Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

    Всичко преживяхме, всичко ще простим, на всички Благодарихме, лошото отмина като Дим, ама да ни няма в класирането за втория ден.... е обидно.... Госпожи, Господа върнете ни в списъка ... Моля... ние сме ония с гъбите, с Черокито, 235 номер. Аз съм Захари, а той е Наско.............................извинете припаднах от ОГОРЧЕНИЕ.....ето пак припаднах...Бакалов помогни бе човек ..имаме твое Патролско ДНК по задния ни капак ..кажи ИМ моля, че карахме втория ден, даже се състезавахме ..нали.
    Последно редактирано от Zahari; 09-04-12, 20:28.
    Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
    "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

    Коментар


    • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Метрите до долното излизане на асфалта бяха около 710 и още там на навигатора му светна лампата , че не сме на трасето ...
      Точно 710 Живко и Иване.Не излизаха,и картинката не излизаше.Върнахме се на предната точка и пак не излязоха.Чак след второто връщане(винаги предполагам,че грешката е в мен,а не в книгата)тръгнахме да търсим Т образното по асфалта и доста бързо го намерихме.От там обратно до отклонението от пътя(през поляната) и отново до асфалта с цел изписване на пълния трак...Ситуациите след азимутите също не излизаха(въпреки,че съм сигурен за точната посока)-бяха доста мъгляви и неясни,за разлика от Шумен,където бяха 6 последователни азимута,без праяка видимост един от друг,но с точни ситуации и ориентири.И двете неща ги слагам в графа набиране на опит,въпреки,че определено смятам,че това съвсем не беше "тънка навигация",както беше обявено.Трябва да признаем,обаче,че имаше екипажи,които се справиха перфектно,а ние има още какво да учим.
      Последно редактирано от Младен Стоянов; 09-04-12, 20:25.
      2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

      Коментар


      • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

        Ето малко снимки и от менНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2885.jpg
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:5363505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2850.jpg
Прегледи:1
Размер:180.2 КБ
ID:5363506Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2851.jpg
Прегледи:1
Размер:171.9 КБ
ID:5363507Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2852.jpg
Прегледи:1
Размер:170.3 КБ
ID:5363508Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2853.jpg
Прегледи:1
Размер:183.2 КБ
ID:5363509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2854.jpg
Прегледи:1
Размер:163.3 КБ
ID:5363510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2855.jpg
Прегледи:1
Размер:144.3 КБ
ID:5363511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2856.jpg
Прегледи:1
Размер:178.4 КБ
ID:5363512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2857.jpg
Прегледи:1
Размер:207.2 КБ
ID:5363513Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2858.jpg
Прегледи:1
Размер:137.0 КБ
ID:5363514Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2859.jpg
Прегледи:1
Размер:205.1 КБ
ID:5363515Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2860.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5363516Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2861.jpg
Прегледи:1
Размер:211.5 КБ
ID:5363517Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2862.jpg
Прегледи:1
Размер:166.4 КБ
ID:5363518Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2863.jpg
Прегледи:1
Размер:159.6 КБ
ID:5363519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2864.jpg
Прегледи:1
Размер:149.4 КБ
ID:5363520Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2865.jpg
Прегледи:1
Размер:193.3 КБ
ID:5363521Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2866.jpg
Прегледи:1
Размер:185.1 КБ
ID:5363522Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2867.jpg
Прегледи:1
Размер:128.4 КБ
ID:5363523Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2868.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5363524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2869.jpg
Прегледи:1
Размер:115.8 КБ
ID:5363525Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2871.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5363526Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2881.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5363527Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2882.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5363528Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2883.jpg
Прегледи:1
Размер:190.5 КБ
ID:5363529Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2884.jpg
Прегледи:1
Размер:175.0 КБ
ID:5363530
        0888 50 13 35

        Коментар


        • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

          Първоначално публикуван от VE LA Преглед на мнение
          Благодаря за пореден път на всички, които участваха в това състезание.На всички, които помогнаха с труда си на организаторите.Специално на Иван Маринов и Явор за проверяването на траковете до 1 часа през ноща.И на Злати и Кинекса и неговата група за траяла.
          Разочарована съм само за това,че всички претенции за класирането бяха от рода на "......аз нямам претенции, ама другия отбор трябва да го накажете, защото той...", т. е. "....важно е на Вуте да му е зле".
          Както и да е .....другата година повече.От нас поздрави на всички!!! И успех в другите състезания!!! Вера
          Благодаря за пожеланията и от нашия екипаж 226 Ние сме за първи път в гр.Трявна и много ни хареса. Винаги ще има и радостни и недоволни , за мен организацията си беше Прекрасна. Пекарахме си Чудесно 3 дни 2 вечери Благодаря за хубавото 3 в 1 което сте направили. УСПЕХ И НА ВАС В ДРУГИТЕ СЪСТЕЗАНИЯ !!!
          Където не стига Нива, се стига с хеликоптер.
          LZ5MP KN32PQ loc. Aytos Михаил Малчев
          СК "Геа офроуд 4х4" Лада Нива 4x2 и 4x1
          gsm: 0888302036

          Коментар


          • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

            "КЛАС ТРОФИ 08.04.2012
            ТОЧКИ ТОЧКИ
            време






            00:07:13:579





            30





            215





            ЖИВКО БАКАЛОВ





            ДИЯН ДИНЕВ





            НИСАН ПАТРОЛ
            точки в общ. класиране






            0
            точки в отд класове


            ВЪПРОС КЪМ ОРГАНИЗАТОРИТЕ:
            КАКВО ОЗНАЧАВА: "ТОЧКИ В ОТДЕЛНИ КЛАСОВЕ" - НАПРИМЕР:



            3 - КАК СЕ ОПРЕДЕЛИХА ТЕЗИ 3 ТОЧКИ???
            Последно редактирано от бай джеро; 09-04-12, 21:09.

            Коментар


            • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

              http://www.youtube.com/watch?v=igFJR...ature=youtu.be

              Малко офроуд извън пистата

              Коментар


              • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                Хаха,верно е че много грешихме и тепърва се учим на навигация,едната контрола не сме я заверили,втората четворка,преглътнахме двучасовото наказание с по бира,гръмнахме и гума ден първи,20 минути рокади правихме,а времето ни беше отлично до момента,втория ден даже на заден мост го откарах по несъобразителност,ама чак толкова грешни да сме ...
                Последно редактирано от belata; 09-04-12, 21:32.
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                  Първоначално публикуван от kpm_86 Преглед на мнение
                  http://www.youtube.com/watch?v=igFJR...ature=youtu.be

                  Малко офроуд извън пистата
                  Добре ,че е Коко с Спасителната УАЗ-ка

                  Коментар


                  • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                    И Аз имам въпрос към организаторите. Какво е наказанието за напускане на трака повече от сто метра, че не разбрах , нали съм ГЛУПАК.
                    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                    тел. 0889 017703
                    0897 516030

                    Коментар


                    • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                      ГЛУПАК съм , щото ходя да си гоня всичките точки от трака.
                      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                      тел. 0889 017703
                      0897 516030

                      Коментар


                      • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Хаха,и нас ни няма,257,верно е че много грешихме и тепърва се учим на навигация,едната контрола не сме я заверили,втората четворка,преглътнахме двучасовото наказание с по бира,гръмнахме и гума ден първи,20 минути рокади правихме,а времето ни беше отлично до момента,втория ден даже на заден мост го откарах по несъобразителност,ама чак толкова грешни да сме че да ни няма в крайния списък
                        Честито Беличка, да се съберем да се почерпим по случая.....
                        ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                        тел. 0889 017703
                        0897 516030

                        Коментар


                        • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                          Ама не си само ти,че виж в ралито от 32-ма участника само 4-ма са намерили една от контролите,другите са от твоята група.Или.....? Тези 4-мата явно не са от тази планета!
                          "Нищо не е по-смело от глупостта."

                          Коментар


                          • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                            Да благодаря и аз перифектната организация, както и на майката на офроуда, запазвам непомрачени спомени от това мероприятие. Тъга ме наляга само като си гледам разцепената врата (сигурен съм, че Тони можеше и да не ме блъска толкова жестоко). Жалко за дефектиралото жило на газта ми, която се прецака точно след старта и жалко за четириколките, които незнайно за мен по каква логика се появиха в началото на втората обиколка на клас от джипките. Дано да няма догодина и спорещи маратонци (от пешеходните), които да се барат, кой е по-велик по време на аматьорско състезание с джипки. Ама както е било винаги ... майката каквото каже.

                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]438671[/ATTACH]
                            В синьо - точка 142 ,разстояние до следващата точка 930 м . В червено точка 143 - асфалтов път . От трака се вижда ,че и нашия екипаж достатъчно дълго се е лутал в търсене на 142 - около 45 минути...
                            [ATTACH=CONFIG]438647[/ATTACH]
                            В синьо - точка 141 ,разстояние до следваща точка 840 м .В червено точка 142 ,знак СТОП и ограничение 40 км - отбивката за с.Станчов хан
                            [ATTACH=CONFIG]438650[/ATTACH]
                            Долния червен кръг - мястото ,където повечето състезатели ,включително и ние правим ляв завой по старите дири по които сме минали в началото на състезанието.
                            Горния червен кръг - мястото ,където се излиза на асфалта.

                            Въпрос към Съдиите :
                            Има ли напускане на определения маршрут с цел облагодетелстване ?
                            Има ли наказание за не спиране на знак СТОП при точка 142 на екипажите на които тази част от трака липсва ?
                            Наистина казуса е интересен, не минаваш по трасето (между две точки от роудбука пътя е свободно избираем) и се объркваш и минаваш асфалта другаде, и няма ограничение защото си извън трасето с ограниченията. Демек, пропускаш цяла една или повече точки от роудбука, ама си въртял повече и не си облагодетелсван, но наказаниет за 0,0 при "Стоп", как се преценява дали е съществено в случая.
                            Просто аз бих приел тезата за неумишлено съкращаване на трасето с цел облагодетелстване и бих дал наказание. Пропускането на контрола е също неумишлено.
                            Винаги при разгледаните от нас като организатори тракове се има предвид точно тази хипотеза, че свободно избираем е пътя между две точки, стига да няма рестрикции (културни насаждения, ленти, ненавлизане в населени места и пр.), пропускането на точка от роудбука и връщане в трасето не се наказва САМО ако няма облагодетелстване от страна на екипажа.
                            Всеки може да се обърка, важното е да се поправи на време.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Да благодаря и аз перифектната организация, както и на майката на офроуда, запазвам непомрачени спомени от това мероприятие. Тъга ме наляга само като си гледам разцепената врата (сигурен съм, че Тони можеше и да не ме блъска толкова жестоко). Жалко за дефектиралото жило на газта ми, която се прецака точно след старта и жалко за четириколките, които незнайно за мен по каква логика се появиха в началото на втората обиколка на клас от джипките. Дано да няма догодина и спорещи маратонци (от пешеходните), които да се барат, кой е по-велик по време на аматьорско състезание с джипки. Ама както е било винаги ... майката каквото каже.


                              Наистина казуса е интересен, не минаваш по трасето (между две точки от роудбука пътя е свободно избираем) и се объркваш и минаваш асфалта другаде, и няма ограничение защото си извън трасето с ограниченията. Демек, пропускаш цяла една или повече точки от роудбука, ама си въртял повече и не си облагодетелсван, но наказаниет за 0,0 при "Стоп", как се преценява дали е съществено в случая.
                              Просто аз бих приел тезата за неумишлено съкращаване на трасето с цел облагодетелстване и бих дал наказание. Пропускането на контрола е също неумишлено.
                              Винаги при разгледаните от нас като организатори тракове се има предвид точно тази хипотеза, че свободно избираем е пътя между две точки, стига да няма рестрикции (културни насаждения, ленти, ненавлизане в населени места и пр.), пропускането на точка от роудбука и връщане в трасето не се наказва САМО ако няма облагодетелстване от страна на екипажа.
                              Всеки може да се обърка, важното е да се поправи на време.
                              Ок. това с свободно избираемия път между две точки го приемам , но не се вързва с условието , да не се напуска трака повече от сто метра.

                              п.п. Всички се бъркаме , но само някои намерихме верния път .

                              п.п.2 Малък съвет от Мен към всички организатори . На старта всички сме равни , нека и на финала да е така.
                              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                              тел. 0889 017703
                              0897 516030

                              Коментар


                              • От: ТРЯВНА 7 и 8 април 2012

                                Ето малко и от мен:
                                Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X