Обява

Свий
Няма добавени обяви.

5x4 Off-Road Fest Кърджали 2020

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Според мен излишно пресилвате, ама ще видим.
    Както знаеш аз съм повече траялджия, на трофита ходя инцидентно. Та не ми се взема лиценз, колкото и евтин да е той.
    Но най-вече от вродения ми инат и кривотия-това си е направено само за пари, а не обичам да ме доят.
    Ако вземането на лиценз беше обвързано с някакъв опит примерно, или с доказване на някакви способности в офроуда-тогава и 200 лева да е лиценза-бих взел.

    Според мен ще бъде като по асфалтовите ралита-всички карат по едно и също трасе, като класирането е за всеки клас по отделно.Тук ще караме по една пътна книга за класа, и тези които имат лиценз ще имат друго класиране(официално да го наречем), а тези които нямаме-ще си гледаме времената и ще се сравняваме с батковците.
    Но това е мое мнение де, така си мисля, че ще бъде.
    Какво мисли организатора е друго.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      Така е,има вариант може да карат по същото трасе, но стартират след тези състезатели които са с лиценз и се оставя прозорец от определено време. И естествено карат с отделно класиране. По този начин става тегаво на организатора, но това си го решава той. Това е компромисен вариант.

      Коментар


      • kinex
        kinex коментира
        Редактиране на коментар
        Акъл не давай!

    • #18
      Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
      Записаните са много наистина,браво, но в какъв клас ще карат тези без лиценз, особено чуждите екипажи
      Аааа, не са чак толкова много, можем и още, както казват някои хора имало записани без заявки, ама не казват кои са тия
      Иначе ние гледаме във фейса кой има джипка и го записваме за участник, почти нереално изглежда, ама е така


      Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
      Няма как да стартират заедно състезатели с лиценз и такива без лиценз в класовете от шампионата по крос кънтри рали и първенството BULGARIA TROPHY CHALLENGE. Аз затова питам, защото никой не казва нищо по този въпрос. Състезателите без лиценз ще останат изненадани в Кърджали.
      Ами същото е като на Трявна 2019 дето Петко и Лагадов го организираха - караха 9 състезатели в Крос кънтри с лицензи, другите без лицензи им смениха името на класа и караха по същото трасе, а за трофито пък нямаше нито един лицензиран...
      Ето и отговора на Председателя на Комисията по същия въпрос в другата тема, че той е по-начетен и културен от мен

      Първоначално публикуван от Градев Преглед на мнение

      Уважаеми г-н Николов,

      Чуждите екипажи ще карат в класа, за който им отговаря автомобила, съгласно изискванията. Това важи не само за състезанието в Кърджали, а и за всички състезания през годината.

      Относно Крос Кънтри Рали шампионата – до участие ще се допускат само лицензирани състезатели, съгласно изискванията на правилника (виж т.4.5 от Специален правилник Крос Кънтри Рали 2020) и Наредбата за организиране и провеждане на състезания за 2020г. (виж чл.27 от наредбата). Конкретно за чужденците – тези от тях, които са лицензирани към тяхна федерация, могат да участват след представяне на Start Permission от тяхната федерация, като в този случай получават класиране за съответното състезание и НЕ получават точки за шампионата. Наредбата за организиране и провеждане на състезания 2020 допуска издаване на еднократни лицензи по съответния ред, като в този случай се получават точки за годишното класиране.

      Относно първенството „Bulgaria trophy Challenge 2020” – съгласно чл.14 т.7 само лицензирани състезатели получат точки за годишното класиране. Състезанията от първенството са открити и не е проблем чужди състезатели да участват, а когато са без лиценз да не получават точки за годишното класиране.

      Коментар


      • #19
        Г-н Градев няма нужда да гледам правелници и наредби, знам ги. Вие гледайте с Христов как ще пуснете лицензирани състезатели и такива без лиценз в общ старт. Това противоречи на всичко. Няма го по света. Тодор Христов го знае много добре, и е бил винаги за това. Но сега обърна нещата че иначе не му изнася.

        Коментар


        • kinex
          kinex коментира
          Редактиране на коментар
          Току що стана любим герой на 50 пилота и 50 навигатора които очакваха да стартират на Кърджали без лиценз.

      • #20
        Господин Градев, господин Христов , това за точките и лицензираните състезатели е ясно. Моля посочете ми къде пише че могат да участват "състезатели" без лиценз в старт от шампионата или първенството. И господин Христов, наистина господин Градев е по-начетен и културен от вас......

        Коментар


        • kinex
          kinex коментира
          Редактиране на коментар
          Почваш да дразниш!

      • #21
        Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
        Господин Градев, господин Христов , това за точките и лицензираните състезатели е ясно. Моля посочете ми къде пише че могат да участват "състезатели" без лиценз в старт от шампионата или първенството. И господин Христов, наистина господин Градев е по-начетен и културен от вас......
        Могат да участват "състезатели" без лиценз в старт от шампионата или първенството.

        Коментар


        • #22
          Кинекс, искати се да е така, за да може на Кърджали да карат възможно повече екипажа. Аз съм за правилата. Нали знаеш че ти си на върха на пирамидата , като организатор на състезанието в Кърджали.

          Коментар


          • kinex
            kinex коментира
            Редактиране на коментар
            До сега някога да съм те лъгал?

        • #23
          Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
          Господин Градев, господин Христов , това за точките и лицензираните състезатели е ясно. Моля посочете ми къде пише че могат да участват "състезатели" без лиценз в старт от шампионата или първенството. И господин Христов, наистина господин Градев е по-начетен и културен от вас......
          Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
          Г-н Градев няма нужда да гледам правелници и наредби, знам ги.
          Ами явно нищо не си гледал и това, че можеш да четеш не те прави грамотен !
          Градев и Кинекса ти го обясниха цветно, явно скуаеш и досаждаш на другите дето имат работа !
          Казаха ти - в шампионата само лицензирани, в първенството лицензирани и нелицензирани, като едните вземат точки за годишно класиране !
          Не мога да рисувам, иначе щях да ти го направя и цветно с много картинки !
          Въпроса е приключен и ще трия следващи мнения със същия въпрос !

          Коментар


          • #24
            Господин Христов, всичко ми е ясно,. Господин Градев го е казал точно, при крос кънтри рали ще са само с лиценз, а при трофото може и без да се стартира ​​​​​​​​​​​​. Значи тези без лиценза ще се пречкат и може и да съботират състезателите от шампионата. Това везирах, и ти го знаеш много добре. И знаеш какви са последствията от такива действия.

            Коментар


            • kinex
              kinex коментира
              Редактиране на коментар
              Може ли състезателите от шампионата да кажат че някой им се пречка. Ти като какъв се изживяваш?

          • #25
            А относно документите които ПУБЛИКУВА ВЪВ ФЕЙСА за състезанието . Всичко е много добре, с изключение че KINEX RACING към тази дата нямат лиценз от АФБ.

            Коментар


            • kinex
              kinex коментира
              Редактиране на коментар
              Всичко е добре без изключения. Кинекс Рейсинг има лиценз от AFB.

          • #26
            Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
            А относно документите които ПУБЛИКУВА ВЪВ ФЕЙСА за състезанието . Всичко е много добре, с изключение че KINEX RACING към тази дата нямат лиценз от АФБ.
            Вярно, и аз го прочетох в Държавен вестник
            Важното е, че има лиценз от БФАС, а те важат навсякъде, даже в АФБ
            Имах един старшина в казармата, дето казваше на разбиращите много от всичко следното:
            "Колкото по-малко приказваш (в случая пишеш), толкова по-малко глупости ще кажеш (в случая, напишеш)

            Коментар


            • #27
              Първоначално публикуван от Въшимура Преглед на мнение
              А относно документите които ПУБЛИКУВА ВЪВ ФЕЙСА за състезанието . Всичко е много добре, с изключение че KINEX RACING към тази дата нямат лиценз от АФБ.
              Това че Кинекс Рейсинг не е член на националната спортна власт, аз ти го казах за да проверя дали си предател. И това между всички други мотиви заради които ти обясних че няма да те лицензирам като състезател.
              Е предател си. Както предаваш мен, така ще предадеш всеки.
              Кинекс Рейсинг е член на АФБ. Стига злобя. Ще си докараш някой инфаркт. После пак Христов ще ти е виновен.
              Последно редактирано от kinex; 05-03-20, 17:49.

              Коментар


              • #28
                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                ...И това между всички други мотиви заради които ти обясних че няма да те лицензирам като състезател.
                Е предател си. ...
                Кинекс, нещо си се объркал...не може въшката да иска да се лицензира към теб, респективно към АФБ... той подкрепя БФАС, спа на палатковия лагер пред министерството на Спорта, като Матросов на амбразурата бранеше старата Комисия, дето щеше да става председател
                Абсурд е въшката да иска такива неща, той да не е предател...

                Коментар


                • #29
                  Въшка, Кинекс поне ви се спрете!
                  Иначе ще станете като бай Тодор. Ама него си го знаем, че е непоправим скандладжия. За вас има надежда все още.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • kinex
                    kinex коментира
                    Редактиране на коментар
                    Няма лошо.

                • #30
                  Напомням за състезателите в Крос Кънтри Рали категорията да побързат с лицензирането, лиценза е задължителен и струва 170 лева годишния със застраховка и 120 лева еднократния също със застраховка ! Лицензираните клубове до момента в АФБ са следните:
                  "Моторен Спортен Клуб Самоков" - Александър Трендафилов
                  "Зверино 4х4 Екстрийм" - Стоян Францов
                  "Офроуд Клуб Черно Море Варна" - Венелин Градев
                  "Нетуоркс Рейсинг" - Атанас Арабаджиев
                  "Спортен Клуб Кинекс Рейсинг" - Пламен Богданов
                  "Офроуд Клуб 4х4 Велинград" - Евгени Янкулов

                  Докумнетите за еднократен лиценз са следните - медицинско от спортен диспансер, копие на лична карта и шофьорска книжка, заявление от председателя на клуба. Крайния срок за представяне на документите за временни лицензи във федерацията е 10 март (вторник) !
                  Същите докумнети и ред на подаване важи и за трофи първенстовото (за желаещите да получават точки за първенстово) , като цената на временния лиценз е 30 лева без застраховка !
                  Еднократни лицензи при записване по време на състезанието НЕ СЕ ИЗДАВАТ !
                  Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 06-03-20, 16:54.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X