Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4х4 Шумен, какво се случи?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4х4 Шумен, какво се случи?

    Уважаеми колеги,
    Отварям тази тема, с единственото желание, да разберем истината, за случилото се, на състезанието в Шумен.

    Моля, всички, които имат какво да кажат по въпроса, да се придържат стриктно към добрия тон!

    Ако искате, истината да излезе на яве, оставете емоциите настрани, въздържайте се от лични нападки и обиди. Наблегнете върху фактите, независимо дали всички са доказуеми... това все пак не е съд, а място в което да споделим впечатления и най-вече препоръки.

    Благодаря ви предварително, за проявеното разбиране и искренно се надявам, темата да не се нуждае от модераторска намеса!
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

  • #2
    До: 4х4 Шумен, какво се случи?

    Като зрител за мене ....нищо не се случи.
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #3
      До: 4х4 Шумен, какво се случи?

      за мен сьщо всичко си мина нормално
      GSM 0899814518

      Коментар


      • #4
        До: 4х4 Шумен, какво се случи?

        Не съм ходил на състезанието и не мога да дам мнение, но ми направи силно впечатление голямото недоволство от хора които познавам и уважавам. Склонен съм да им вярвам.
        Последно редактирано от Джамбазов; 13-12-08, 20:06.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          До: 4х4 Шумен, какво се случи?

          аз мога да споделя мнение от мойто лично наблюдение като състезател.
          за първия ден нямам претенций.за втори ден имам и то доста.клипчето което сме снимали по случайност доказва безпорно че в шумен4х4 има измами.не се отчита реално време нещата са толкова явни че просто е смешно , ние сме за първи път на това състезание и им хванахме всички игри.

          НЯМАМ ДУМИ.

          ден 3 крос траял. бяхме се залисали и не си сложихме каските на старта съдията не ни провери стартирахме и ни дисквалифицираха за съдийска грешка.

          вместо да изгонят съдията изгониха нас. и Киро има претенций че съдията е лицензиран от БФАС.

          СТИГА КОМЕНТАРИ ОТ МЕН ЧЕ МИ СЕ ВДИГА КРЪВНАТА ЗАХАР.
          Последно редактирано от kinex; 13-12-08, 21:34. Причина: имената се пишат с главна буква
          OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
          www.offroadprimorsko.com
          0899883765

          Коментар


          • #6
            До: 4х4 Шумен, какво се случи?

            Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
            аз мога да споделя мнение от мойто лично наблюдение като състезател.
            за първия ден нямам претенций.за втори ден имам и то доста.клипчето което сме снимали по случайност доказва безпорно че в шумен4х4 има измами.не се отчита реално време нещата са толкова явни че просто е смешно , ние сме за първи път на това състезание и им хванахме всички игри.

            НЯМАМ ДУМИ.

            ден 3 крос траял. бяхме се залисали и не си сложихме каските на старта съдията не ни провери стартирахме и ни дисквалифицираха за съдийска грешка.

            вместо да изгонят съдията изгониха нас. и киро има претенций че съдията е лицензиран от БФАС.

            СТИГА КОМЕНТАРИ ОТ МЕН ЧЕ МИ СЕ ВДИГА КРЪВНАТА ЗАХАР.
            Много добре направиха че ви дисквалифицираха че не носите каски. През третия ден видяхме няколко обръщания което значи че спорта е рисков. Това че на старта не са ви видяли че не носите каски не ви оправдава. Аз също гледах старта ви и също не забелязах в първия момент ,че не сте си сложили каски заради мръсните стъкла.
            Факт е че организатора имаше симпатии към вас а вие направо плюхте в лицето му. Не ви прави чест
            Последно редактирано от banjo; 13-12-08, 21:00.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #7
              До: 4х4 Шумен, какво се случи?

              Лично мнение за мен това което се случи е безотговорно.

              И думите ми свършват до тук.
              Или много сме очаквали от Киро???????

              Коментар


              • #8
                До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                За съдията добре,ама и вие с тия каски

                Коментар


                • #9
                  До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                  Първоначално публикуван от <bedniagizmi> Преглед на мнение
                  Лично мнение за мен това което се случи е безотговорно.

                  И думите ми свършват до тук.
                  Или много сме очаквали от Киро???????

                  Струва ми се, че идеята на giorgio с откриването на тази тема е била да разберат хората какво в същност се е случило. От изказвания като твоето става ясно само това, че някои хора по някаква причина са недоволни от организатора.

                  Единственото конкретно дотук е, че един колега се сърди за това, че съдията не му е сложил каската на главата.

                  Позволявам си да припомня на тези, които се изказват: "Оставете емоциите настрани, въздържайте се от лични нападки и обиди. Наблегнете върху фактите."
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                    Ако официално дисквалификацията гласи "поради съдийска грешка" - има проблем.

                    Ако гласи "поради не-слагане на каска" - обвинението за вината на съдията е смешно.

                    Въпросът за времеизмерването обаче си остава. Някой друг може ли да го потвърди, или отрече ?
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                      Като зрител и член на форума бих казал че колчетата бяха наистина твърде ниски и трудно се виждаха.За времеизмерването нямам наблюдения но мисля ,че и да е имало някакъв проблем не е бил решаващ за състезанието.За самото трасе бих казал че наистина беше направено твърде бързо за Трофи и през първия и през третия ден.
                      Надявам се догодина проблемите да бъдат решени и шоуто да бъде пълно!!!

                      П.П. Бих добавил ,че трасето беше най-подходящо за по малките джипове, а в същото време най-недоволни са тези с Витарите, ЗАЩО??
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • #12
                        До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                        А какво да кажат тия с големите,широки и дълги джипове.

                        Коментар


                        • #13
                          До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                          Първоначално публикуван от gercho Преглед на мнение
                          за мен сьщо всичко си мина нормално

                          Толкова нормално че Албанците взеха да ни учат на правила в спорта.Нямах смислен отговор за това че се дисквалифицират участниците за едно смешно колче. Вместо да се наказват с прибавяне на време.Чуствах се лично отговорен щото тези момчета ги навихме да дойдат и карат в България от Македонското състезание.Оказа се че са блъскали сума ти километри за каране само в първият ден.А им се караше много.Питаха ме какво ще кажат на колегите си в Албания че не са карали цялото трасе.

                          Киро може и да е хвърлил много време и средства но за жалост това не си пролича. Състезателите може и да не са доволни... но когато и публиката не е доволна значи нещо не е както трябва.

                          И не скачайте толкова срещу новите хора желаещи да карат.И то когато са напълно прави за очевидни неща.Как да се разбере какво е станало като не се водят записки от съдиите.Всеки може да си грачи каквото ще.Дано Киро се усети къде е имало фалове.Иначе зле..

                          Това желаех да напиша друго няма какво да кажа по въпроса.

                          Коментар


                          • #14
                            До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                            Проблема на това състезание беше ,че почти никой не си беше прочел правилника или поне най-важните неща като графите "НАКАЗАНИЯ".

                            НАВИГАЦИЯ
                            2. 6 . 1 Закъсняване за старт: Стартира след последния по стартов списък, като му тече времето от реалният старт .
                            2. 6 . 2 Не носене на каски върху главите и закопчани колани по тялото в автомобила: Дисквалификация от цялото състезание.
                            2. 6 . 3 Излизане от маршрута описан в пътната книга и продължаване, без връщане до предишна точка : За всяко излизане от основния трак - прекъсване на повече от 50м. от трака указан по пътна книга - 30 мин. наказание ( излизане от основното трасе и няма наслагване на тракове за пропуснатия по пътна книга трак ).
                            2. 6 . 4 При умишлено скъсяване или използване на допълнителни пътища при фиксиран от организатора участък от трака - 4 часа наказание .
                            2. 6 .6 Финиширане след часа за затваряне на трасето – не класиране за деня.
                            2. 6 . 7 Неспортсменско поведение към организатори, съдии, публика, други изпитатели , уронване престижа на изпитанието - дисквалификация от цялото изпитание за период от 3 години .
                            2. 6 .9 Умишлено блокиране на изпитваното трасе - дисквалификация от цялото изпитание.
                            2. 6 .10 Намеса в данните записани от GPS устройствата , посредством какъвто и да е способ - дисквалификация от цялото изпитание.
                            2. 6 .11 Пропускане на предварително зададени фиксирани места за задължителна проверка на трака /виртуални контроли/ с точност до 15м.: наказание 4 часа.
                            2. 6 .12 Не преминаването на фиксирани от организатора с ленти, колчета, стрелки или др. средства участъци : 4 часа наказание.
                            2. 6 .13 Не спазване на мерките за безопасност при използване на техники за изваждане на автомобила от ситуации - съдията определя и показва направената грешка – записва в карнета , организатора определя наказанието взависимост от степента на тежест: от 30мин. до дисквалификация от цялото изпитание.
                            2. 6 .14 Не предаване на пътна книга , GPS устройство , карнет до 5 минути след финал на екипажа: Дисквалификация от цялото изпитание.
                            2.6.15 Не спазване ограниченията за скоростза повече от 25м. в зоната на ограничението:
                            2.6.15.1 От 10 до 25%– наказание 30 минути .
                            2.6.15.3 Над 25 % – незачитане на етапа.
                            2.6.15.4 Липса на трак в зона на ограничение на скорост – незачитане на етапа

                            ТРАЯЛ
                            3.6.1 Не стартиране, не финиширане – не финиширал – незавършен етап .
                            3.6.2 Промяната на естественото състояние/ наклоняване/ на обект използващ се за маркиране на трасето, скъсване на маркираща лента , счупване на обект маркиращ площта на траяла ,счупване на врата посредством оборудване , използване на опора извън разрешените в площта на траяла, помощ различна от тази на екипа в траяла - не финиширал - незавършен етап .
                            3.6.3 Не спазване на правилата за безопасност - дисквалификация от цялото състезание.
                            3.6.4 Пропускане на врата - не финиширал .
                            3.6.5 Неспортсменско поведение и уронване престижа на изпитанието - дисквалификация от цялото състезание за период от 3 години .
                            3.6.6 Пресрочване на времето за траял - не финиширал .
                            3.6.7 Умишлено преместване на обект маркиращ трасето с цел улесняване на екипажите, извършено от асистентски екип, състезател води до дисквалификация от цялото състезание на екипа направил преместването.
                            3.6. 7.1 Ако екипажите се възползват от направените промени по трасето от предходен екипаж преди съдиите да върнат маркировките в началните им позиции, те не се наказват.
                            3.6. 9 Съдията има право да разреши помощ от всички лица при необходимост като екипажа получава наказание: не финиширал - незавършен етап
                            3.6. 10 Наказаните с не финиширал е за траяла в който са получили наказанието . С изключение на тези които са отстранени за нарушения от цялото състезание, другите продължават към следващият траял спазвайки правилата за безопастност.
                            СКОРОСТЕН ТРАЯЛ
                            4.6.1 Не стартиране – не финиширал – не участва в класирането
                            4.6.2 Излизане от трасето – не финиширал – не участва в класирането
                            4.6.3 Не преминаване през врата – не финиширане – не участва в класирането
                            4.6.4 Докосване, бутване, събаряне на колче, докосване, скъсване на лента посредством автомобила или оборудване – не финиширал – не участва в класирането
                            4.6.5 Отнето предимство при смяна на платна – дисквалификация от цялото състезание
                            4.6.6 Не носене на каски и колани – дисквалификация от цялото състезание
                            4.6.7 Помощ от публика – не финиширал – не участва в класирането
                            4.6.8 Не спазване правилата за безопастност – дисквалификация от цялото състезание


                            Организатора предоставя правилата на играта предварително. Състезателите се съгласяват с тях и дори подписват декларация която признавам си дори и аз не бях прочел.
                            Организатора оформя класирането по данни от кърнет-ите ,GPS устройства и др. Състезанелите имат определено време за подаване на контестация съпроводена с такса която се връща ако контестацията е приета. Ако някъде се е получила грешка във времеизмерването състезателите трябва да действат по горния ред.
                            И нашия тим имаше неправилно нанесено време от траял ама бяхме отървали влака и нямаше за къде да ритаме.
                            За колчетата на траялите обаче наистина имам критика. Наистина бяха ниски но такива бяха за всички. При положение че бях навигатор на един от най-високите автомобили и не сме докоснали колче говори само по себе си. Организатора за следващата година ще си вземе поука и ще ви направи колчетата поне 1500мм. Само мога да кажа че ниските колчета в един момент помагат при страничните наклони.
                            Относно дисквалификацията при промяна на положението на колчето ще ви кажа ,че в TUFF TRUCK -Австралия дисквалифицират за скъсана лента. http://www.youtube.com/results?searc...k&search_type=

                            Колко от състезателите поставяха тежест на въжето при теглене?...................

                            Това че публиката е недоволна си е изцяло техен проблем понеже е пристрастна към дадена личност или отбор. Следващата година пак ще е там и ще се забавлява. В офф-роуда публиката вижда много повече отколкотов едно рали ,застанали на някой завой.

                            За мен състезанието беше много приятно и като състезател и като публика през третия ден. Само мрънкането на някой ,развали всичко.
                            Последно редактирано от banjo; 14-12-08, 08:03.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #15
                              До: 4х4 Шумен, какво се случи?

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              ...................

                              Това че публиката е недоволна си е изцяло техен проблем понеже е пристрастна към дадена личност или отбор. Следващата година пак ще е там и ще се забавлява. В офф-роуда публиката вижда много повече отколкотов едно рали ,застанали на някой завой.

                              За мен състезанието беше много приятно и като състезател и като публика през третия ден. Само мрънкането на някой ,развали всичко.
                              Да значи според Вас проблема на давещите се си е техен проблем.
                              А знаете ли, че някои от публиката как се забавляваха и седяха на земята, лющеха семки и чакаха да свърши т.к. не можеха да разберат къде е интригата и кой се движи първи. А за втория ден, когато през трите траяла се минаваше по едно и също време и в 12 ч. всичко вече приключи.
                              Това ли е шоуто, за което сме мечтали?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X