Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Кога свършва сезона?
    само трябва да измислим как ще се определя коефициента с който дадено състезание ще участва в класирането за шампионата.
    Незнам дали е добра идея,но все пак ще я споделя .... Коеф. може да се определя според броя участници в състезанието,например до 5 екипажа х 0.5 , до 10 екипажа х 1 и т.н
    YAMAHA RAPTOR 700R

    Коментар


    • #47
      От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

      Броят на участниците не е определящ за сложността на състезанието.
      Ловният сезон свършва(почти) в края на януари.
      Това с коефициентите и аз отдавна го мисля. По този начин ще се запази оригиналността на всяко състезание, като всеки организатор ще се стреми да прави по-хубави състезания, за да го оценят по-високо.
      Въпросът е с какви коефициенти да започнем?! Всеки смята, че неговото гардже е най-хубаво....
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #48
        От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

        За различните трасета дали няма да е вариент като автомобилните състезания.Да се дадат някакви коефициенти на трудност.Според тях всяко състезание да дава определен брой точки за 1-во,2-ро,3-то...... така нататък.
        Като самите коефициенти да се направят така че да няма недоволни организатори и участници.Което според мен още на срещата всеки организатор трябва да е решил какво състезание и на каква степен по трудност ще си прави трасето за да работи такъв тип формула.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #49
          От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

          Тъй като няма да е интересно траялите да са само на зони,ще трябва да има два типа правилници.Както каза Кольо ,докато дойде време за събиране,посочете примерни добри правилници и да започнат да се обсъждат тук,като се изчистят негативните им точки.
          За зонов траял може да се вземе правилника на Жоро и ,ако има нужда да се допълни или промени и всеки ,който има мнение -да го напише.
          За цяло трасе също да се вземе един добър и обстоен базов правилник/нашият не е такъв / и да се доработи.Ето един жокер...погледнете табелките
          http://www.youtube.com/user/HAYNESIE#p/u/3/LS6MRWADICY

          Другото са празни приказки!До януари може правилниците да са измислени и който организатор иска състезанието му да бъде включено в бъдещия шампионат,ще ползва това ,което е одобрено!А пък на Стара Загора можем да се видим и почерпим за това ,което сме решили и утвърдили!!!
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • #50
            От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

            Абе нали за това дискутираме-да намерим решение на трудните въпроси.

            Давайте предложения как да направим универсални правила, но пък да се запази единноста на правилника.

            Коле,доколкото знам,офроуд състезанията се провеждат под егидата на БФАС,след всяко проведено състезание,наблюдаващият от федерацията пише доклад във който оценява мероприятието.Отценката е по точкова система като максималният брой точки е 840,прави се в два екземпляра,един за оганизатора и другия за федерацията,може да се водите по точките от неутрален наблюдател.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #51
              От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

              Нима ще се лишите от удоволствието да ви наблюдават абсолютни професионалисти от БФАС и да ви дават акъл как да подредите класирането и то срещу заплащане?
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • #52
                От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                Нима ще се лишите от удоволствието да ви наблюдават абсолютни професионалисти от БФАС и да ви дават акъл как да подредите класирането и то срещу заплащане?
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #53
                  От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Нима ще се лишите от удоволствието да ви наблюдават абсолютни професионалисти от БФАС и да ви дават акъл как да подредите класирането и то срещу заплащане?
                  Да, с мъка ще се лишим от това удоволствие.....
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #54
                    От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                    Нека да го кажем така-шампионата е частен, и никакви федерации не могат да ни влияят.

                    Относно еднаквите правилници-оттам започна идеята, но като гледам това ще е най-трудно за постигане.
                    Сега се замислям за друго-нека правилниците бъдат примерни, а не задължителни. Защото при еднакъв правилник ще имаме почти еднакви състезания, а нали искаме да запазим идентичността на всяко конкретно състезание. Може да се приемат и задължителни елементи-например класирането да бъде не за време а с получени точки за преминато препятствие, да има поне по едно препятствие което да не може да се премине от стокова машина, да има поне едно кално препятствие, изпитание за добри ходове, или каквото се сетим. Нека да не ограничаваме фантазията на организаторите.
                    @Асен-броя на участниците може да се взема предвид точките за класиране в конкретното състезание, но по никакъв начин не може да служи като критерий за трудността.
                    Моето виждане е, че най-лесно и правилно ще се определи коефициента с гласуване от състезателите след края на състезанието. Дали ще е обективно, и дали няма да се изпокараме(аз няма, за вас не знам) заради коефициенти и точки-не знам. Ако се сещате за нещо по-добро-казвайте.

                    Днес говорих по телефона с един стар състезател, и той ми каза някои неща за шампионати, състезатели и т.н. но неговото виждане е по-глобално-като за шампионат на доста по-богата държава където състезателите имат възможност да правят сериозни машини. Моето виждане е да си направим шампионат с машини и състезатели каквито има в момента, пък дано да станем по-добри и да се развиваме по посока на големия професионализъм. Нищо не пречи да направим състезания и правилници като за световно първенство по офроуд, но надали ще има и трима участници.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #55
                      От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                      Коле, все едно сме си плюли в устата! Гласуването от състезателите за нивото на мероприятието е най-точния критерий, но е трудно осъществимо. Моите наблюдения са, че състезателите се пръскат преди края на състезанието(кой се счупил и си е тръгнал, кой се е представил не много добре и без да чака класирането е отпрашил към къщи...) и е трудно да бъдат анкетирани на място веднага след състезанието.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #56
                        От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                        Нали за това е форума,но оценки за организация и трасе да се дава само от хора участвали,а не от някой който и една гума не е окалял.

                        Коментар


                        • #57
                          От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                          Жоро, гласуването нека да не е задължително. Всеки състезател който е направил поне 1 метър по трасето да има право на глас относно коефициента, пък ако иска-да гласува.
                          И нека гласуването да е тайно, да няма дразнения. Пък какъвто коефициент се събере-това е. Естествено ще има такива които ще искат коефициента да е голям-победителите, но пък последните ще искат да е малък-ще има някакъв баланс. А и се надяваме на съвестта на състезателите, макар да не може да се разчита много-много на нея.


                          Пусто сега нямам време, иначе бих се заел да напиша един примерен правилник, и да започнем да го кастрим и допълваме. Че иначе досега само си пишем, а нищо на мегдана. Е, поне се избистрят някои основни положения.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #58
                            От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                            Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                            Нали за това е форума,но оценки за организация и трасе да се дава само от хора участвали,а не от някой който и една гума не е окалял.
                            Не съм съгласен- има хора, които доста семки са изяли и доста бири са изпили по кушиите и знаеш ли как разбират...
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • #59
                              От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              И нека гласуването да е тайно, да няма дразнения. Пък какъвто коефициент се събере-това е. Естествено ще има такива които ще искат коефициента да е голям-победителите, но пък последните ще искат да е малък-ще има някакъв баланс. А и се надяваме на съвестта на състезателите, макар да не може да се разчита много-много на нея.

                              Рецептата е измислена отдавна. И в спорта, и в банковото дело.. Махат се крайните оценки и готово.

                              Например - от 50 участника 10-ма са гласували - "СуперХард", което се равнява на 6 по 6-балната система, 10 - "слаба ракия, което е 1, по същата 6-бална система, останалите 30 в този диапазон. Най-крайните и в двата края, суммарно 10 се махат, и на база на оценката на останалите 40 участника се вади коеффициента. Средно аритметически...

                              Дано го описах по разбираем начин.
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • #60
                                От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                                Гледайте националният шампионат на Франция.Вижте навигатори каскадьори и яки машини
                                http://pirate4x4.fr/espace_membre/th...lep-LunelViel/
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X