИ ,ОЩЕ ЛИ ЩЕ ХВЪРЛЯМЕ ВЪЖЕТО НА ЛЕБЕДКАТА ВЪРХУ ПИЛОТА ,ДО КОГА ТАКА.
                            Добавено е.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017

                              СЕГА го публикувахте видях БРАВО ,ВСИЧКО Е ОК.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X