Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

    Първоначално публикуван от krasio46 Преглед на мнение
    Добро състезание с много добри състезатели ! Браво на организаторите и честито на победителите. ПП: Добре е да напишете в класирането кой екипаж с какъв джип участва.
    Форд Фиеста 1.8 дизел

    Коментар


    • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

      Прекрасно състезание! Поздрави на организаторите и на всички състезатели! Имаше много емоции, смях, забавления и атрактивни изпълнения, които радваха нас публиката!
      Напълно съм съгласен с колегата Тедо относно навигаторите - много от тях не знаеха какво правят! Най-вече когато излизат от джипа и започват да катерят по него, малко преди той да се обърне и да ги премаже! Аз лично видях поне 4-ри подобни случая. Добре, че нямаше никакви инциденти и дано няма никога! Трябва да се мисли добре, преди да тръгнеш да се катериш по обръщащ се 2 тонен джип!
      Мисля, че това трябва да се регламентира - например джипа да се балансира, ако така е решил да направи навигатора, с вързани колани на него от безопасно разстояние, и да се забрани катеренето по него.
      Това е мое лично мнение и не искам да ангажирам никой с него!
      Още веднъж поздрави на всички, които допринесоха за това шоу!

      Коментар


      • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

        М да имаше доста емоции макар и жегата да направи трасето по лесно от миналата година . Наистина малко бяха навигаторите, които малко или много не пострадаха ,на страничния наклон в горната част то бяха падания, удари в главите мале мале .

        Коментар


        • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

          Браво на организаторите и поздрави за всички участници.Страшно съжалявам че не можах да дойда.Според мен мястото на навигатора е основно около джипа за да може да показва и навигира пилота.Но всеки бърза и от там идват повечето инциденти.Фактора време не трябва да е толкова важен при точките.
          SUZUKI SAMURAI
          http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

          Коментар


          • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
            например джипа да се балансира, ако така е решил да направи навигатора, с вързани колани на него от безопасно разстояние, и да се забрани катеренето по него.
            Здравей!
            Напълно те подкрепям. Колкото повече изисквания от гледна точка на сигурност има, толкова по-добре. Лошото е, че ще намалеят участниците.
            Конкретно, за страничния наклон от състезанието, не виждам как би могло да се реализира балансирането от разстояние, тъй като за да можеш да помогнеш (а не да се разходиш с колана покрай джипа), е нужно да имаш опора (да се запънеш) поне на равно, или на отсрещната страна на склона. В случая, нямаше как да стане това, да не говорим за лентите и публиката, които са те притиснали на самия наклон. Като нямаш опора, нищо не помагаш, и става опасно пък за водача и джипа...
            Последно редактирано от The Bear; 20-09-10, 17:53. Причина: допълнение
            Без блокажи си за никъде. :D
            Без лебедка, хептен...

            0887 731062 - Цецо

            Коментар


            • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

              "[QUOTE=Tedo56;
              Та всичко това го пиша защото много от джиповете нямат клетки, ама не такива дето да ни затварят като не слушаме, а да ни пазят от наранявания, като смятам, че особено това се отнася за тежките джипове и второ, много от колегите бяха с навигатори, само за да се каже, че имат навигатори – типичен пример Младен (белия Дефендер).
              В траяла навигатора е точно толкова важен, колкото и водача и трябва да е стабилна подкрепа на водача, т.е. трябва да е карал и да знае как да помага на водача. Като пример давам моя навигатор – хем е 120кг., хем знае и да кара и да показва къде да се кара. Както се казва, трябва да са ефективен екип."

              Напълно съм съгласен с коментара на Тедо!Но организаторите няма как да знаят кой какъв опит има.Това си е отговорност на всеки участник.Учим се в движение от Вас по-опитните.И аз като навигатора си нямам опит в такива състезания-това ми е първото,което крие по-сериозни рискове.И когато прецених,че има някакъв риск,изкарах навигатора отвън(на голямото дере,което не можах да премина поради липса на опит и знания) и АЗ му казах да стои настрани,за да не се нарани по някакъв начин.И въпреки,че нямах опит,карах много внимателно за да не направя някоя беля.Далеч по опитни пилоти и навигатори от нас поемаха далеч по-безсмислени рискове.След препятствието спирах на 2 пъти спокойно за да може навигатора да закопчее колана(не искаше да се закопчее на наклона).И накрая,но не на последно място:
              БРАВО НА ОРГАНИЗАТОРИТЕ-ЧУДЕСНО ТРАСЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ
              БЛАГОДАРЯ на Тедо(който ме познава),Наско и Антон(Пловдивския екипаж),които не ме познаваха,но въпреки това ми даваха правилни напътсвия за преодоляване на препятсвията.Ако не беше Антон,нямаше да мога да преодолея страничния наклон,а през 2рия ден,той направо ме изавди от първия ров с напътсвията си от ръба на рова.
              Благодаря и за гостоприемството на Тетевенци и по специално на Пако,който ни приюти и ни помогна след 2 спукани гуми на леката кола!
              2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

              Коментар


              • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                Здравейте и от мен. Браво на организаторите и поздравления на всички участници. Състезанието беше добро от към организация и съдийство, но лично аз съм разочарован от към трасе. Определено очаквах да има развитие спрямо миналата година, затова и решихме да участваме с определено траялна машина. Но за мое най-голямо учудване, не само няма развитие, а и трасето беше доста по-лесно от миналата година. Трасето определо беше тип рали-рейд и определено не отговаряше на името "траял". Точно и затова, след края на първия ден и явното предимство на бързите и далеч нетраялни машини, решихме да не разкарваме и мъчим колата втория ден. В интерес на истината, втория ден се появи едно траялно препядствие, на което се нагледахме на какви ли не чудати изпълнения .
                Преди около две години се заговори за трал шампионат, който смея да твърдя, че вече има някой отвърдени състезания, а се появяват и се нови и нови, което може само да ни радва. Но за да стане наистина шампионат, шампионат по траял, може би трябва да се изготвят еднакви правилници и единни изисквания за трасета.
                В постовете по-надолу прочетох, че нямало възможност да се състезават 40 джипа по една наистина траялно трасе. Ако състезанието започва малко по-рано и е на зони, аз лично не виждам никакъв проблем и 60 да са ( някъде по темите имаше сметки).
                Мисля че е крайно време и да се помисли върху сигурността, защото само късмета не води засега до по-сериозни инциденти. Но ако не се заемат мерки, рано или късно ще стане някой нещастен случай и после разправиите и проблемите ще са много. Според мен правиния път за развитието на траяла е този по който е тръгнало Лазарово. Се по-трудни трасета, зони, изисквания за безопасност, класове и т.н. Да може би така ще намалеят състезателите, за сметка на по-голяма професионалност, появата на спонсори и развитието на трални джипове и състезатели от европейско ниво. За пример състезанията и състезателите от рали-рейд шампионата. И там дълги години нещата бяха плаващи, клатеха се между трофи и рали рейд, но накрая се взе решение за развитие само в насока рали рейд. В резултат на което се появяват се по-хубави джипове, със специфична подготовка, нашите състезатели са първенци в Европа, вече се целим към Дакар и т.н.
                Затова и апела ми към всички организатори е да се развива траяла като такъв, да се дига нивото, да се мисли за безопастност, да се изглаждат правилници, пък смятам че има достатъчно амбицирани състезатели, които няма да се откажат така лесно и ще си преправят колите и ще се борят мъжки. Поздрави и успехи
                RB Patrol Team

                Коментар


                • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                  Честито и от мен на победителите -Сашо ни отсрами от към Витарите, а Иван взе този път Самоковския приз. Браво на организаторите за добрата организация и им благодаря от името на целия Самоковски отбор за гостоприемството . Колкото до самото трасе , според мен това беше наистина един добре подготвен рали рейд ,но не и траял ,но на мен ми хареса и догодина пак ще дойда. Колкото до садийството искам да кажа, че според мен не бе от най - ОБЕКТИВНОТО, но / минало свършено/ няма да коментирам конкретни случаи, но организаторите, ако прегледат видеото внимателно сигорно ще си вземат поука.
                  Последно редактирано от rumenlibia; 20-09-10, 20:09. Причина: грешка

                  Коментар


                  • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент



                    Здравейте и от мен. Браво на организаторите и поздрави на всички участници.Състезанието беше прекрасно.Честито на победителите.

                    Коментар


                    • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                      Първоначално публикуван от sasho_gazeto Преглед на мнение
                      Поздрави на организаторите и от мен всичко беше ПЕРФЕКТНО
                      Сашо честито.
                      sigpic

                      Коментар


                      • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                        Честито на най– бързите и съобразителните екипажи! Благодарности на организаторите и спонсорите . За догодина съдийския състав да е обурудван с такаламити да можем да гресирваме на удобните места. .
                        Tедо и да ти кажа само ,че клетката трябва да се пробва така, че твойта не важи.

                        Коментар


                        • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                          Поздравления за организаторите, браво на най-бързите.
                          Хареса ми, че имах възможността да видя толкова добре подготвени джипове.
                          Подкрепям мнението на Тедо - направили сме толкова промени по джиповете си, та за една клетка ли ще се запънем.Нали това все пак се прави за наша сигурност.
                          Последно редактирано от GOLF-SM; 20-09-10, 22:13.

                          Коментар


                          • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                            Поздрави на организаторите състезанието ни хареса и на нас.Искам да попитам(от чисто любопитство)защо нестартиралите втория ден имат по 30т.
                            Ето няколко снимки:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 025.jpg
Прегледи:2
Размер:119.8 КБ
ID:5210037Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 019.jpg
Прегледи:2
Размер:159.9 КБ
ID:5210038Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 012.jpg
Прегледи:2
Размер:148.9 КБ
ID:5210039Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 055.jpg
Прегледи:2
Размер:117.5 КБ
ID:5210040Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 043.jpg
Прегледи:2
Размер:128.2 КБ
ID:5210041Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 011.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5210042Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 044.jpg
Прегледи:2
Размер:139.8 КБ
ID:5210043Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 024.jpg
Прегледи:2
Размер:138.1 КБ
ID:5210044Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 007.jpg
Прегледи:2
Размер:158.8 КБ
ID:5210045
                            [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

                            Коментар


                            • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                              поздрави и от мен на организаторите и на всички екипажи взели участи в това прекрасно състезание мисля че е доста рано да говорим за европеиски шампионати стия машини които караме аколкото до безопасноста нетрябва да се гони време , като на лазарово и нямадаима инциденти.

                              Коментар


                              • От: Любителски траял "Тетевен 4х4 2010" - 18-19 септември - Регламент

                                Като гледам вторият ден е бил много як,умирам от яд че не останахме,това вече е траял СУПЕР ЯКООО !!Честито на победителите!!!
                                СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                                0878209603 0885665118 Качето русия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X