Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Свий
X
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Лазарово си е Лазарово . Най-емблематичното състезание за България. Опитваме се да влезем в Европа дори и с оффроуд изявите си , ДА АМА НЕ . Клас Прото , както каза Кайо няма как да го има без Исаев и Илиян , и кой друг би карал в класа като не е вложил достатъчно средства (или си мисли , че с доработки по Витара ще се класира в тройката) . Затова си има класове но малко в стремнеж да копираме Европата ги разпиляхте и екипажи които могат да карат и имат сърце и достатъчно финанси да участват в траялните състезания се отказаха да карат в големия клас .................. защото не им стигат финансите. Не искам да ми се сърдят Илиян и Пламен Исаев защото мисля , че сме приятели . Траял в България се прави според машините които ще участват . Преди 3 г. Антон и компания направи Сливен 4х4 и купона беше голям , спечелиха тогавашните МОНСТЪРИ Бай Матьо, Иван Попов ........... . И сега нови машини нови правила и ГОЛЕМИ КАРАНИЦИ И СПОРОВЕ. ТРАЯЛ в България ще има когато има поне 5 конкурентни машини в ПРОТО . Останалото МОДИФИЦИРАН в който всеки може да докаже колко може как си е подготвил машината и колко му стиска да дава газ .
П.П. В Трофито е същото , поне малко изравняваме силите - според финансите.ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Както монетата има две страни, така е и в спорта ...има доволни и недоволни ! Общо взето, който за каквото отишъл ако не го е получил мрънка в форума, ако е изказва благодарностиугодия за всички няма как да има
АЗ се повозих,накалях и забавлявах доволно за което благодаря на организаторите
Критиката която 80% от екипажите направихме е ЛИПСАТА НА БРИФИНГ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗОНИТЕ !
Сузуки Витара 1.6 М.И. - R.I.P. 1995-2016
Мъжът е като хладилна чанта, ако го напълниш с бира, може да го носиш на всякъде.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от bat-zdravko Преглед на мнениеКакто монетата има две страни, така е и в спорта ...има доволни и недоволни ! Общо взето, който за каквото отишъл ако не го е получил мрънка в форума, ако е изказва благодарностиугодия за всички няма как да има
АЗ се повозих,накалях и забавлявах доволно за което благодаря на организаторите
Критиката която 80% от екипажите направихме е ЛИПСАТА НА БРИФИНГ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЗОНИТЕ !
С Гаргата ще споря на живо,че ме мързи да пиша.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнениеПълна трагедия в Прото-мъртво роден клас както ми сподели един от организаторите хахахахаха.Един не иска да си изцапа белите гащета другите се изпочупиха на гробищата. На края "масовия"старт трима състезатели.Мисля че сериозно трябва да се помисли за състезатели които умишлено пропускат две зони за да не се изцапат, да се дават бонус точки на другите явили се на масовия старт.!!!!!!!!
Така мисля,че ще е по-честно спрямо състезателите които си цапат гащетата,било то бели,розови,сини на лилави точки...., и тези които още не са счупили машината за МАСОВИЯТ СТАРТ !
Или ако искаш да се наказват всички състезатели които са чисти по време на траялно състезание,а тези които са кални и най-мръсни да им дават бонус точки .....?
Липсваше ми твоята критика и тясно специализираното ти мнение за организацията на траялни състезания и тяхното влияние на Балканският полуостров.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнениеЛазарово си е Лазарово . Най-емблематичното състезание за България. Опитваме се да влезем в Европа дори и с оффроуд изявите си , ДА АМА НЕ . Клас Прото , както каза Кайо няма как да го има без Исаев и Илиян , и кой друг би карал в класа като не е вложил достатъчно средства (или си мисли , че с доработки по Витара ще се класира в тройката) . Затова си има класове но малко в стремнеж да копираме Европата ги разпиляхте и екипажи които могат да карат и имат сърце и достатъчно финанси да участват в траялните състезания се отказаха да карат в големия клас .................. защото не им стигат финансите. Не искам да ми се сърдят Илиян и Пламен Исаев защото мисля , че сме приятели . Траял в България се прави според машините които ще участват . Преди 3 г. Антон и компания направи Сливен 4х4 и купона беше голям , спечелиха тогавашните МОНСТЪРИ Бай Матьо, Иван Попов ........... . И сега нови машини нови правила и ГОЛЕМИ КАРАНИЦИ И СПОРОВЕ.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от rock crawler Преглед на мнениеДа......,дори и през езерото трябваше да карат клас прото за масов старт,а не през някаква си кална бара през която всички прелитаха и тези,които умишлено пропускат масовият старт да не се допускат до състезание през цялата година.......!!!!!!!!
Така мисля,че ще е по-честно спрямо състезателите които си цапат гащетата,било то бели,розови,сини на лилави точки...., и тези които още не са счупили машината за МАСОВИЯТ СТАРТ !
Или ако искаш да се наказват всички състезатели които са чисти по време на траялно състезание,а тези които са кални и най-мръсни да им дават бонус точки .....?
Липсваше ми твоята критика и тясно специализираното ти мнение за организацията на траялни състезания и тяхното влияние на Балканският полуостров.ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнениеТРАЯЛ в България ще има когато има поне 5 конкурентни машини в ПРОТО . Останалото МОДИФИЦИРАН в който всеки може да докаже колко може как си е подготвил машината и колко му стиска да дава газ .
П.П. В Трофито е същото , поне малко изравняваме силите - според финансите.
Основата е положена, състезанията са ясни, проблемите намаляват. Постепенно ще се появят още няколко прототипа, дотогава ще е по тази схема. Пък ако се окаже, че няма желаещи да участват в състезанията, най-лесно е да се върнат кушийте и да караме с мръсна газ по поляни.Последно редактирано от Стоян Францов; 13-05-14, 07:24.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Извинявам се за дължината на клиповете, но всеки път когато започна да снимам нещо интересно, съдята влиза в кадър и закрива всичко интересно.Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Ама че сте лоши. Защо разваляте хубавия бой с кавга?
Бях ли ви казал че организатора прави трасето а учасниците си правят колите по трасето ама кой да слуша. Когато изискванията за един автомобилен клас не са спазени просто не го допускаш за да се научат на точност. Не колата му да е модифицирана а да няма клетка според изискванията и да го допуснеш в Стандартните но извън класирането но да опетлаеш точките на всичките останали редовни.
Както се казва: "Всички са маскари" и организатори и участници.Последно редактирано от banjo; 13-05-14, 07:30.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от Нико Митов Преглед на мнениеИзвинявам се за дължината на клиповете, но всеки път когато започна да снимам нещо интересно, съдята влиза в кадър и закрива всичко интересно.. Помогни
, а не да ги търся аз в youtube
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеБях ли ви казал че организатора прави трасето а учасниците си правят колите по трасето ама кой да слуша. Когато изискванията за един автомобилен клас не са спазени просто не го допускаш за да се научат на точност. Не колата му да е модифицирана а да няма клетка според изискванията и да го допуснеш в Стандартните но извън класирането но да опетлаеш точките на всичките останали редовни.
Както се казва: "Всички са маскари" и организатори и участници.
Та да е ясно прегледите ще се затягат още и няма да се допускат вече такива пропуски и компромиси за каране извън класиране.Последно редактирано от Стоян Францов; 13-05-14, 07:43.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Критиките за липсата на брифинг и за допуснатия с модифициран джип в Стандарт са напълно основателни. Просто в събота сутринта не успяхме да се справим с организацията и старта закъсня с около 20 минути. Имах голямото желание да направя брифинг, но състезателите се бяха пръснали и докато ги съберем щеше да стане 11ч. Това закъснение щеше да отмести цялото състезание до 19ч., което не беше добре. Успокоително е, че поне по зоните, които щяха да се карат сложихме разяснителни табели за вида на зоната и класа.
А този екипаж от Етрополе стартира, поради недоглеждане на техническия преглед . След, като получихме възражение от друг участник и разгледахме джипа аз му казах, че може да кара извън класирането или да си ходи в къщи. Дадох му възможност да кара, а трябваше директно до го изгоня, защото два дена ни скъса нервите. Постоянно мрънкаше, че несправедливо му е отнета възможността да кара за място и заедно с една група от Етрополе ходеше да бучи и да притеснява съдиите със викове и заплахи.
Грешките са изцяло мои, за което се извинявам на всички! Надявам се на организаторите на следващите състезания в Лазарово да не повтарят моите грешки!Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
От: Лазарово 4Х4 Екстрийм 2014, 10-11 май
Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнениеА още по голяма е трагедията че ми отговаряш и се правиш на голям разбирач. Много ли ти беше приятно без конкуренция.Сега дано можеш да разтълкуваш думите ми"В царството на слепите царят е този с едното око"
Относно "царството на слепите...." ми стана ясно и съм ти разтълкувал думите за мен си, още тогава,когато си сподели мнението (фразата).
Кажи ми ти,каква е моята вина за ситоацията в клас прототип ?
Понеже,виждам че имаш някакво мнение, за МЕН като "..големият крач от Разград..." който проваля клас прототип?
И изобщо има ли нещо лошо в това,че спорта офроуд траял се развива ...?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар