Според мен излишно пресилвате, ама ще видим.
Както знаеш аз съм повече траялджия, на трофита ходя инцидентно. Та не ми се взема лиценз, колкото и евтин да е той.
Но най-вече от вродения ми инат и кривотия-това си е направено само за пари, а не обичам да ме доят.
Ако вземането на лиценз беше обвързано с някакъв опит примерно, или с доказване на някакви способности в офроуда-тогава и 200 лева да е лиценза-бих взел.
Според мен ще бъде като по асфалтовите ралита-всички карат по едно и също трасе, като класирането е за всеки клас по отделно.Тук ще караме по една пътна книга за класа, и тези които имат лиценз ще имат друго класиране(официално да го наречем), а тези които нямаме-ще си гледаме времената и ще се сравняваме с батковците.
Но това е мое мнение де, така си мисля, че ще бъде.
Какво мисли организатора е друго.
Както знаеш аз съм повече траялджия, на трофита ходя инцидентно. Та не ми се взема лиценз, колкото и евтин да е той.
Но най-вече от вродения ми инат и кривотия-това си е направено само за пари, а не обичам да ме доят.
Ако вземането на лиценз беше обвързано с някакъв опит примерно, или с доказване на някакви способности в офроуда-тогава и 200 лева да е лиценза-бих взел.
Според мен ще бъде като по асфалтовите ралита-всички карат по едно и също трасе, като класирането е за всеки клас по отделно.Тук ще караме по една пътна книга за класа, и тези които имат лиценз ще имат друго класиране(официално да го наречем), а тези които нямаме-ще си гледаме времената и ще се сравняваме с батковците.
Но това е мое мнение де, така си мисля, че ще бъде.
Какво мисли организатора е друго.
Коментар