От: Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2017
Ами малко се разочаровах от състезанието в Лазарово.......
1-во: състезатели влизат в зоната,стигат до дадена врата и започват да питат съдията кое е разрешено и кое забранено!?
2-ро: съдиите продължават да играят ролята на помощник-навигатори и се обаждат където не им е работа!
3-то: два джипа се състезават с един и същи навигатор!
4-то: джипа влиза назад във врата и това му се зачита за правилно!???
5-то: джипа влиза до половината във вратата,събаря едното колче,връща се назад и атакува отново врата и това му се брои за половин врата!??
6-то: побутва се колче,което остава наклонено на 45градуса и това се счита за съборено!?
7-мо: смачква се храст на който е вързана лента,джипа настъпва лентата с двете гуми,но това не се наказва!
8-мо: състезател заповядва на конкурент да си докара при него джипа за да провери за неотговарящо на класа окачване,вместо да подаде контестация!?
и т.н.
С това нямам за цел да засегна никой,а само да обясня защо е "песимизма" както го нарече!
Не разбирам,защо се разпечатват и раздават правилници при записване като никой не си прави труда да ги прочете?!Но пък от друга страна,защо да си прави труда да чете,като ако нещо не му е ясно или нещо пропусне то съдията ще му "помогне"!!А дали му помага или всъщност му пречи?!?Ако съдиите продължават в тази посока,никога състезателите няма да си направят труда да прочетат правилата и да ги спазват!!
А както ти сам каза Наско: "......за да продължава да ги има офроуд състезанията, са именно правилата."
Меха,не зная как е в другите класове.Както знаеш карам в Стандарт.Става дума за съдиите в този клас!
Имам някои наблюдения за съдийството в по-горните класове,но са бегли и не мога да ги коментирам!Трябва състезатели от другите класове да си изкажат мненията!
П.П. и пак казвам,че никого не искам да обидя или засегна като състезател или съдия......просто правилата трябва да се спазват!
Първоначално публикуван от atanas_93
Преглед на мнение
1-во: състезатели влизат в зоната,стигат до дадена врата и започват да питат съдията кое е разрешено и кое забранено!?
2-ро: съдиите продължават да играят ролята на помощник-навигатори и се обаждат където не им е работа!
3-то: два джипа се състезават с един и същи навигатор!
4-то: джипа влиза назад във врата и това му се зачита за правилно!???
5-то: джипа влиза до половината във вратата,събаря едното колче,връща се назад и атакува отново врата и това му се брои за половин врата!??
6-то: побутва се колче,което остава наклонено на 45градуса и това се счита за съборено!?
7-мо: смачква се храст на който е вързана лента,джипа настъпва лентата с двете гуми,но това не се наказва!
8-мо: състезател заповядва на конкурент да си докара при него джипа за да провери за неотговарящо на класа окачване,вместо да подаде контестация!?
и т.н.
С това нямам за цел да засегна никой,а само да обясня защо е "песимизма" както го нарече!
Не разбирам,защо се разпечатват и раздават правилници при записване като никой не си прави труда да ги прочете?!Но пък от друга страна,защо да си прави труда да чете,като ако нещо не му е ясно или нещо пропусне то съдията ще му "помогне"!!А дали му помага или всъщност му пречи?!?Ако съдиите продължават в тази посока,никога състезателите няма да си направят труда да прочетат правилата и да ги спазват!!
А както ти сам каза Наско: "......за да продължава да ги има офроуд състезанията, са именно правилата."
Първоначално публикуван от meha1971
Преглед на мнение
Имам някои наблюдения за съдийството в по-горните класове,но са бегли и не мога да ги коментирам!Трябва състезатели от другите класове да си изкажат мненията!
П.П. и пак казвам,че никого не искам да обидя или засегна като състезател или съдия......просто правилата трябва да се спазват!
Коментар