Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

    Първоначално публикуван от Мариян Р40 Преглед на мнение
    някой от организаторите може ли да обясни какво стана с масовия старт при модифициран?как някой от машините финишираха и после се върнаха да помагат на другите???
    Не съм от организаторите, но мога да отговоря.
    Преди старта на масовата зона, организаторът и главен съдия на зоната събра всички екипажи и даде подробни разяснения за стартиране, преминаване и финиширане. Едно от разясненията беше и това, че състезатели имат право да си помагат един на друг. Именно състезатели, а не асистенция от машина или публика.

    П.П. Нашият екипаж се възползва именно от това, благодарение на отзовали се колеги състезатели. Такава помощ е оказвана и на предишни състезания. Разрешена е при трофи и при рали. Поправете ме ако греша.
    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
    Времето е ценно, само ако не бързаш.
    0889623098

    Коментар


    • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

      Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
      Не съм от организаторите, но мога да отговоря.
      Преди старта на масовата зона, организаторът и главен съдия на зоната събра всички екипажи и даде подробни разяснения за стартиране, преминаване и финиширане. Едно от разясненията беше и това, че състезатели имат право да си помагат един на друг. Именно състезатели, а не асистенция от машина или публика.

      П.П. Нашият екипаж се възползва именно от това, благодарение на отзовали се колеги състезатели. Такава помощ е оказвана и на предишни състезания. Разрешена е при трофи и при рали. Поправете ме ако греша.
      Могат да помагат преди да са финиширали след като финишират нямат право да се връщат !
      NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
      Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

      Коментар


      • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

        Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
        Не съм от организаторите, но мога да отговоря.
        Преди старта на масовата зона, организаторът и главен съдия на зоната събра всички екипажи и даде подробни разяснения за стартиране, преминаване и финиширане. Едно от разясненията беше и това, че състезатели имат право да си помагат един на друг. Именно състезатели, а не асистенция от машина или публика.

        П.П. Нашият екипаж се възползва именно от това, благодарение на отзовали се колеги състезатели. Такава помощ е оказвана и на предишни състезания. Разрешена е при трофи и при рали. Поправете ме ако греша.
        и аз го чух това разяснение от организатора и за това въпроса ми е към тях!не трябваше ли първо да помогнат на когото искат и след това да финишират???
        Nissan Patrol 4.0

        Коментар


        • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

          За този момент нищо не пише в правилника. Нека по-компетентните се произнесат. Отсега се съгласявам с тях. За мен са без значение получените/отнетите точки. Участвам в траялните състезания заради самия траял и приятелите, с които споделям радостните и трудните моменти, съпътстващи оффроуда.

          П.П. Отивам да лекувам машината, че я потрошихме, все едно е ходила на война.

          П.П.П. Следващия път ако се наложи да ни вадят от трасето с багер, нека да е Борко.
          Приятели не се печелят - губят се завинаги.
          УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
          Времето е ценно, само ако не бързаш.
          0889623098

          Коментар


          • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

            Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнение
            Могат да помагат преди да са финиширали след като финишират нямат право да се връщат !
            Първоначално публикуван от Мариян Р40 Преглед на мнение
            и аз го чух това разяснение от организатора и за това въпроса ми е към тях!не трябваше ли първо да помогнат на когото искат и след това да финишират???
            След като не е изрично забранено, всичко е разрешено. А дали си финиширал или не, си участник в състезанието до самия му финал, след като си заплатил такса участие и си минал технически преглед.
            "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
            „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

            Коментар


            • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

              Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
              За този момент нищо не пише в правилника. Нека по-компетентните се произнесат. Отсега се съгласявам с тях. За мен са без значение получените/отнетите точки. Участвам в траялните състезания заради самия траял и приятелите, с които споделям радостните и трудните моменти, съпътстващи оффроуда.

              П.П. Отивам да лекувам машината, че я потрошихме, все едно е ходила на война.

              П.П.П. Следващия път ако се наложи да ни вадят от трасето с багер, нека да е Борко.
              за това въпроса ми е към организаторите а не публичен!
              Nissan Patrol 4.0

              Коментар


              • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                След като не е изрично забранено, всичко е разрешено.
                В конкретния случай сигурно е вярно, щом го няма в правилника...

                Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                А дали си финиширал или не, си участник в състезанието до самия му финал, след като си заплатил такса участие и си минал технически преглед.
                Тук не съм съгласен, защото това убива идеята за феърплея... След като вече си финиширал и имаш класиране е много лесно да се помага, въпроса е да си "жертваш" класирането, за да помогнеш и да се издигнеш над нещата...
                В световната практика е разрешено докато си в трасето, финишираш ли, вече си извън специалния етап и състезанието за деня, т.е. ще нарушиш няколко правила - връщане в трасето (пречиш на тия които се движат към финала), помощта става "външна", защото можеш да вземеш части, да си вземеш колани, бира и какво ли още не и тогава да се правиш на състрадателен към колегите и това не е коректно към другите.

                Коментар


                • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                  Точно така, въпреки че не е описано в правилника преди старта изрично им обясних, че могат да си помагат само и единствено преди да финишират. Но голяма част от Българите не разбират български език, друга част чуват избирателно, а всички заедно влагат всичките си усилия в заобикаляне на правилата и прецакване на системата!!!! Затова правилникът през 2008г. беше една страница , а ппрез 2014 г. вече е шест! Затова България е най-бедната страна в ЕС, а северозапада е най-бедната част на България!!!

                  п.п. Една от причините да се откажа да организирам състезания е това, че ми писна да се занимавам с малоумници!
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                    В конкретния случай сигурно е вярно, щом го няма в правилника...



                    Тук не съм съгласен, защото това убива идеята за феърплея... След като вече си финиширал и имаш класиране е много лесно да се помага, въпроса е да си "жертваш" класирането, за да помогнеш и да се издигнеш над нещата...
                    В световната практика е разрешено докато си в трасето, финишираш ли, вече си извън специалния етап и състезанието за деня, т.е. ще нарушиш няколко правила - връщане в трасето (пречиш на тия които се движат към финала), помощта става "външна", защото можеш да вземеш части, да си вземеш колани, бира и какво ли още не и тогава да се правиш на състрадателен към колегите и това не е коректно към другите.
                    Много правилно се изрази , от това по ясно няма на къде. Финишираш ли вече си публика. Повечето го знаем и заради това Бакалов нададе вой във Варна на финала на първия ден.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Точно така, въпреки че не е описано в правилника преди старта изрично им обясних, че могат да си помагат само и единствено преди да финишират. Но голяма част от Българите не разбират български език, друга част чуват избирателно, а всички заедно влагат всичките си усилия в заобикаляне на правилата и прецакване на системата!!!! Затова правилникът през 2008г. беше една страница , а ппрез 2014 г. вече е шест! Затова България е най-бедната страна в ЕС, а северозапада е най-бедната част на България!!!

                      п.п. Една от причините да се откажа да организирам състезания е това, че ми писна да се занимавам с малоумници!
                      благодаря за отговора!
                      Nissan Patrol 4.0

                      Коментар


                      • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Много правилно се изрази , от това по ясно няма на къде. Финишираш ли вече си публика. Повечето го знаем и заради това Бакалов нададе вой във Варна на финала на първия ден.
                        Ей , изкара ме че само мърморя ... аз просто искам да се спазва правилника , а там ясно е казано че състезателите могат да си помагат един на друг САМО ДОКАТО СА В ТРАСЕТО ! . Финиширал екипаж е вече част от публиката и всякаква помощ към друг екипаж трябва да се третира като помощ от публиката , която от своя страна води до дисквалификация на екипажа за съответния етап или зона .
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                          Ей , изкара ме че само мърморя ... аз просто искам да се спазва правилника , а там ясно е казано че състезателите могат да си помагат един на друг САМО ДОКАТО СА В ТРАСЕТО ! . Финиширал екипаж е вече част от публиката и всякаква помощ към друг екипаж трябва да се третира като помощ от публиката , която от своя страна води до дисквалификация на екипажа за съответния етап или зона .
                          Не бе, прав си беше просто казах че си знаем правилника колкото и да не е съвършен. Това кой , как го спазва е друг въпрос
                          Последно редактирано от banjo; 14-05-14, 10:16.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                            Първоначално публикуван от valerisuper Преглед на мнение
                            Koлега относно люлката искам да поясня някои моменти ,да вярно люлката се счупи на предпоследния екипаж и за да не лишим последния екипаж от правото да вземе бонус точки му предоставих съседната до нас люлка и му приспаднах времето за придвижване до другата люлка и обратно,мисля че сме били напълно коректни.първия ден люлката беше последния бонус по трасето и в повчето случаи времето не им достигаше да имат време да я атакуват ,на всеки екипаж съм съобщтавал времето с което разполага и повечето състезатели предпочетоха финал с плюс 300 точки отколкото да не им стигне време.а относно дали е била излишна преценява сам всеки екипаж ,но на това късо трасе 100 точки са си доста.а премината люлка се зачита когато и четрите колелета през цялато преминаване имат допир с горната част на дърветата ,за пример мога да ти дам Ионко и Ушко на които по една гума им падна 40 см преди края и не им бяха зачетени бонуси а теб щом не съм те запомнил значи си бил много далече от истината но успех в следващите състезания.
                            Колега, моля да запазиш личните си чувства ,спомени и дефиниции за себе си !

                            Първоначално публикуван от Георги Василев
                            Относно люлката: траповете бяха под люлката по- миналата година. И тези, които паднаха от нея си минаваха през траповете т.е. нямаха никакъв ефект. От тогава( два пъти на Зверино и веднъж на Лазарово) люлката се минава с четирите гуми от край до край върху гредите. Това многократно е обяснявано във форума и на място. Препятствието "люлка" е за технично каране, а не за раздаване на газ и "прелитане"! Когато съдията ми се обади, че се е счупила(преди края на състезанието) взех решение, който иска да кара люлката да се отклони 20м. встрани и да премине през другата люлка(на "Прототип"). След края на състезателния ден възстановихме люлката.
                            А тези екипажи, които "избираха да я заобиколят за да не губят време" очевидно не са наясно с философията на траяла При преминаване на люлката могат да загубят 1-2мин(6-12 точки), а могат да спечелят 50 точки. Всеки си преценява.....
                            Не беше обяснено никъде как трябва да се мине ,нито от уважаемият г-н Валери Бисеров (преди самото препятствие) ,който под мустак от самото начало на състезанието мърмореше "Да не завършиш преди да си започнал" поради факта ,че извърших малко по-рязка маневра в зоната на техническия преглед (необходими поради липсата на място за маневриране) ,която беше безопасна с оглед сигурността на публика и състезатели , нито от организатор устно или в правилника ! 2012 съм го минавал по един начин а факта ,че се е изменило в следващи издания -нали знаете как се прави в Европа-та : в правилника с червено и със синьо се пише фрагмента от стария правилник и изменението в новия за да е ясно ! Казал рекъл е повече от несериозно !

                            Не искам да приемаш думите ми като заядливи ,просто отношението на конкретния съдия не ми допадна ,а като гледам как продължава няма и да ми допадне. Думите ти за философията на траяла ми харесаха и моето мислене и действия се уповават на това ,просто не е приятно правилата да се продиктуват след края на играта -което стана в моя случай конкретно за това малко препятствие.

                            Коментар


                            • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                              Тези проблеми се появиха от липсата на брифинг, на който да се разясни на състезателите. Мерки вече са взети, ще правим и схеми на трасетата и нещата ще станат много по-ясни на Лясковец

                              Коментар


                              • От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май

                                Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
                                Колега, моля да запазиш личните си чувства ,спомени и дефиниции за себе си !



                                Не беше обяснено никъде как трябва да се мине ,нито от уважаемият г-н Валери Бисеров (преди самото препятствие) ,който под мустак от самото начало на състезанието мърмореше "Да не завършиш преди да си започнал" поради факта ,че извърших малко по-рязка маневра в зоната на техническия преглед (необходими поради липсата на място за маневриране) ,която беше безопасна с оглед сигурността на публика и състезатели , нито от организатор устно или в правилника ! 2012 съм го минавал по един начин а факта ,че се е изменило в следващи издания -нали знаете как се прави в Европа-та : в правилника с червено и със синьо се пише фрагмента от стария правилник и изменението в новия за да е ясно ! Казал рекъл е повече от несериозно !

                                Не искам да приемаш думите ми като заядливи ,просто отношението на конкретния съдия не ми допадна ,а като гледам как продължава няма и да ми допадне. Думите ти за философията на траяла ми харесаха и моето мислене и действия се уповават на това ,просто не е приятно правилата да се продиктуват след края на играта -което стана в моя случай конкретно за това малко препятствие.
                                Иво , дай го малко по леко ... Валери с нищо не ти е виновен , масово е това състезателите да не четат правилника и да не знаят как е правилният начин за преодоляване на препятствие или зона . Конкретно за люлката се знаеше и се обясняваше от Валери / макар че въобще не е длъжен да обяснява на всеки как трябва да се премине препятствието / правилния начин за преминаване . Вярно е че нямаше брифинг на състезателите , но това не оправдава незнанието ви - минаваш пеш по ВСИЧКИ зони от твоят клас , оглеждаш ги много добре и ако има нещо неясно сверяваш със правилника и чак тогава питаш ресорния съдия или организатора . Във моите зони много малко бяха екипажите които огледаха добре зоната , направиха си стратегията и преминаха успешно , повечето бяха урболишката напред пък каквото стане - така траял не се кара ...
                                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X