От: ... 4x4 Шумен трофи 2013 ... Find your way ?!
Предлагам следващата година модифицираните автомобили да са в отделен клас. Някак си не е много редно автомобили със съмнителна регистрация и технически данни да се състезават с редовните. Уж нямаше да има прототипни автомобили а на практика е друго. На първите четери места са точно такива автомобили.
Ицо говориш за мотивация, ами как да я има при тези условия. Мен ме озадачи друго нещо как румънците изкачват един 170м наклон първо за 45мин. а след това същия за 17мин. . 10м за една минута дори и с механична лебедка ми се вижда много нереално. Организатора нищо неможеше да направи понеже точно там нямаше хора.
Чувствата ми са смесени, и се радвам за постигнатото в тези тежки условия и съм огорчен. Нещо не съм от най-щастливите хора в момента. Грезе ме нещо отвътре, все си казвам за какво ли се ядосвам ама има защо. Труда който сме положили напрактика се обезмисля от някакви безумни решения. Някак си екипажи които не са карали третия ден или са се отказали са преди мен в класирането.
Успешно класирал се означава ли да не е участвал третия ден и да има DNS или да се е отказал и да има DNF. Е ако това е успешно класиране здраве му кажи. Това е като да има три екстрема и този който е взел два да е по-напред от този с три. Нереално е. Има още някой неща които ще ви спестя. Казал съм ги на организатора лично и ако има желание за в бъдеще ще ги вземе в предвид.
Извинявам се на всички за негативния ми пост ,нищо повече няма да прочетете от мен тук. Под съмнение е дали повече ще се пускам в Трофи състезанията колкото и да ми харесва формата. Приятно посрещане на коледните и новогодишни празници ви желая .
Предлагам следващата година модифицираните автомобили да са в отделен клас. Някак си не е много редно автомобили със съмнителна регистрация и технически данни да се състезават с редовните. Уж нямаше да има прототипни автомобили а на практика е друго. На първите четери места са точно такива автомобили.
Ицо говориш за мотивация, ами как да я има при тези условия. Мен ме озадачи друго нещо как румънците изкачват един 170м наклон първо за 45мин. а след това същия за 17мин. . 10м за една минута дори и с механична лебедка ми се вижда много нереално. Организатора нищо неможеше да направи понеже точно там нямаше хора.
Чувствата ми са смесени, и се радвам за постигнатото в тези тежки условия и съм огорчен. Нещо не съм от най-щастливите хора в момента. Грезе ме нещо отвътре, все си казвам за какво ли се ядосвам ама има защо. Труда който сме положили напрактика се обезмисля от някакви безумни решения. Някак си екипажи които не са карали третия ден или са се отказали са преди мен в класирането.
5. Генерално класиране5.1 Генералното класиране се определя от точките получени за всеки един от състезателните дни.
5.2 Точки получават успешно класиралите се екипажи.
5.3 Максималният брой точки, който може да получи екипаж за всеки един етап е равен на броя стартирали екипажи. Първият получава максималният брой точки и всеки следващ с една точка по-малко.
5.4 При равен брой точки преимущество има класирането от първият ден. Ако точките са равни преимущество получава класираният по-добре
5.2 Точки получават успешно класиралите се екипажи.
5.3 Максималният брой точки, който може да получи екипаж за всеки един етап е равен на броя стартирали екипажи. Първият получава максималният брой точки и всеки следващ с една точка по-малко.
5.4 При равен брой точки преимущество има класирането от първият ден. Ако точките са равни преимущество получава класираният по-добре
Извинявам се на всички за негативния ми пост ,нищо повече няма да прочетете от мен тук. Под съмнение е дали повече ще се пускам в Трофи състезанията колкото и да ми харесва формата. Приятно посрещане на коледните и новогодишни празници ви желая .
Коментар