От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ 2013: 28-30.06.2013
Благодаря че ни имаш като критерий за ниво , но ако не беше се наложило да караме трасето един път в обратната посока и един път в правилната заради азимута с антената и заради това да не се вместим в контролното време само със 8 минути ( оттам 2 часа наказание върху времето на Оги от 7.15 ч ) щеше да ни биеш на кукуво лято ...
Поздравления на Орга тима за перфектното състезание - това е истинското трофи и то от най високо ниво . Въпреки че първия ден се представихме доста добре , в събота си беше каръшки ден отвсякъде - най напред не можахме да намерим пътя към първия азимут , след това за да го хванем се наложи да минем цялото трасе в обратна посока (няма да ви описвам учудените физиономии на колегите които катериха улея на втория азимут , а ние заедно с гърка с голямото Паджеро се спускахме срещу тях ) . Там скъсахме въжето на лебедката , преди това в опита си да намерим път към азимута се спуснахме по един улей който завърши с римски мост който беше пропаднал и беше останала само една тясна пътечка ... а GPS-са показваше само 380 метра до края на азимута и чувахме форсирането на двигателите на колегите ... при обратния път нагоре строших предния прозорец на две места точно пред мен и видимостта ми беше доста намалена . Вследствие на това на един път приличащ корито се покатерих с предна лява гума върху ръба , минах през едно по тънко дръвче , но второто вече доста по дебело дърво ме хвърли нагоре и джипа се приземи на дясната си врата ... Висяхме си на коланите и първата ми мисъл беше , че не как да се изправим щото въжето на лебедката беше скъсано . Излязохме кота танкисти през прозореца , помъчихме с джака да се изправим но не стана и тогава влязох в джипа , развих останалото въже на лебедката , възел , шегел и през полиспас почнахме да изправяме джипа . В това време пристигна един гръцки екипаж , помогнаха с тяхната лебедка и вече бяхме на колела . Оттам газ по трасето , камъни , изкачвания , Гега без предно дясно колело , помощ на Боян да напомпи гумата си с нашия компресор ( СПЕЦИАЛНО ЗА ГОСПОДИН ДЕЛЕВ - ТАМ ЗАГУБИХМЕ 10 , ПОВТАРЯМ 10 МИНУТИ !!! ) и си хванахме азимута . Обратен завой , газ по трасето , улей , азимути , Тетевенския кмет само на заден мост , екстрем и финал , НО на 8 минути извън контролното време . В неделя направихме добро каране но не можеше да заличим негатива от 5 часа и останахме 16-ти .
Поздрави на победителите !!!
Първоначално публикуван от Георги Василев
Преглед на мнение
Поздравления на Орга тима за перфектното състезание - това е истинското трофи и то от най високо ниво . Въпреки че първия ден се представихме доста добре , в събота си беше каръшки ден отвсякъде - най напред не можахме да намерим пътя към първия азимут , след това за да го хванем се наложи да минем цялото трасе в обратна посока (няма да ви описвам учудените физиономии на колегите които катериха улея на втория азимут , а ние заедно с гърка с голямото Паджеро се спускахме срещу тях ) . Там скъсахме въжето на лебедката , преди това в опита си да намерим път към азимута се спуснахме по един улей който завърши с римски мост който беше пропаднал и беше останала само една тясна пътечка ... а GPS-са показваше само 380 метра до края на азимута и чувахме форсирането на двигателите на колегите ... при обратния път нагоре строших предния прозорец на две места точно пред мен и видимостта ми беше доста намалена . Вследствие на това на един път приличащ корито се покатерих с предна лява гума върху ръба , минах през едно по тънко дръвче , но второто вече доста по дебело дърво ме хвърли нагоре и джипа се приземи на дясната си врата ... Висяхме си на коланите и първата ми мисъл беше , че не как да се изправим щото въжето на лебедката беше скъсано . Излязохме кота танкисти през прозореца , помъчихме с джака да се изправим но не стана и тогава влязох в джипа , развих останалото въже на лебедката , възел , шегел и през полиспас почнахме да изправяме джипа . В това време пристигна един гръцки екипаж , помогнаха с тяхната лебедка и вече бяхме на колела . Оттам газ по трасето , камъни , изкачвания , Гега без предно дясно колело , помощ на Боян да напомпи гумата си с нашия компресор ( СПЕЦИАЛНО ЗА ГОСПОДИН ДЕЛЕВ - ТАМ ЗАГУБИХМЕ 10 , ПОВТАРЯМ 10 МИНУТИ !!! ) и си хванахме азимута . Обратен завой , газ по трасето , улей , азимути , Тетевенския кмет само на заден мост , екстрем и финал , НО на 8 минути извън контролното време . В неделя направихме добро каране но не можеше да заличим негатива от 5 часа и останахме 16-ти .
Поздрави на победителите !!!
Коментар