Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лазарово 2012

    това с купуването на победата го заявиха господата от Самоков,на тях не прави чест да говорят тези глупости

    Коментар


    • От: Лазарово 2012

      Първоначално публикуван от Calico Преглед на мнение
      АКО на някой не му е писнало от тоновете снимки в темата, има и много още.



      СНИМКОВ МАТ'РИАЛ




      ВАЖНО: Публикуваните снимки са авторски, ползването им за аватари, тапети на десктопи, принт-аутове, календари и картички, става след изричното съгласие на пилота И съответния джип.
      Страхотно качество. Благодарско.
      Поздрави

      Коментар


      • От: Лазарово 2012

        Първоначално публикуван от icofresh Преглед на мнение
        Здравейте съфорумци!
        Не прави чест на победителите че са твърдяли че са си купили победата.
        Ето това, поне морално и спортменски ги задължава да се извинят и признаят, че грешката не е само съдийска, а до някъде и тяхна/можеби от адреналина/, иначе дават предпоставка за опорочаването на най хубавото състезание за което всички организатори и съдии, положиха огромни усилия да остане незабравимо.

        0885 777 899

        Коментар


        • От: Лазарово 2012

          Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
          След направена проверка в съдийските листа установих, че съдия Драгомир Драганов по неясна причина не е отбелязал преминаването на екипаж 20 през зоната след изкачването от моста на реката.
          Той Драго така се зарадва, като ни видя да прииждаме отдолу, че е забравил и за таблици и за моливи.
          Без блокажи си за никъде. :D
          Без лебедка, хептен...

          0887 731062 - Цецо

          Коментар


          • От: Лазарово 2012

            Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
            Той Драго така се зарадва, като ни видя да прииждаме отдолу, че е забравил и за таблици и за моливи.
            Цецо, извинявам ви се с Ники! Не съм го направил умишлено та вие минахте отлично
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • От: Лазарово 2012

              Първоначално публикуван от Chertoianov Преглед на мнение
              И? Това не отговаря на въпроса ми с какво Деян е по лош от останалите, които бяха съблечени до кръста с къси гащи?
              Вярно е тъпо да се отправят нападки без да се познаваме.
              Колега,май четеш между редовете.Никъде не съм писал кой е лош кой добър и кой колко приятели има!!Не толерирам подобен род изяви на спортни мероприятия.Това си е мое мнение и то няма да се промени.Не се заяждам и не мисля да го коментирам повече.

              Коментар


              • От: Лазарово 2012

                Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                Генчо, излизане с едно колело не се наказва, погледни правилника. Току що изгледах видеото, за което говориш и нямаш основание да претендираш за неотчетени наказания.

                Ето и извадката от правилника:

                Точки се отнемат за:
                „Необявена” помощ от публиката 120т.
                Ползване на асистиращата машина(1) 60т.
                „Обявена” помощ от публиката 60т.
                Сваляне на каска 60т.
                Използване на лебедка без успокоител на въжето 60т.
                Балансиране на джипа без колан(въже) 60т.
                Движение в машината с незакопчан колан 60т.
                Излизане на машината с две колела едновременно(7) 60т.
                Ползване на лебедка(1) 35т.
                Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (2) 20т.
                Ползване на крик( джек) (3) 15т.
                Съборено колче(4) 10т.
                Настъпване(скъсване) на лента(5)
                Време за преминаване на цялото трасе(6) 6т/мин
                1т/10сек


                Прави ми впечатления, че състезателите масово не се запознават с правилника. Ще ви дам конкретен пример от първия ден: след излизане от зоната с изкачването всички навигатори влизаха в джиповете и си закопчаваха коланите. Точно след 5 метра на люлката отново слизаха за да навигират, а в правилника е посочено:

                "Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. Пилотът и навигаторът трябва да пресекат стартовата и финалната линия седнали вътре в автомобила със сложени каски и със закопчани предпазни колани."

                Като заключение не забравяйте, че съдиите не са професионални, а са ентусиасти като всички нас, любителите на офроуда, и колкото и да не им се иска не са застраховани от грешки.
                Отказвам да споря,няма смисъл.Да сме живи и здрави да се виждаме по състезанията по често,когато и вие с Жоро сте от другата страна на барикадата,пък каквото даде господ и съдията-това.Те трябва да се уважават,дори и когато не си съгласен с тях.Поздрави!
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • От: Лазарово 2012

                  Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                  В събота вечерта получих помощ в калта от Пламен Исаев, за което много му благодаря.
                  В неделя друго паджеро имаше нужда от помощ и аз се опитах да му дам.
                  Получих целувка , но без щети.
                  Извинявам се за целувката не е била нарочно. И мерси за помоща

                  Коментар


                  • От: Лазарово 2012

                    Първоначално публикуван от icofresh Преглед на мнение
                    Здравейте съфорумци!
                    Аз съм въпросният съдия на спорната зона с Г-то.
                    Признавам грешката е моя, че не успях да спра Г-то да влезне в калта. Ситуацията е спорна и неприятна за мен и всички засегнати страни. Съжалявам, че можеби заради моята грешка са ощетени момчетата от Самоков.
                    Всеки може да сгреши, не пожелавам на никого да бъде на моето място. Това което искам да заявя от мое име е, че съм се стремял да съм максимално обективен и да не ощетявам никого. Не прави чест на победителите че са твърдяли че са си купили победата. Тези който ни познават мен,организаторите и останалите съдии знаят, че влагаме в това съзтезание много усилия и желание да се получи нещо наистина добро и да сме обективни към всички участници.
                    Ицо моите уважения ама никои не е твърдял от екипажа на Г-то, че си е купил победата. ако някой друг го е казал може но не е никои от екипажа...........а за грешката ти евалата мажката си казваш,че е твоя защото можеше и да не кажеш че не е така. Браво и на Жорката и на Стоянчо за положените усилия за добрата организация

                    Коментар


                    • От: Лазарово 2012

                      Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                      Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота.
                      Занапред е редно да се посочи, че навигатора няма (освен ако има, а аз да не съм разбрал) право да разтяга лентите така, че машината да не я закачи и скъса. Станах свидетел на такова деяние. То се получава точно, когато машината е с едно колело извън лентата. В конкретния случай, съдията беше от другата страна и нямаше видимост. Навигатора с тяло "разшири" трасето, така че ламаринаците да не закачат лентата. Дядо господ обаче гледаше и възстанови справедливостта, като в последния момент, след освобождаването на натяга върху лентата, тя някакси се качна на грайфера на задното колело и се скъса.
                      Без блокажи си за никъде. :D
                      Без лебедка, хептен...

                      0887 731062 - Цецо

                      Коментар


                      • От: Лазарово 2012

                        Ето и моето виждане относно въпросната контестация:
                        Въпросният казус възникна благодарение на куп организационни пропуски, нещастно стечение на обстоятелствата, както и на човешка грешка. Организационните пропуски са следните:
                        Аз сгреших, като оставих на двете съседни екстремни зони(слонските стъпки и калта) само един съдия, пък бил той и Ицо, който е съдийствал на всичките ни състезания и има огромен опит. Оказа се, че калта е най-трудно проходимата зона в състезанието, с много асистенции и аварии в нея. Отделно е и най-дългата екстремна зона.
                        Нещастното стечение на обстоятелствата е, че Вранглерът аварира, изпокъсаха му се въжетата и не можаха да го извадят бързо, а зад него се движеше най-бързият екипаж!
                        Човешката грешка е, че Ицо не е зарязал евакуирането(въпреки, че там е гонел публиката от плющящите, късаши се въжета) и не е изтичал до началото на зоната да нареди на екипаж 18 да не влиза и да ги успокои, че се е обадил да им спрат времето.
                        В крайна сметка от всичко това пред екипаж 18 е имало една напълно запушена зона, която те не са могли да преминат по никакъв начин.(защото дори да бяха заобиколили отляво изхода на зоната е препречен от Вранглера, трактора и въжето между тях.). На всичкото отгоре не са знаели, че за тях състезанието е временно спряно и адреналина ги е друсал. До тук за ситуацията те нямат абсолютно никаква вина. За мен необяснимото е, защо влизат в зона, която не могат да напуснат по никакъв начин преди да завърши евакуацията? Дали защото участват за първи път и не знаят, че на нашето състезание времето не е най-важният критерий, дали са искали да се изтарикатят и да задминат Вранглера(както твърдят самоковци) можем само да гадаем.....В правилника за съжаление такава ситуация не е описана и може да се тълкува двояко!
                        Неоспоримите факти са, че ние не сме им предоставили отпушена зона да карат и не сме ги спрели. Поради тези факти им отмених лебедката. Те имаха претенции и да им сваля и от времето, но то им е било спряно и не уважих тази част от контестацията.
                        Искам да ви кажа, че екипажи 6 и 18 направиха страхотно каране и двата дена и разликата между тях е едва около1% от общо спечелените от тях точки! Каквото и да бях решил щях да ощетя някой от екипажите! Изключително ми е неприятно, че с моето решение аз трябваше да определя победителя от състезанието в клас "Хоби"!! И двата екипажа заслужават да са първи!
                        Ако догодина изобщо има такъв клас "Хоби" ще има сериозни промени в правилника, организацията, съдийството и наградния фонд.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: Лазарово 2012

                          Понеже станаха наистина много качени снимки, тук съм качил всички снимки от двата дни! Ако държите да ги гледате по хронологичния им ред би трябвало да се разглеждат по номерата им отзад-напред.
                          От момента на приготвянето на вечерята, назад, към началните страници са снимките от втория ден.
                          Хубава вечер!
                          Казано е:
                          -"Обичай ближния",
                          щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                          Коментар


                          • От: Лазарово 2012

                            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                            В случая, по точните ваши формулировки има "излизане с едно колело от трасето",а Гегата не може нито да настъпи,нито да скъса лентата на конкретното място,защото един негов фен се грижи да я повдига и да държи колчето да не падне.А колкото до нас,искам някой да покаже с снимков или видео материал, къде първия ден сме скъсали,или настъпили лента.
                            Чак сега прегледах и аз това видео. Напълно подкрепям Генади. И аз за същото нещо и място говоря, само че друг екипаж гледах да "работи" с лентата. Тук пък фенът неколкократно помага, и то, без въобще да се притеснява.

                            Не искаме да се заяждаме, ако искахме щяхме да го направим там. Просто обръщаме внимание на организаторите на проявите, какво трябва да се промени и регламентира, за да станат състезанията още по-истински, ако имат желание отново да ни съберат да ги плюем, де.

                            Напълно съзнавам усилията и средствата, които са хвърлени, за да можем ние да си правим кефа срещу 30 лева, а и да ламтим за призови места и награди. Нека не излиза, че не сме доволни, просто коментираме пропуските, за да може евентуално в бъдеще да се избегнат.

                            Нека и екипажите да се борят сами, а не да пускат (или допускат) "гончета", които да лаят край тях. Въпрос на чест е.
                            Без блокажи си за никъде. :D
                            Без лебедка, хептен...

                            0887 731062 - Цецо

                            Коментар


                            • От: Лазарово 2012

                              Благодаря за удоволствието да гледам това чудесно състезание,честито на победителите - заслужиха си купите.Браво на организатори и съдии,свършиха си перфектно работата.Съжелявам много,че не можах да участвам,но за догодина непременно.Всичко беше супер,до нови срещи и дано се виждаме по често.

                              Коментар


                              • От: Лазарово 2012

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Ако догодина изобщо има такъв клас "Хоби" ще има сериозни промени в правилника, организацията, съдийството и наградния фонд.
                                Извинявай ,че вадя само това от поста ти ,но тей като тази година участвахме за пръв път и сега вече с нетърпение очакваме следващото участие именно на Лазарово защото хоби трасето беше страхотно малко се притесних с тези ти последни думи...
                                Ако може само да успокоиш страстите ми относно тези терзания ще съм благодарен...
                                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X