Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРОФИ БЪЛГАРИЯ 2012, коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Верно, че Делев трябва да извади класирането по дни. Не знам какво чака. Да се промени класирането пост фактум за мен е нормално, разбира се при положение, че е грешно направено

    А като разбрах, че Благой бойкотира организаторите веднага отидох да си вържа черно на елхата.На всички екстреми на които аз бях, и едно изключение 216 имат солидни наказания.

    По-късно и аз ще споделя какво видях и кой екипаж с какво ми хареса и какво-не.
    О да ,тактически наказания имаме през първия ден за да може да запазим автомобила здрав заради малоумни препятствия. Как може да се постави препятствие мост с малка височина където повечето автомобили немогат да минат или ако преминат ще е с помоща на трактор и то за да се приберат до бивака за ремонт. Кажи ми на т.100 от пътната книга за първия ден колко екипажа преминаха? Може ли да ми посочиш през втория ден къде сме нарушили че нещо не се сещам. Та класирането по дни още го чакаме. Нито пък преди награждаването имахме шанса да го видим и нямаше време за контестации. Абе трагедия ви разправям. Относно пък старта за първия ден направо нямам думи. Такава некомпетентност не съм виждал никъде до сега.
    Последно редактирано от banjo; 02-07-12, 21:32.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
      Да споделя нашите впечатления от екипаж №125. За първи път караме рали и тръпката е различна от трофито. След третия ден пилота ми каза- утре продаваме лебедката.. Организацията беше перфектна. Всички часове се спазваха до секунда. На всички възлови места на асфалта имаше полиция. По мои си изводи установих, че траковете се проверявяха стриктно, което е предпоставка за честна игра. Адмирации за човека правил пътната книга на ралито. Всички разстояния и картинка бяха абсолютно точни, просто нямаше къде да се загубиш.
      Съжалявам само за това, че се потрошихме и трите дни и нямаме реално финал със здрав джип. Вечерта го ремонтираме, на другия ден пак и пак. Имахме проблеми с двигателя и окачването.Общо за трите дни имаме около 100 км, които сме ги карали с откъснато окачване внимателно само за да можем да стигнем до финалите. Просто машината не издържа.
      Вие не бързайте с продажбата на лебедката , такива генерални решения се взимат след внимателен анализ на натрупания опит. 25кг. допълнителен товар няма да ви объркат схемата чак толкова много. Поздравления за крачката която сте направили в правилна посока , става дума за ралито. Машината ви не е издържала защото сте нямали късмет . А какво е късмета ? Срещата на добрата подготовка със щастливата случайност. Поздрави.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #18
        От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

        Какво тактическо има в това да заобиколиш екстрем в който колегите са влезли да преодоляват? Освен разбира се простата сметка, че докато те се борят, ние ще избурим по асфалта и ще загубим 15-20 минути само..
        Или беше много тактическо да не можем да си направим проста сметка как ще излезем от дерето и да се вържем за колата на Руслан, което разбира се струва един час.
        Или е много тактическо да минем през лентата, но да не влезем в калната яма където сърбите правиха 3 лебедки, една от които таванна!Това пак струва един час.

        Благой не ми е целта да се заяждам с теб, но много има още да караш ти специално, докато претенциите които имаш получат някакво покритие.

        За класирането може и да си прав, и аз ти гарантирам, че ще бъде променено ако не е по регламент, но от спортно техническа гледна точка сте на 3 години зад и 2 години в страни от сръбският вранглер. А тия момчета не бяха нищо особенно като умения и автомобил.Просто караха по книгата БЕЗ ДА ПОГЛЕЖДАТ В СТРАНИ И ДА ПРАВЯТ ТАРИКАТЛЪЦИ ТАКТИКИ.
        Последното се отнася и за всички други.Без 216.Така, че ти говори за компетентност от гледна точка на каране. Когато можеш да караш това се вижда и хората го уважават. Класирането поне за мен винаги е било на второ място.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #19
          От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

          За да спрат спекулациите ще опиша набързо (закръглено до минута) карането на третия и четвъртия в класирането, че май явно там е борбата:
          N 210
          1 Ден
          време за преминаване: 6ч. и 44 мин.
          взети контроли 5 (от 6) и наказание: 2 часа.
          общо време 8ч. и 44 мин
          2 Ден. Специално за Благой - най песимистичният вариант
          Наказателно време за преминаване 7ч. и 20 мин + 2 часа = 9ч. и 20 мин.
          Всички контроли са взети
          3 Ден
          5,52 мин. х3 = 11,36

          Време тотал: 18 часа и 16 мин.

          N 216 (с навигатор Banjo)
          1 Ден
          време за преминаване: 5ч. и 35 мин.
          взети контроли 4 (от 6) и наказание: 4 часа. (едната контрола под моста я заобикалят, малко преди друга контрола, спират, издърпват се със задна лебедка и заобикалят)
          Ползване на една асистенция: 1 час
          общо време 10ч. и 35 мин

          2 Ден.
          време за преминаване: 6ч. и 30 мин.
          Всички контроли са взети

          3 Ден
          Незавършват етапа. Наказание : 8 мин. и 30 сек. х3 = 26 мин. + 2 часа
          общо време 2 часа и 26 мин.

          Време тотал: 19 часа и 31 мин.

          Колкото до третия ден, да за публиката беше, но вие не завършихте. Това беше единствената кола, която се обърна. Всички видяха преобръщането и каква беше грешката.... На място предупредих, че ако не продължите ще има наказание.

          Иначе Делев работи в момента за да спази срокове, тъй като последните седмици си беше зарязал бизнеса за да даде всичко от себе си това състезание да се случи ... после по някое време започвам подробна справка за класирането
          Последно редактирано от rocky; 02-07-12, 23:07.
          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

          Коментар


          • #20
            От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            Какво тактическо има в това да заобиколиш екстрем в който колегите са влезли да преодоляват? Освен разбира се простата сметка, че докато те се борят, ние ще избурим по асфалта и ще загубим 15-20 минути само..
            Или беше много тактическо да не можем да си направим проста сметка как ще излезем от дерето и да се вържем за колата на Руслан, което разбира се струва един час.
            Или е много тактическо да минем през лентата, но да не влезем в калната яма където сърбите правиха 3 лебедки, една от които таванна!Това пак струва един час.

            Благой не ми е целта да се заяждам с теб, но много има още да караш ти специално, докато претенциите които имаш получат някакво покритие.

            За класирането може и да си прав, и аз ти гарантирам, че ще бъде променено ако не е по регламент, но от спортно техническа гледна точка сте на 3 години зад и 2 години в страни от сръбският вранглер. А тия момчета не бяха нищо особенно като умения и автомобил.Просто караха по книгата БЕЗ ДА ПОГЛЕЖДАТ В СТРАНИ И ДА ПРАВЯТ ТАРИКАТЛЪЦИ ТАКТИКИ.
            Последното се отнася и за всички други.Без 216.Така, че ти говори за компетентност от гледна точка на каране. Когато можеш да караш това се вижда и хората го уважават. Класирането поне за мен винаги е било на второ място.
            Оооо да тактически беше с моста и пак казвам че бе малоумно препятствие. Докато ми дойдеше време да мина щеше да е толкова късно че щеше да е безпредметно да се продължи ако колата можеше да премине през 1,2м вода без щети. Да закачихме се за Ровъра на излизане от дерето защото така се случи, беше там и само злобееше като видя , че котвата не работи в песачливата почва , е накрая бях без сили за твое щастие след около 40-50мин. борба сигурно с кеф ми написа наказанието. За каква лента пишеш незнам явно си се объркал нещо.
            Заяждането ти относно мен бе още преди състезанието.
            Искам да ти кажа още нещо за последно. За разлика от някой аз не се имам за най-добрия и винаги се уча от грешките. В трудовата ми книжка никъде не пише Професионален ОФ-Роуд пилот а съм Аматьор-Любител както всички останали и не си виря носа. Ходил съм на състезания в Гърция , Румъния и колкото може повече български състезания за да видя добрите и лошите неща в организацията. Мога да ти кажа ,че Албанците , Гърците, Турците, Румънците, Сърбите и др. са много по-добри от Българите включително и мен . По-добри в техническо, практическо и физическо отношение . Чужденците са задружни и толерантни и не им завиждам за спечелената награда , първото място е тяхно и то ЗАСЛУЖЕНО. Всички участници заслужават награда за упоритоста и стоицизма който имаха. Организатора събра достатъчно негативи за да се мъчи да се измъкне като хлъзгав глист.
            Приятна вечер , каквото имах да кажа ,го казах от тук на татък хората да си правят поуките.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #21
              От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

              Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
              За да спрат спекулациите ще опиша набързо (закръглено до минута) карането на третия и четвъртия в класирането, че май явно там е борбата:
              N 210
              1 Ден
              време за преминаване: 6ч. и 44 мин.
              взети контроли 5 (от 6) и наказание: 2 часа.
              общо време 8ч. и 44 мин
              2 Ден. Специално за Благой - най песимистичният вариант
              Наказателно време за преминаване 7ч. и 20 мин + 2 часа = 9ч. и 20 мин.
              Всички контроли са взети
              3 Ден
              5,52 мин. х3 = 11,36

              Време тотал: 18 часа и 16 мин.

              N 216
              1 Ден
              време за преминаване: 5ч. и 35 мин.
              взети контроли 4 (от 6) и наказание: 4 часа. (едната контрола под моста я заобикалят, малко преди друга контрола, спират, издърпват се със задна лебедка и заобикалят)
              Ползване на една асистенция: 1 час
              общо време 10ч. и 35 мин

              2 Ден.
              време за преминаване: 6ч. и 30 мин.
              Всички контроли са взети

              3 Ден
              Незавършват етапа. Наказание : 8 мин. и 30 сек. х3 = 26 мин. + 2 часа
              общо време 2 часа и 26 мин.

              Време тотал: 19 часа и 31 мин.

              Колкото до третия ден, да за публиката беше, но вие не завършихте. Това беше единствената кола, която се обърна. Всички видяха преобръщането и каква беше грешката.... На място предупредих, че ако не продължите ще има наказание.

              Иначе Делев работи в момента за да спази срокове, тъй като последните седмици си беше зарязал бизнеса за да даде всичко от себе си това състезание да се случи ... после по някое време започвам подробна справка за класирането
              Абе хора дайте класиранията на всичките в Трофито по дни. Дайте да видим кой кога е стартирал, кога е финиширал , наказания. До кога да чакаме. Нямам претенций да купа , имам си цял рафт. Искам да знам как съм се движил спрямо останалите ,много ли искам.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #22
                От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                Поздравления за целия екип на организаторите.Мероприятие от такъв мащаб е меко казано трудно да се направи и да няма пропуски.Пропуски имаше, но не бяха от такова естество че да объркат състезанието.Покарахме в ралито и макар да имахме технически проблеми се изкефихме.Имахме и екипаж в Трофито, който не завърши и двата дни, но казаха "е това е трофи, не сме карали по-добро Трофи"-за което малко им завиждам.Още веднъж благодарности към целия екип и догодина пак.
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #23
                  От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                  Какви са вариантите да видим протоколите от времезасичането в неделя и от сервизната зона в събота?

                  Коментар


                  • #24
                    От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                    Хайде организаторите, още ли смятате резултатите за Трофито. Излагате се максимално да знаете. Два дни неможете едно подробно класиране по дни да направите и да го представите . Вече почвате да ме съмнявате дали изобщо класирането е реално. Снимайте поне листа написан с химикал става лесно и не отнема време.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #25
                      От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                      Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                      Няма ли някой да ме е эаснел в блатото с метеора.
                      Имам видео на цялата драма под моста...
                      Само да поотхвърля още малко работа в службата и започвам да качвам...около 3,5 часа видео основно клас "Трофи" петък и събота..
                      Специално заради тебе, бай Матьо ще кача първо "Под моста" ...дано успея до довечера
                      0889/ 634 448 - за приятели по всяко време...

                      Коментар


                      • #26
                        От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                        Желателно всяко едно такова състезание съдийте или някой от тях да не бъдат пряко свързани с учасниците в случая семеиство.Лагадови ! Поздрави

                        Коментар


                        • #27
                          От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                          Първоначално публикуван от Николай Руменов Преглед на мнение
                          Желателно всяко едно такова състезание съдийте или някой от тях да не бъдат пряко свързани с учасниците в случая семеиство.Лагадови ! Поздрави
                          Колега, объркал си се много Вера Лагадова е Председател на спортните комисари, т.е. представители на Абсолютната спортна власт (демек БФАС), а Директор на състезанието (в случая "съдийте", както казваш ти ) е най-големия фен на Йосиф Лагадов и "семеиство.Лагадови" и клуб "4х4 Адвенчър" Това е другаря Маринов, с много опит в тия неща и гарантирано безпристрастен !!!
                          Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-07-12, 18:32.

                          Коментар


                          • #28
                            От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                            Понеже се очаква Banjo ( N 216) да продължи с въпросите, единият го изпреварвам, като прилагам Контролен карнет на N 210, от който се вижда часа на преминаване през последна контрола. Иначе както е написал колегата малко по нагоре, всички протоколи от контролите са на хартия, написани с химикал и с почерка на този, който е бил там.
                            Прикачени файлове
                            BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                            Коментар


                            • #29
                              От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                              Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                              Понеже се очаква Banjo ( N 216) да продължи с въпросите, единият го изпреварвам, като прилагам Контролен карнет на N 210, от който се вижда часа на преминаване през последна контрола. Иначе както е написал колегата малко по нагоре, всички протоколи от контролите са на хартия, написани с химикал и с почерка на този, който е бил там.
                              Когато си извън контролното време реално трака ти спира когато е контролното време. В конкретния случай в класирането за втория ден липсват наказания за трак на всички които са пресрочили официално обявения на брифинга час и после коригиран преди старта на 20,00ч заради забравени карнети от организатора. Сега прибавете по 2,00ч (два часа) на всички и дайте корекция на генералното класиране.
                              Ако бяхте извадили класиранията когато трябва щях да подам контестация срещу времеизмерването ви но вие Господа оакахте едно добре замислено трасе с некомпетентност. Корегирайте си класирането и се извинете не на мен (аз само се возя в автомобила и не ми пука) а на пилота ми подобаващо защото човека си подготвя сам автомобила и хвърля сили и средства за участие а едни некомпетентни организатори пикаят на всички негови усилия.
                              Последно редактирано от banjo; 03-07-12, 20:04.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #30
                                От: ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                Когато си извън контролното време реално трака ти спира когато е контролното време. В конкретния случай в класирането за втория ден липсват наказания за трак на всички които са пресрочили официално обявения на брифинга час и после коригиран преди старта на 20,00ч заради забравени карнети от организатора. Сега прибавете по 2,00ч (два часа) на всички и дайте корекция на генералното класиране.
                                Ако бяхте извадили класиранията когато трябва щях да подам контестация срещу времеизмерването ви но вие Господа оакахте едно добре замислено трасе с некомпетентност. Корегирайте си класирането и се извинете не на мен (аз само се возя в автомобила и не ми пука) а на пилота ми подобаващо защото човека си подготвя сам автомобила и хвърля сили и средства за участие а едни некомпетентни организатори пикаят на всички негови усилия.
                                Колега, когато контролното време приключи , на практика състезанието спира. От този момент екипажа, получава наказание за всяка непремината контрола до финала. Наказание за трак се дава, когато екипажа се отклони от задължителният маршрут описан в пътната книга с цел облагодетелстване. В случая облагодетелстване няма, защото екипажа получава като наказание времето на последният завършил етапа + 2 часа. В тази връзка наказание за трак не следва да има.
                                Колкото до забавеният старт, мястото беше на 5 км. по асфалт от бивака. Всеки може да направи сметка колко време е необходимо да се донесат (10 мин.) Причината беше друга: По трасето имаше група цигани и животни, и изчакахме да се разчисти с цел предотвратяване на инциденти по трасето (макар, че не е необходимо да обяснявам).
                                Престани да търсиш „под вола теле”. Пилота ти загуби и си потроши колата заради навигаторски грешки. Едната я видяха всички на затвореното трасе, другите ги видяха по контролите ….

                                Моля, спазвай "добрия тон" за писане в общественото пространство на форума. Изказвай мотивирани твърдения без лични нападки и цинизми!
                                BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X